Název: Návrh na zlepšení marketingového řízení firmy Red bull
Překlad názvu: Red bull marketing management improvement proposal
Autoři: Kobzová, Lucie ; Jandová, Jitka (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Cílové trhy; Marketing; Marketingové řízení; Marketingový mix; Produktový trh; Red Bull energetický nápoj; Segmentace; SLEPT analýza; SWOT analýza; Marketing; Marketing Management; Marketing Mix; Product Market; Red Bull energy drink; Segmentation; SLEP analysis; SWOT analysis; Target Markets

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/80192

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-560947


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet