Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace SAP MM v LSG Asia
Sedláková, Jitka ; Gessner, Bernhard (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce hodnotí implementaci IT produktu, třídí a porovnává vybrané postupy supply chain managementu. Vybrané postupy, hodnocení a kalkulace se budou orientovat na využití teorie zásob, strategie řízení zásob a užití IT produktu SAP MM. Smyslem práce je vytyčit ekonomický přínos pro společnost LSG Lufthansa Service Holding AG, působící v oblasti cateringu pro letecké společnosti. S ohledem na rozsah diplomové práce bude konkrétním analýzám podrobena společnost LSG Lufthansa Service Hong Kong Ltd, následně pak budou vytyčeny relevantní rozdíly ve společnosti LSG Sky Chefs Thailand Ltd.
Převedení výroby litiny z kuplovny na indukční pec
Sedláková, Jitka ; Jelínek, Radim (oponent) ; Šenberger, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem této práce je ověřit možnost řízení pevnosti litiny pomoci obsahu zbytkového hořčíku a metodicky zjistit, zda je možné tuto technologii použít v provozu slévárny. Dále je předmětem zjistit ekonomickou stránku výměny kuplové pece za elektrickou indukční pec a metodicky vyhodnotit možnosti vedení tavby na elektrické indukční peci.
Survival Strategies in Times of Crisis in the Global Automotive Industry
Hampl, Ondřej ; Sedláková, Jitka (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
This thesis describes the situation in the global automotive industry in time of crisis, using micro and macro economics models. It specifies the global trends and characteristic of the industry. The author then gives his opinion on the recent situation and the impact of the crisis on financial markets on the automotive industry. Based on theoretical background of strategic management, and analysis of the given problematic, the thesis offers possible survival strategies for the most critical cases and shows the opportunities, which might be used to profit from this economical downturn. The whole work gives the reader a theoretical perspective about the current situation in the automotive industry and provides authors hypothesis on the problematic of finding a way out from the crisis in this specific branch.
Marketingová strategie pro společnost Chaudry&Goraya s.r.o.
Sedláková, Jitka ; Bárta, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na okruh problémů, které se týkají marketingové strategie. Teoretická část je věnována marketingu a pojmům s ním spojených. V další části je analyzován současný stav společnosti Chaudry&Goraya s. r. o. Diplomová práce se rovněž zabývá návrhem marketingové strategie. Práce obsahuje návrhy na zlepšení současné situace.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro Cukrárnu Piccolo
Sedláková, Jitka ; Bárta, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na okruh problémů, které se týkají marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků. Teoretická část je věnována marketingu a marketingovému výzkumu. V další části je analyzován současný stav Cukrárny Piccolo. Bakalářská práce se rovněž zabývá provedením a vyhodnocením marketingového výzkumu. Práce obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Chápání zlomků u dětí 7. a 8. třídy ZŠ
Sedláková, Jitka
Těžištěm této práce je analýza dětských způsobů řešení zadaných problémových situací v oblasti zlomků a snaha o rozpoznání představ, které za těmito způsoby stojí. Zadané problémové situace (úlohy) jsou vybrány tak, aby pokrývaly pět interpretací zlomku (srovnání část-celek, kvocient, operátor, míra a poměr) vyčleněné Lamon (1999). Sada úloh je předložena dětem ze sedmé a z osmé třídy. Metody získávání dat jsou pozorování dětí při řešení, rozhovor s dětmi o tom, jakým způsobem úlohy řešily a rozbor pracovních listů. Prostřednictvím kvalitativní analýzy získaných dat je ukázána řada dětských strategií. Strategie řešení u jednotlivých úloh jsou kategorizovány podle způsobu řešení a uvažování. V práci je poukázáno na řadu souvislostí mezi strategiemi v jednotlivých zadaných úlohách. Práce dále ukazuje problematičnost jazykového osvojení matematických výrazů a nutnost naučení se vnímat zadání úlohy podle požadavků matematického kontextu. V práci se poukazuje na možné prolínání jednotlivých interpretací zlomku z etického hlediska a hlavně reálné prolínání z hlediska emického. Jednotlivé interpretace zlomku jsou v dětských řešeních přítomny, jejich výskyt ale nezávisí na typu příkladu. V práci se dochází k závěru, že uchopení zlomkového konceptu vyžaduje propojení a flexibilní pohyb mezi různými kontexty, což si...
Social Themes in In-Yer -Face Theatre Plays
Sedláková, Jitka ; Chalupský, Petr (vedoucí práce) ; Ženíšek, Jakub (oponent)
In-Yer-Face je název nového dramatického směru, který vznikl ve Velké Británii v 90. letech 20. století. Tento směr s sebou přinesl nový způsob pohledu a vnímání reality. První část této práce seznamuje čtenáře s tímto konceptem a pojednává o životech a dílech dvou jeho autorů. Hlavní pozornost je věnována dvěma divadelním hrám Blasted (1995) a Shopping and Fucking (1995) (první autorky Sarah Kane a druhé autora Marka Ravenhilla, kteří oba patří k hlavním představitelům směru In-Yer-Face), na kterých budou demonstrována témata typická pro in-yer-face dramatiku devadesátých let v Británii.
Chápání zlomků u dětí 7. a 8. třídy ZŠ
Sedláková, Jitka
Těžištěm této práce je analýza dětských způsobů řešení zadaných problémových situací v oblasti zlomků a snaha o rozpoznání představ, které za těmito způsoby stojí. Zadané problémové situace (úlohy) jsou vybrány tak, aby pokrývaly pět interpretací zlomku (srovnání část-celek, kvocient, operátor, míra a poměr) vyčleněné Lamon (1999). Sada úloh je předložena dětem ze sedmé a z osmé třídy. Metody získávání dat jsou pozorování dětí při řešení, rozhovor s dětmi o tom, jakým způsobem úlohy řešily a rozbor pracovních listů. Prostřednictvím kvalitativní analýzy získaných dat je ukázána řada dětských strategií. Strategie řešení u jednotlivých úloh jsou kategorizovány podle způsobu řešení a uvažování. V práci je poukázáno na řadu souvislostí mezi strategiemi v jednotlivých zadaných úlohách. Práce dále ukazuje problematičnost jazykového osvojení matematických výrazů a nutnost naučení se vnímat zadání úlohy podle požadavků matematického kontextu. V práci se poukazuje na možné prolínání jednotlivých interpretací zlomku z etického hlediska a hlavně reálné prolínání z hlediska emického. Jednotlivé interpretace zlomku jsou v dětských řešeních přítomny, jejich výskyt ale nezávisí na typu příkladu. V práci se dochází k závěru, že uchopení zlomkového konceptu vyžaduje propojení a flexibilní pohyb mezi různými kontexty, což si...
Chápání zlomků u dětí ze 7. a 8. třídy
Sedláková, Jitka ; Rendl, Miroslav (vedoucí práce) ; Klusák, Miroslav (oponent)
Těžištěm této práce je analýza dětských způsobů řešení zadaných problémových situací v oblasti zlomků a snaha o rozpoznání představ, které za těmito způsoby stojí. Zadané problémové situace (úlohy) jsou vybrány tak, aby pokrývaly pět interpretací zlomku (srovnání část-celek, kvocient, operátor, míra a poměr) vyčleněné Lamon (1999). Sada úloh je předložena dětem ze sedmé a z osmé třídy. Metody získávání dat jsou pozorování dětí při řešení, rozhovor s dětmi o tom, jakým způsobem úlohy řešily a rozbor pracovních listů. Prostřednictvím kvalitativní analýzy získaných dat je ukázána řada dětských strategií. Strategie řešení u jednotlivých úloh jsou kategorizovány podle způsobu řešení a uvažování. V práci je poukázáno na řadu souvislostí mezi strategiemi v jednotlivých zadaných úlohách. Práce dále ukazuje problematičnost jazykového osvojení matematických výrazů a nutnost naučení se vnímat zadání úlohy podle požadavků matematického kontextu. V práci se poukazuje na možné prolínání jednotlivých interpretací zlomku z etického hlediska a hlavně reálné prolínání z hlediska emického. Jednotlivé interpretace zlomku jsou v dětských řešeních přítomny, jejich výskyt ale nezávisí na typu příkladu. V práci se dochází k závěru, že uchopení zlomkového konceptu vyžaduje propojení a flexibilní pohyb mezi různými kontexty, což si...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
19 SEDLÁKOVÁ, Jana
17 SEDLÁKOVÁ, Jitka
19 Sedláková, Jana
2 Sedláková, Jana,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.