Název: Zhodnocení marketingového řízení a návrh na jeho zlepšení
Překlad názvu: Evaluation of the Company Marketing Management and the Improvement Proposal
Autoři: Šustková, Jitka ; Pavelka, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Cena; Distribuce; Konkurenti; Marketingové řízení; Produkt; Propagace; Strategický marketing; SWOT analýza; Zákazník; Competitors; Customer; Marketing Management; Place; Price; Product; Promotion; Strategic Marketing; SWOT Analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18089

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-560358


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet