Název: Loajalita zákazníka retailingové firmy jako konkurenční výhoda
Překlad názvu: Loyalty of the customer of retail store as a competitive advantage
Autoři: Sluková, Kristýna ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zapletalová, Šárka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza Rock Point; loajalita zákazníka; lojalita jako konkurenční výhoda; spokojenost zákazníka; Loyalty as a competetive advantage; Loyalty of the customer; Rock POint store analysis; satisfaction of the customer

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15732

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11702


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet