Název: Uplatnění literatury jako produktu na německém trhu
Překlad názvu: Literature as a product on the German market
Autoři: Hubková, Pavlína ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: literární produkt; marketing; Německo; trh s literaturou; česká literatura; Czech literature; Germany; literary product; market in literature; marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15823

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11794


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet