Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Image společnosti ABC
Baier, Lukáš ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou vnitřní a vnější image společnosti ABC. Ta si nepřála být konkrétně jmenována. Hlavním cílem této práce bylo zanalyzovat image společnosti ABC na českém logistickém trhu. Tento cíl byl splněn a společnost má velmi pozitivní vnitřní a vnější image ze zaměstnaneckého a zákaznického úhlu pohledu. V aplikační části jsou uvedena finální doporučení plynoucí z výsledků obou výzkumů. Prvním vedlejším cílem bylo seznámení čtenáře s touto problematikou. Čtenář byl relativně hluboce seznámen s daným tématem, tato práce rozšiřuje jeho obzory a pomáhá mu orientovat se v této problematice. Druhým vedlejším cílem bylo ukázat interní perspektivu zaměstnanců podniku jejich vedení. Tento cíl byl splněn, jelikož z množství odpovědí jednotlivých respondentů na dané dotazníkové šetření může firma ABC vyčíst relativně velké množství dat, se kterými může dále pracovat. Třetím vedlejším cílem bylo zmapování českého logistického trhu z pohledu společnosti ABC, a to konkrétně povědomí pracovníků a zákazníků o její konkurenci. Společnost je vnímána v konkurenčním prostředí jako jedna z hlavních, nicméně není lídrem trhu. Z perspektivy zákazníků nebylo možné konkurenční prostředí zmapovat, jelikož obdržený interní soubor NPA neobsahoval tyto informace, či byly velmi kusé. K interpretaci výše zmíněných výsledků bylo použité vlastní dotazníkové šetření a interní soubor NPA dodaný společností ABC. Pro jejich zpracování byla použita kombinace metody doslovné transkripce a následné metody vytváření trsů.
Účinnost marketingové komunikace firmy BLAŽEK PRAHA a.s.
Balášová, Michaela ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce (Účinnost marketingové komunikace firmy BLAŽEK PRAHA a.s.) se zabývá marketingovou komunikací společnosti a zjištěním její účinnosti, která byla ověřena pomocí dotazníkového šetření a následným vyhodnocením. Práce je rozdělena do 5 kapitol, na teoretickou část, praktickou část, závěr, použitou literaturu a přílohy. Teoretická část se skládá z 5 hlavních kapitol a praktická ze 4 a dále se dělí na několik podkapitol. V teoretické části jsou přiblíženy základní pojmy týkající se tématu, jako je marketing, marketingová komunikace, marketingové strategie, public relations a značka. V praktické části je nejprve společnost BLAŽEK PRAHA a.s. představena, dále je popsáno její zaměření, marketingová komunikace, a nakonec je ukázáno provedení empirického výzkumu, pomocí kterého jsem zjišťovala, jak je značka zákazníky vnímána. Cílem práce je zjistit, jakými způsoby společnost BLAŽEK PRAHA a.s. se svými zákazníky komunikuje a jak jsou tyto metody účinné.
Elektronická komunikace v organizacích
Cejthamr, Václav ; Kabele, Jiří (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent) ; Nový, Ivan (oponent)
Práce zkoumá teoretické poznatky o působení elektronické komunikace na fungování pracovního týmu na důvěru, členskou spokojenost, sebehodnocení výkonu pomocí empowermentu a kohezi. Pro ověření zjištěných poznatků byla zpracována explorativní studie v přirozeném prostředí pracovních týmů, intenzivně používajících elektronickou komunikaci. Hlavní metodou je analýza teorií o elektronické komunikaci a fungování pracovních týmů v tomto prostředí. Pro explorativní studii byla použita metoda pozorování, nestrukturované rozhovory a dotazník. Po zpracování současných teoretických poznatků a vymezení hlavních teoretických směrů se práce zaměřuje na zkoumání prostředí pracovního týmu s vyšší úrovní virtualizace. Vedle několika teorií racionální volby v elektronické komunikaci a vlivu technologií byl pro vysvětlení poznatků získaných v explorativní studii použit i koncept Human relations, jehož zaměření na sociální vztahy bylo rozhodujícím vysvětlujícím aparátem. Hlavním zjištěním byla dominance sociálních vztahů v komunikaci, která převážila racionální teorie i technologický determinismus. Vedlejším zjištěním bylo zjištění vlivu kontextové situace na výběr komunikačních prostředků a způsob komunikace.
Řízеní lidských zdrоjů v mеzinárоdní spоlеčnоsti АDP Еmplоyеr Sеrvicеs Čеská rеpublikа, а.s.
Dobrovolskaya, Yana ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Králová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním systému řízení lidských zdrojů v mezinárodních společnostech. Teoretická část je věnována studiu světových mechanismů, trendů a metod řízení lidských zdrojů v nadnárodních korporacích. Praktická část práce se věnuje analýze současného stavu systému řízení lidských zdrojů ve společnosti ADP Employer Services Česká republika, a.s. která je českou pobočkou mezinárodní společnosti ADP Automatic Data Processing, Inc. Na základě provedeného výzkumu:osobního rozhovoru s ředitelem oddělení lidských zdrojů (angl. HR Business Partner Lead) bude zhodnocen stav systému řízení lidských zdrojů ve společnosti a vytvořena řada doporučení pro zlepšení systému řízení lidských zdrojů pro společnost ADP Employer Services Česká republika, což je hlavním přínosem této diplomové práce
Interkulturní komunikace: Češi a Korejci
Čech, Dino ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Kolářová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá interkulturní komunikací mezi Čechy a Korejci. Cílem této práce je prozkoumat interkulturní střet Čechů a Korejců a identifikovat hlavní kulturní specifika a rozdíly. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje porovnání různých autorů interkulturních dimenzí a význam interkulturní komunikace. Praktická část je věnována výzkumu formou dotazníkového šetření a interview o interkulturní komunikaci Čechů a Korejců.
Princip interní rovnováhy v kontextu firemní strategie
Kopecký, Martin ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Háša, Stanislav (oponent) ; Blažek, Ladislav (oponent)
Disertační práce se zabývá vědeckým problémem propojení strategického managementu a odměňování v principu interní rovnováhy. Práce je postavena na dvou pilířích, kterými jsou realizovaný kvalitativní výzkum a návrh vlastního řešení. První část práce obsahuje kvalitativní výzkum, který zkoumá možnosti a efekty propojení firemní strategie s odměňováním. Kvalitativní výzkum je veden ve formě více případové case study a zkoumá fenomén v praxi tří firem z různých zemí (Česká republika, Slovensko, Bosna a Hercegovina) a sektorů působení (finance, IT/Telco, FMCG). Výzkum hledá odpovědi na čtyři položené výzkumné otázky: Jak firemní strategie ovlivňuje proces odměňování? Jak může odměňování podporovat realizaci firemní strategie? Jak je možné propojit firemní strategie do odměňování v principu interní rovnováhy? Jak může odměňování posílit strategičnost řízení lidských zdrojů? Výzkum je postaven na základě studia teoretických zdrojů a terénní práce. Vlastní kvalitativní výzkum využívá pro shromáždění dat metod kvalitativního výzkumu, kterými jsou pozorování, dotazování, analýza dokumentů. Dotazovanými populacemi byli top manažeři, linioví manažeři a zástupci HR. Celkem proběhlo 142 dotazování. Výzkum byl veden v jedné osobě. Data jsou analyzována a je použita triangulace dat. Zjištění jsou generalizována do jedné závěrečné zprávy z výzkumu, která přináší odpovědi na položené výzkumné otázky. Výzkum poskytl významné poznatky, které byly využity ve druhé části práce, kterou je návrhová část. Vlastní návrh řešení se skládá ze dvou modelů. Prvním je zjednodušený model systému odměňování a druhým je model strategické segmentace pracovních pozic. U tohoto modelu se počítá s využitím v praxi firem a hlavně ve výuce. Druhý model strategické segmentace pracovních pozic přináší odpověď na možné propojení strategie a odměňování v principu interní rovnováhy. Model má přínos v nových poznatcích pro budování další teorie a realizaci dalších výzkumů. Přínos modelu je i pro praxi v přístupu k nastavení politik a procesů ve strategickém managementu a řízení lidských zdrojů. Návrhem obou modelů bylo dosaženo naplnění hlavních cílů disertační práce.
Role středního managementu v inovačním procesu
Novák, Adam ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent) ; Vraný, Jan (oponent)
Střední manažeři se pohybují v prostředí blízkém aktivitám firmy, v komunikaci s tímto prostředím identifikují příležitosti, problémy a následně generují inovační alternativy. Využívají k tomu mimo jiné slabé vazby v rámci své sociální sítě, prostupující vnitřním i vnějším prostředím firmy a umožňující přinášet do inovačního procesu nové, divergentní informace. Vybrané údaje střední manažeři sdělují vrcholovým úrovním managementu, přičemž v komunikační výměně mezi středním a vrcholovým managementem dochází k zajištění souladu inovace se strategií firmy a k zabezpečení zdrojů a vrcholové podpory pro realizaci inovace; informační vstupy středního managementu přitom ovlivňují vrcholový management, který definuje inovační strategii firmy. Ve styku s řadovými zaměstnanci (a nižšími úrovněmi řízení) střední management vyrovnává rozpory mezi strategií a běžnými aktivitami firmy, propaguje inovaci a překonává rezistenci. K zajištění podpory pro inovaci uvnitř organizace střední management čerpá mimo jiné z vnitřní sítě silných vazeb, včetně jejich neformálních složek. Střední management působí jako komunikační přemostění, které pomáhá vyrovnávat napětí vnikající z rozdílů mezi prostředími vrcholového managementu a zaměstnanců. Z tohoto hlediska se jako zásadní jeví komunikační styčné body mezi jednotlivými úrovněmi managementu, respektive hierarchie firmy; můj výzkum zároveň ukazuje, že mezi středním a vrcholovým managementem ve firmách existují významné rozdíly ve vnímání vnitropodnikových procesů umožňujících inovaci.
Weberova teze „ducha kapitalismu“ jako východisko spirituálních potenciálů podnikatelského a manažerského prostředí.
Kučera, Dušan ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent) ; Mlčoch, Lubomír (oponent)
Předložená práce vychází z kritického vyhodnocení Weberovy tezi "ducha kapitalismu", který je zdůvodněn "protestantskou etikou". Autor Weberovo východisko využívá pro zpracování obecné spirituální koncepce, která má zásadní vliv na zrod, vývoj a udržení hospodářského prostředí, podnikání a management. Po upřesnění základních pojmů se práce soustřeďuje na objasnění fenoménu spirituality, které propojuje s podnikatelskými a manažerskými aktivitami. Výčet spirituálních znaků a podnikatelských potenciálů byl rozdělen na pozitivní a na negativní. Obecné spirituální faktory jsou reflektovány na pozadí základních religiózních systémů -- židovství, křesťanství (protestantismus, katolictví a pravoslaví), islám, hinduismus, budhismus a dalších asijské směry. Spirituální perspektiva je srovnána s pojetím vědy, které má své hranice i potenciály. Praktická část se věnuje doložení spirituálních vlivů na podnikání a ekonomický rozvoj. Práce vrcholí vlastním výzkumem spirituálních faktorů a potenciálů mezi vybranými podnikateli a manažery, které typologicky sumarizuje a navrhuje jejich využití v podnikatelské a manažerské praxi či manažerském vzdělávání. Klíčová slova:
Mezinárodní tým v praxi. Přednosti a nedostatky.
Pak, Alena ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
V práci je provedena komplexní analýza hlavních předností a nedostatků fungování mezinárodního pracovního týmu (česko-ruského) při spolupráci se zahraničními (rusky mluvícími) partnery a klienty. Objektem výzkumu jsou partnery a klienty dvou rusko-českých týmů působících na území ČR. Předmětem výzkumu je zkoumání efektivity fungování multikulturního týmu. Práce se skládá ze teoretické-metodologické a praktické částí.
Interkulturní komunikace ČR a USA
Khugashvili, Diana ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Cílem této diplomové práce "Interkulturní komunikace ČR a USA" je prozkoumat interkulturní rozdíly mezi Čechy a Američany, zjistit možné problematické oblasti v komunikaci a identifikovat americké kulturní standardy z pohledu Čechů. Práce je rozdělená do třech časti. Teoretická část tvoří základ pro pochopení podstaty dané problematiky. V metodologické části je popsaná zvolená metodika a vzorek respondentů. V praktické části na základě empirického šetření byli prozkoumání konflikty v komunikaci a stanovené americké kulturní standardy z pohledu Čechů. Součásti praktické části jsou i rady a doporučení pro efektivnější komunikaci s Američany. Tato práce může posloužit jako návod pro Češi, které plánují, s pracovních či jiných důvodu komunikovat s Američany.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.