Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení kvality služeb
Kubelová, Zuzana ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Bakalářská práce na téma Řízení kvality služeb je zaměřena na zjišťování kvality služeb vybraného subjektu, konkrétně o kvalitu služeb tuzemských mobilních operátorů O2, Vodafone a T-Mobile. Cílem bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami zmíněných mobilních operátorů. Na základě provedeného výzkumu analyzovat zjištěná data a navrhnout případná doporučení ke zlepšení kvality těchto služeb a zvýšení spokojenosti zákazníků. První část práce vymezuje nejdůležitější pojmy, které souvisejí s problematikou kvality služeb a zároveň vymezuje základní metody a postupy, kterými lze kvalitu služeb měřit. Ve druhé části jsou stručně popsány jednotlivé společnosti konkrétních mobilních operátorů a následná analýza zjištěných informací získaných pomocí dotazníkového šetření a zároveň z provedení Mystery shopping na jednotlivých prodejnách mobilních operátorů. Na závěr celé práce jsou uvedeny zjištěné nedostatky jednotlivých mobilních operátorů a následně navržena doporučení společnosti O2, která by vedla ke zlepšení jejich poskytovaných služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.