Název: Návrh marketingové strategie vybraného subjektu
Překlad názvu: Marketing strategy
Autoři: Rosenbaumová, Klára ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza 7S; analýza hodnotového řetězce; analýza konkurence; analýza SWOT; drobný podnik; marketingový mix; marketingový výzkum; podnikatel; STEP analýza; strategie

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=215934

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-260441


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-22, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet