Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sport jako výchovný prostředek
Blažek, Daniel ; Peřinová, Radka (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Sport jako výchovný prostředek Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit a popsat na základě dostupné literatury a rozhovorů s trenéry a vychovateli, jak lze v praxi využívat sport jako výchovný prostředek. Metody: Teoretická část obsahuje rozbor literatury týkající se výchovného působení sportu. Na základě toho rozboru byly vybrány tři organizace (Ambassadors FC Praha, Skaut, Sokol). Tyto organizace byly vybrány, jelikož jejich cílem je výchova skrze sport, a zároveň mám s těmito organizacemi vlastní zkušenost. U těchto organizací byl proveden rozbor materiálů (webové stránky, časopisy, metodiky), aby bylo možné identifikovat hodnoty, cíle a výchovné směřování organizací. Dále byla prostudována literatura o psychologii a výchově, ze které vzešly oblasti, které jsou skrze sport nejsnadněji ovlivnitelné. Praktická část zjišťuje skrze polostrukturované rozhovory s jedním trenérem z každé vybrané organizace, jak vypadá jejich výchovná činnost v praxi. Dotazuji se na tři tematické okruhy: hodnoty a cíle organizace, využití sportu jako výchovného prostředku, nároky na trenéry a jejich další vzdělávání. Výpovědi respondentů jsou následně porovnávané s poznatky získanými v teoretické části práce. Výsledky: V teoretické části jsou shrnuty cíle a hodnoty jednotlivých organizací a rozbor jejich metodik...
Marketingová komunikace FIBA MS v basketbalu žen 2010
Peterka, Martin ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Blažek, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace FIBA MS v basketbalu žen 2010 Cíle: Cílem mé diplomové práce bude na základě pozorování a vlastní aktivity popsat marketingovou komunikaci MS v basketbalu žen 2010. Práce by měla sloužit jako popis jednotlivých částí marketingové komunikace sportovní akce. Cílem je vytvořit popisem vzniku a fungování marketingové komunikace v praxi návod pro jednu z možností, jak sestavit marketingovou komunikaci sportovní akce. Metody: Hlavní metodou je popisná analýza. Práce využívá také evaluaci, návrh a demonstraci. Ze zjištěných dat je vytvořena SWOT analýza. Výsledky: Práce ukázala, že všechny složky marketingové komunikace by měly být vzájemně propojené a uvažovat jedna druhou. Nejvíce se práce věnuje oblasti Public Relations, kde se klade důraz především na dosažení potřebné popularity. Používají se jak specializovaná, tak masová média. Informační tok od sportovní organizace k zástupcům médií by měl dodržovat rovnováhu mezi kvantitou a kvalitou. Klíčová slova: marketingová komunikace, basketbal, SWOT analýza
Komunikace a public relations v oblasti sportu
Blažek, Daniel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pillár, Pavel (oponent)
Název práce: Komunikace a public relations v oblasti sportu. Cíl práce: Popis a analýza rozsahu využití aktivit public relations v oblasti českého sportovního prostředí. Metody: Strukturovaný rozhovor s otevřenými otázkami, neformální rozhovor, dotazník s otevřenými otázkami, zúčastněné pozorování, popisná analýza. Výsledky: Závěry a doporučení pro účastníky sportovního dění. Návod a pravidla komunikace a její specifika v oblasti sportu. Klíčová slova: Komunikace, public relations, media relations, tiskový mluvčí, tisková konference, tisková zpráva. 2
Marketingová komunikace FIBA MS v basketbalu žen 2010
Peterka, Martin ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Blažek, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace FIBA MS v basketbalu žen 2010 Cíle: Cílem mé diplomové práce bude na základě pozorování a vlastní aktivity popsat marketingovou komunikaci MS v basketbalu žen 2010. Práce by měla sloužit jako popis jednotlivých částí marketingové komunikace sportovní akce. Cílem je vytvořit popisem vzniku a fungování marketingové komunikace v praxi návod pro jednu z možností, jak sestavit marketingovou komunikaci sportovní akce. Metody: Hlavní metodou je popisná analýza. Práce využívá také evaluaci, návrh a demonstraci. Ze zjištěných dat je vytvořena SWOT analýza. Výsledky: Práce ukázala, že všechny složky marketingové komunikace by měly být vzájemně propojené a uvažovat jedna druhou. Nejvíce se práce věnuje oblasti Public Relations, kde se klade důraz především na dosažení potřebné popularity. Používají se jak specializovaná, tak masová média. Informační tok od sportovní organizace k zástupcům médií by měl dodržovat rovnováhu mezi kvantitou a kvalitou. Klíčová slova: marketingová komunikace, basketbal, SWOT analýza
Struktura financování České basketbalové federace
Hubálek, Michal ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Blažek, Daniel (oponent)
Název: Struktura financování České basketbalové federace Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá hospodařením a financováním České basketbalové federace. Zobrazuje strukturu příjmů a výdajů České basketbalové federace v posledních pěti letech jejího fungování. Tyto data mezi sebou porovnává, analyzuje je a snaží se vyvodit závěry a způsoby, které by vedly ke zlepšení financování a finanční situace České basketbalové federace. Klíčová slova: Česká basketbalová federace, financování, příjmy, výdaje, sport, občanské sdružení
Komunikace a public relations v oblasti sportu
Blažek, Daniel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pillár, Pavel (oponent)
Název práce: Komunikace a public relations v oblasti sportu. Cíl práce: Popis a analýza rozsahu využití aktivit public relations v oblasti českého sportovního prostředí. Metody: Strukturovaný rozhovor s otevřenými otázkami, neformální rozhovor, dotazník s otevřenými otázkami, zúčastněné pozorování, popisná analýza. Výsledky: Závěry a doporučení pro účastníky sportovního dění. Návod a pravidla komunikace a její specifika v oblasti sportu. Klíčová slova: Komunikace, public relations, media relations, tiskový mluvčí, tisková konference, tisková zpráva. 2

Viz též: podobná jména autorů
15 BLAŽEK, David
15 Blažek, David
9 Blažek, Dušan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.