Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  předchozí8 - 17dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj pedagogických pracovníků ve vazbě na trendy v oblasti řízení středních škol
Andr, Jiří ; Paulovčáková, Lucie (vedoucí práce) ; Svobodová, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomové práce nesoucí název Rozvoj pedagogických pracovníků ve vazbě na trendy v oblasti řízení středních škol je analýza přístupů z hlediska národní strategie, ale také z hlediska samotných středních škol. Teoretická část představuje vzdělávací politiku a vzdělávací systém v České republice, legislativní pojetí a vymezení vzdělávání a popis kontrolního orgánu, kterým je Česká školní inspekce. Práce také obsahuje teoretický základ a teoretická východiska zpracovávané problematiky zaměřené na strategické řízení lidských zdrojů v rovině obecné, ale i v pojetí sekundárního vzdělávání. Východiskem zkoumané problematiky je přístup ke strategickému řízení lidských zdrojů v oblasti vzdělávání pedagogických pracovníků na středních školách dle koncepčních dokumentů se zaměřením na kvalitu vzdělávání a rozvoj pedagogických pracovníků v České republice a využívání prostředků nabízených výzvou Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy. Zkoumány jsou dokumenty a přístupy vztahující se ke strategii vzdělávací politiky pro následující období, ale i stanovená kritéria kvality středních škol a gymnázií. Na základě zjištěných skutečností z uvedených strategických a koncepčních dokumentů, které se týkají středních škol, a polostrukturovaných rozhovorů s vedoucími pracovníky vybraných středních škol,...
Analýza managementu kvality vybrané organizace
Kolečková, Barbora ; Paulovčáková, Lucie (vedoucí práce) ; Kursch, Martin (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast managementu kvality vybrané vzdělávací organizace. Cílem diplomové práce je identifikovat klíčové oblasti managementu vzdělávací organizace a na základě analýzy stávajícího stavu navrhnout možná zlepšení k zajištění dlouhodobě úspěšné a konkurenceschopné organizace. V diplomové práci jsou popsána východiska tématu jako je vzdělávání, vzdělávací organizace, širší pojetí managementu a jeho funkce, aplikační aspekty managementu, principy zásady managementu kvality se specifiky ve vzdělávání, přístupy k nastavování systémových opatření k navýšení kvality ve vzdělávací organizaci apod. Diplomová práce obsahuje metodologii k výzkumnému šetření, výstupy, návrhy a doporučení k navýšení kvality vybraných oblastí. U těchto oblastí jsou zkoumány zejména procesy ovlivňující úspěšnost organizace a efektivitu činností. Výzkumné šetření práce je zaměřeno na tři konkrétní oblasti s procesy, které jsou pro udržitelnost organizace nejvýznamnější, a to komunikace v rámci marketingových aktivit souvisejících se získáním nových klientů, komunikací se stávajícími klienty a přihlašování klientů do kurzů opět s členěním na tyto dvě cílové skupiny. V návaznosti na naplnění cíle práce je zvolena metoda obsahové analýzy současného stavu jednotlivých procesů v organizaci, dotazníkového...
Řízení pracovního výkonu
Hudečková, Karolina ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na plánování osobního rozvoje zaměstnanců v kontextu procesu řízení pracovního výkonu v organizaci. Pozornost je věnována roli a funkci plánování osobního rozvoje při dosahování stanovených cílů v procesu řízení pracovního výkonu. V teoretické části jsou definovány pojmy řízení pracovního výkonu, vzdělávání a rozvoje a plánování osobního rozvoje a jsou popsány teorie těchto konceptů. V analytické části je na základě studia interních dokumentů a rozhovorů s manažery popsáno, jakým způsobem je řízen pracovní výkon zaměstnanců v Českomoravské záruční a rozvojové bance, a.s. Výsledkem těchto poznatků byla identifikace slabých stránek, které se při uplatňování koncepce řízení pracovního výkonu v organizaci vyskytují. Následně jsou navržena doporučení s cílem zefektivnit zmíněné procesy v organizaci. KLÍČOVÁ SLOVA řízení pracovního výkonu, hodnocení zaměstnanců, vzdělávání zaměstnanců, plánování osobního rozvoje, personální management
Vzdělávání sportovně nadaných žáků v kontextu talent managementu
Borský, Martin ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá talent managementem v kontextu vzdělávání sportovně nadaných žáků. V úvodní části jsou definovány základní pojmy talent, nadání, talent management a vzdělávání žáků nadaných, které podléhá vyhlášce č. 27/2016 Sb., O vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. Podkapitoly teoretické části jsou věnovány specifikaci a podmínkám vzdělávání sportovně nadaných žáků, jejich podpoře a vyhledávání. Nedílnou součástí je také podkapitola vymezující psychologii sportu a její uplatnění při eliminaci problematického vnímání dvojí kariéry. Úvodní část je teoretickým východiskem pro část praktickou, která pomocí výsledků z kvantitativního šetření popisuje podporu a porovnává možnosti vzdělávání sportovně nadaných žáků na základních a středních školách v ČR.
Profesní zátěž ředitelů vybraných základních škol
Pařík, David ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Bakalářská práce "Profesní zátěž ředitelů vybraných základních škol" pojednává o struktuře profesní činnosti ředitele plně organizované veřejné základní školy. V teoretické části se zabývá institutem ředitele školy z pohledu právních předpisů a dále pak jednotlivými profesními rolemi ředitele - rolí lídra, manažera a vykonavatele. Hlavním cílem předkládané práce je zjistit strukturu profesních činností ředitele plně organizované veřejné základní školy a jejich přiřazení k jednotlivým profesním rolím, které ředitel zastává. Empirická část bakalářské práce je zaměřena na výzkumné šetření, které bylo zpracováno na základě dat získaných z polostrukturovaných rozhovorů s jednotlivými řediteli vybraných plně organizovaných veřejných základních škol na Praze 8. Pomocí analýzy rozhovorů bylo zjišťováno, jaká je struktura profesní činnosti ředitele plně organizované veřejné základní školy, jaké profesní činnosti naplňují jednotlivé profesní role ředitele plně organizované veřejné základní školy, zda jsou jednotlivé profesní role ředitele plně organizované veřejné základní školy rozloženy rovnoměrně a v neposlední řadě také to, jaké profesní činnosti zatěžují ředitele plně organizovaných veřejných škol nejvíce. Struktura profesní činnosti ředitelů plně organizovaných veřejných základních škol do značné míry...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   předchozí8 - 17dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.