Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 614 záznamů.  začátekpředchozí591 - 600dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh rozvoje obchodních aktivit Kentico Software, s.r.o.
Jašek, Vítězslav ; Minarovič, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce vymezuje podmínky pro podnikání ve Spojených Státech Amerických, analyzuje vnější i vnitřní prostředí tamějšího trhu v oblasti informačních technologií, konkrétně systémů pro správu obsahu webu (CMS). Tento rozbor je dále využit pro návrh obchodní strategie společnosti Kentico Software, s.r.o., zaměřený na expanzi na americký trh. Rozvoj podnikatelských aktivit tímto směrem je nezbytnou součástí dalšího všeobecného růstu firmy.
Zhodnocení a návrh expanze společnosti na zahraniční trhy
Musilová, Lucie ; Krejza, Zdeněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce „Zhodnocení a návrh expanze společnosti na zahraniční trhy“ je zhodnocení kroku společnosti vstoupit na zahraniční trhy, se zaměřením na vstup společnosti na slovenský trh formou dceřiné společnosti a zhodnocení a navrhnutí dalších možností expanze společnosti do zahraničí. Diplomová práce popisuje vývoj a současný stav mateřské společnosti a současný stav dceřiné společnosti.
Komunikační strategie pro firmu Goldpress, s.r.o
Masaříková, Lucie ; Heralecký, Tomáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace. Práce je zaměřena na analýzu současné marketingové komunikace a návrh nové komunikační strategie pro firmu Goldpress, s.r.o., podnikající v oblasti polygrafie.
Marketingová strategie pro TATRA a.s.
Svoboda, Ondřej ; Kunčický, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou společnosti TATRA, a.s., nalezením nových trhů pro nákladní vozidla v teritoriu Arabský svět a návrhem marketingové strategie.
Marketingová strategie v ICT společnosti
Heža, Stanislav ; Zavadil, Zbyněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie firmy. K tomu potřebuje zhodnotit informace o obecném prostředí, trhu a konkurenci. Na základě předpokladů dalšího vývoje oborového prostředí navrhuje možné varianty použití marketingových strategií a jejich komunikačních prostředků. Na základě historických zkušeností je spočítán i předpoklad ekonomického dopadu návrhu na hospodaření firmy.
Podnikatelský záměr v oblasti pohostinství
Labská, Tereza ; Šabatová, Marcela (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vypracovat reálný a proveditelný podnikatelský plán, na založení restaurace Labužník s. r. o. Restaurace se zaměří na poskytování služby „All you can eat“ v městě Hradec Králové. V práci jsou zpracována teoretická východiska pro založení podniku. Dále se práce zabývá popisem nově vznikajícího podniku včetně analýzy místního trhu, zákazníků a konkurence. V závěrečné části jsou navrženy 3 varianty předpokladů budoucího vývoje.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub
Hojačová, Blanka ; Rivola, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá provedením a následným vyhodnocením analýzy spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub na základě písemného dotazování. Obsahuje analýzu výsledků, pomocí kterých byly zjištěny silné a slabé stránky restaurace Sportclub z pohledu zákazníka. Součástí jsou také návrhy a doporučení, které pomohou zvýšit spokojenost zákazníků a tím přispějí k lepšímu boji s konkurencí a k upevnění postavení restaurace na trhu.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Mrázková, Monika ; Vacková, Hana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníka Knihovny Jiřího Mahena v Brně. Teoretická část se věnuje problematice marketingového výzkumu, sektoru příspěvkových organizací a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části práce jsou analyzovány a prezentovány výsledky z dotazníkového šetření, doporučení a návrhy na zlepšení, které by měly vést ke zvýšení návštěvnosti KJM, zkvalitnění poskytovaných služeb a spokojenosti uživatelů KJM.
Marketingová strategie podniku (pro konkrétní firmu,organizaci)
Haška, Ivo ; Petřík, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje marketingovou strategii firmy Linde Material Handling ČR. Na základě této analýzy formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k zlepšení konkurenceshopnosti firmy a zlepšení její pozice na trhu.
Měření spokojenosti zákazníků ve společnosti PLYNY JEHLÁŘ, s.r.o
Pokorná, Markéta ; Jehlář, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem ve společnosti PLYNY JEHLÁŘ s.r.o.. Cílem této práce bylo určit míru spokojenosti zákazníků z nabízenými produkty a službami. V teoretické části jsem se zabývala novými teoretickými poznatky v oblasti marketingu a marketingového výzkumu. Diplomová práce zahrnuje výsledky marketingového výzkumu, který ukazuje slabé a silné stránky společnosti. Na základě tohoto výzkumu bude společnost formulovat své budoucí plány na rozvoj.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 614 záznamů.   začátekpředchozí591 - 600dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Šimberová, Iva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.