Název:
Marketingová strategie v ICT společnosti
Překlad názvu:
Marketing strategy in ICT company
Autoři:
Heža, Stanislav ; Zavadil, Zbyněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie firmy. K tomu potřebuje zhodnotit informace o obecném prostředí, trhu a konkurenci. Na základě předpokladů dalšího vývoje oborového prostředí navrhuje možné varianty použití marketingových strategií a jejich komunikačních prostředků. Na základě historických zkušeností je spočítán i předpoklad ekonomického dopadu návrhu na hospodaření firmy.
The thesis deals with the analysis of the company marketing strategy. In order to meet its objectives, it is necessary to evaluate all information on general conditions, the market and competition. Based on prerequisites of the further grow of professional environment, it proposes possible modes of use of different marketing strategies and their means of communication. The economic impact presumption of a proposal with respect to past experience is also calculated in this work.
Klíčová slova:
cíl; komunikace; konkurence; marketing; obrat; příležitost; servis; strategie; trh; zákazník; communication; competition; customer; market; marketing; opportunity; service; strategy; target; turnover
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11610