Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie pro TATRA a.s.
Svoboda, Ondřej ; Kunčický, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou společnosti TATRA, a.s., nalezením nových trhů pro nákladní vozidla v teritoriu Arabský svět a návrhem marketingové strategie.
Marketingová strategie pro TATRA a.s.
Svoboda, Ondřej ; Kunčický, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou společnosti TATRA, a.s., nalezením nových trhů pro nákladní vozidla v teritoriu Arabský svět a návrhem marketingové strategie.
Identifikace nových trhů pro vozidla TATRA v Jižní Americe
Boháčová, Věra ; Přikrylová, Jana (vedoucí práce) ; Kunčický, Jan (oponent)
Cílem práce je definovat nové možnosti odbytu pro vozidla společnosti TATRA, a.s.v Jižní Americe. Jedná se o utřídění dostupných informací a o výběr těch informací, které by mohly mít pro vedení společnosti význam v procesu rozhodování o obchodních aktivitách. Informace byly získávány z dostupných zdrojů, jako jsou např. statistické údaje či údaje tuzemských či zahraničních proexportních agentur či ministerstev, dále pak související články v periodikách a další zdroje. Práce je rozdělena do několika základních částí. První z nich je teoretická část, ve které se zabývám teoretickými přístupy k mezinárodnímu marketingu. Další částí je praktická část, v níž dochází ke sběru a třídění dostupných informací, následně k analýze a identifikaci odbytových možností pro vozidla TATRA v jednotlivých zemích Jižní Ameriky. Zvolené téma je podnikové, proto byly cíle této práce vytyčeny přímo pro potřeby společnosti TATRA, a.s. ve spolupráci s jejími představiteli.
Identifikace nových trhů pro vozidla Tatra v Africe
Šembera, Martin ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Kunčický, Jan (oponent)
Práce přihližuje problematiku vyhledávání nových trhů a v praktické části je zaměřena na analýzu afrických zemí, kde hledá nové příležitosti pro nákladní vozidla Tatra. Úkolem práce je zmapování potenciálních subjektů, které by mohly mít o nákladní vozy zájem a uvést kontakty, s jejichž pomocí by Tatra a.s. mohla rozvinout své obchodní aktivity v Africe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.