| |
|
Identifikace nových trhů pro vozidla TATRA v Jižní Americe
Boháčová, Věra ; Přikrylová, Jana (advisor) ; Kunčický, Jan (referee)
Cílem práce je definovat nové možnosti odbytu pro vozidla společnosti TATRA, a.s.v Jižní Americe. Jedná se o utřídění dostupných informací a o výběr těch informací, které by mohly mít pro vedení společnosti význam v procesu rozhodování o obchodních aktivitách. Informace byly získávány z dostupných zdrojů, jako jsou např. statistické údaje či údaje tuzemských či zahraničních proexportních agentur či ministerstev, dále pak související články v periodikách a další zdroje. Práce je rozdělena do několika základních částí. První z nich je teoretická část, ve které se zabývám teoretickými přístupy k mezinárodnímu marketingu. Další částí je praktická část, v níž dochází ke sběru a třídění dostupných informací, následně k analýze a identifikaci odbytových možností pro vozidla TATRA v jednotlivých zemích Jižní Ameriky. Zvolené téma je podnikové, proto byly cíle této práce vytyčeny přímo pro potřeby společnosti TATRA, a.s. ve spolupráci s jejími představiteli.
|
| |