Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketingová komunikace vybraného sportovního klubu
Matušková, Romana ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Online marketingová komunikace vybraného sportovního klubu Cíle: Hlavním cílem této práce je navrhnout opatření na zlepšení a modernizaci marketingové komunikace klubu FbŠ Bohemians v online prostředí, a to na základě identifikace problematických oblastí a nedostatků současné marketingové komunikace. Metody: V práci byla použitá kvalitativní metoda sběru dat. Konkrétně byl uskutečněný polo-strukturovaný rozhovor s ředitelem marketingu a následně tři další polo-strukturované rozhovory s fanoušky vybraného klubu. Mimo rozhovory byla provedena také analýza sociálních sítí a webové stránky klubu. Výsledky: Výsledkem bakalářské práce je návrh opatření ke zlepšení online marketingové komunikace v klubu. Mezi nejdůležitější návrhy patří zlepšení psaní článků, především těch, které jsou vydávány po zápase dále používání Facebook stories a publikování většího množství obsahu formou kratšího videa. Návrhy na zlepšení vycházejí ze zjištěných nedostatků, které vyplynuly z provedeného kvalitativního výzkumu. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, online marketingová komunikace, florbal, sportovní klub
Marketingový mix fitness centra FreshKruháč za pandemické situace
Pavelková, Simona ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový mix fitness centra FreshKruháč za pandemické situace Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení doporučení pro zlepšení fungování fitness centra FreshKruháč za krizové situace. Doporučení budou vycházet ze zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu a z identifikace problematických oblastí fitness centra za pandemie. Metody: Zhodnocení marketingového mixu bylo provedeno analýzou webových stránek a sociálních sítí centra. Dále byl proveden rozhovor s vedením centra za účelem zjištění informací, které nebyly dohledatelné a k sestavení seznamu slabých a silných stránek. Poslední využitou metodou bylo párové srovnávání, které stanovuje důležitost slabých a silných stránek centra za pandemie. Výsledky: Na základě zhodnoceného marketingového mixu byl s vedením centra vytvořen seznam slabých a silných stránek. Určení jejich důležitosti metodou párového srovnávání, které bylo realizováno zaměstnanci vybraného fitness centra, sloužilo jako podklad pro návrhy na zlepšení. Doporučení slouží pro efektivnější fungování centra při další potenciální krizové situace. Naopak souhrn nejdůležitějších silných stránek je inspirací pro další fitness centra. Klíčová slova: marketing, služby, párové srovnávání, covid-19, fitness centrum
Marketingový výzkum porovnání fitness center v Sedlčanech
Procházka, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum porovnání fitness center v Sedlčanech Cíle práce: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit kvalitu nabízených služeb ve dvou fitness centrech, které působí ve městě Sedlčany. Jedná se o Fitness centrum PeVan Gym a Vltavan fitness centrum. Metoda: V této bakalářské práci byly použity metody kvalitativního dotazníku s kombinací tzv. mystery shoppingu. Metody budou následně použity k vyhodnocení dat, která přispějí k doporučení zlepšení služeb a nabídek těchto fitness center. Tato práce bude čerpat jak z primárních tak i sekundárních dat. Primární data byla získána pomocí kvalitativního dotazníku, který byl uskutečněn s návštěvníky zkoumaných fitness center. Výsledky: Výsledkem práce je porovnání získaných dat z kvalitativního výzkumu a mystery shoppingu. Dále poskytnutí doporučení návrhů na zlepšení provozu fitness center. Klíčová slova: služby, sport, kvalita, fitness, sportovní služby, mystery shopping
Finanční náročnost přípravy tenistů různých výkonnostních úrovní
Kučerová, Barbora ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Finanční náročnost přípravy tenistů různých výkonnostních úrovní Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit finanční náročnost přípravy tenistů různých výkonnostních úrovní. Metody: V této diplomové práci byla použita kvantitativní a kvalitativní metoda. Jako stěžejní metoda byla použita metoda dotazníkového šetření, které probíhalo elektronicky s rodiči dětí, které hrají tenis a jsou registrovány pod Českým tenisovým svazem. Kvantitativní metoda, byla pro získání detailnějších informací, doplněna o rozhovory s rodiči hráčů vybraných tenisových klubů. Výsledky: Z dosažených výsledků je patrné, že finanční náročnost přípravy tenistů je výrazně vyšší u hráčů, kteří se pohybují v první stovce republikového žebříčku. Mezi zbylými hráči republikového žebříčku, již nejsou rozdíly příliš výrazné. Dále bylo zjištěno, že se liší finanční náročnost přípravy tenistů v závislosti na jejich věkové kategorii. Nejvíce finančně náročná je příprava v kategorii dorost a hned v závěsu je kategorie mladší žactvo. V kategorii starší žáci, jsou náklad na přípravu o něco nižší. Nesrovnatelně nižší jsou náklady na přípravu u malých dětí v kategorii minitenis a babytenis. Klíčová slova: tenis, financování sportu, finanční náročnost, dotace
Soutěžní vyrovnanost prvních a druhých fotbalových lig ve vybraných evropských zemích
Radimský, Marek ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Soutěžní vyrovnanost prvních a druhých fotbalových lig ve vybraných evropských zemích. Cíl: Cílem práce je identifikovat soutěžní vyrovnanost v prvních a druhých fotbalových ligách ve vybraných evropských zemích a vzájemně je mezi sebou porovnat. Metody: V práci je počítána statická soutěžní vyrovnanost pomocí směrodatné odchylky procentuálních výher. Výsledky: Výsledky ukazují, že ve většině fotbalových lig dochází k postupnému poklesu soutěžní vyrovnanosti, zejména pak u prvních lig. Ve skupině druhých lig je soutěží se zmenšující se vyrovnaností méně. Druhé nejvyšší soutěže jsou na tom také lépe ve srovnání s prvními ligami lépe a ve všech zkoumaných zemích byly průměrně vyrovnanější. Výsledky v neposlední řadě ukazují, že celkově více vyrovnané jsou první ligy z fotbalově méně vyspělých států jako Česká republika, Polsko či Chorvatsko oproti prvním ligám z fotbalově bohatších a vyspělejších států jako jsou Anglie, Německo, Španělsko nebo Portugalsko. Klíčová slova: soutěžní vyrovnanost, fotbalové soutěže, statická vyrovnanost, fotbal, směrodatná odchylka
Využívání sociálních sítí v marketingové činnosti profesionálních hokejových klubů
Velíšková, Aneta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Využívání sociálních sítí v marketingové činnosti profesionálních hokejových klubů. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení, jak co nejefektivněji využívat tři vybrané sociální sítě - Facebook, Instagram a YouTube, pro dva vybrané kluby z české hokejové nejvyšší soutěže. Metody: V práci byla využita metoda popisné analýzy sociálních sítí, konkrétně Facebooku, Instagramu a YouTubu. Dále bylo využito elektronického dotazníku prostřednictvím Survio.com. Výsledky: Na základě provedené analýzy sociálních sítí a vyhodnoceného elektronického dotazníku zaměřeného na spokojenost fanoušků s fungováním klubů na sociálních sítích bylo zjištěno, že většina fanoušků je s přístupem klubů a zveřejňovaným obsahem spokojena a žádné velké problémy nebyly z jejich strany detekovány. I přesto je zde prostor pro zdokonalení, a proto byly vytvořeny návrhy na doporučení ke zlepšení využívání sociálních sítí. Klíčová slova: sociální sítě, marketingová analýza, lední hokej, Tipsport Extraliga, fanoušci
Marketingová hodnota značky se sportovním vybavením v České republice
Fingerhut, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová hodnota značky se sportovním vybavením v České republice Cíle: Hlavním cílem tétobakalářské práce je výzkum marketingové hodnotyznačky BU1, která se specializuje především na výrobu fotbalových brankářských rukavic a dalších sportovních produktů.Navazujícím cílem je poté konstrukce jistých doporučení, sestavených na základě provedeného zkoumání, která by měla posílit stávající pozici této společnosti na trhu. Metody: Pro účely práce byla zvolena jedna z kvantitativních metod marketingového výzkumu, a to sice elektronické dotazovaní. Ke sběru dat od respondentů sloužil online dotazník vytvořený pomocí aplikace Google forms. Jako výzkumný soubor byl zvolen vzorek respondentů, kteří se alespoň nějakým způsobem pohybují v oblasti fotbalu. Dotazování se tedy účastnili fanoušci, hráči, realizační týmy, trenéři a tak dále. K rozhodnutí o zkoumaném vzorku velmi výrazně přispěl fakt, že cílová skupina výše uvedené společnosti se skládá především ze zákazníků právě z fotbalové sféry. Výsledky: Po vyhodnocení všech odpovědí bylo možné konstatovat, že spotřebitelé z fotbalového prostředí mají poměrně silné povědomí o zkoumané společnosti. Toto povědomí se stává ještě silnějším ve spojení s brankařskými rukavicemi, což vyplynulo při zjišťování takzvaného "top of mind efektu". Ačkoli značka...
Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu skrze sociální sítě
Hrdlička, Michal ; Štědroň, Jakub (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu skrze sociální sítě Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace na sociálních sítích hokejového klubu SKLH Žďár nad Sázavou vytvořit komunikační plán pro sezonu 2022/2023. Tento plán povede ke správnému využití sociálních sítí, ale také k rozšíření obsahu a větší aktivaci partnerů. Metody: Pro zhodnocení současného stavu marketingové komunikace na sociálních sítích byly využity metody kvalitativního charakteru. Konkrétněji roční analýza sociálních sítí, polo strukturovaný rozhovor se správcem sociálních sítí a analýzy poskytnutých statistik ze sociálních sítí. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce je komunikační plán skrze sociální sítě hokejového klubu SKLH Žďár nad Sázavou pro sezonu 2022/2023. Nově vytvořený komunikační plán je zaměřen jak na nízkou finanční nákladnost, jelikož hokejový klub do marketingové komunikace na sociálních sítích dává minimální finanční částky, tak především na hlavní chyby, které klub v současné chvíli na sociálních sítích dělá (nerozlišuje příspěvky na Facebooku a Instagramu, monotónní obsah, nulové zapojení partnerů klubu, absence komunikace v letním období a nepoužívání hashtagu na sociální síti Instagram). V komunikačním plánu jsou popsány...
Marketingová komunikace cestovní kanceláře Surf-trip
Kováříková, Klára ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace cestovní kanceláře Surf-trip Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace Surf-tripu z pohledu zákazníka i vedení vytvořit návrh na její zlepšení pro rok 2022. Metody: Pro zhodnocení současné marketingové komunikace byla v této práci využita metoda kvalitativní ve formě polo-strukturovaného rozhovoru se zaměstnancem Surf-tripu a analýzy dat. Dále byla využita metoda kvantitativní v podobě elektronického dotazníku se zákazníky. Dotazník byl vytvořen pomocí Google formuláře. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh marketingové komunikace cestovní kanceláře Surf-trip pro rok 2022, který vychází z analýzy aktuální marketingové komunikace. Provedením analýzy bylo zjištěno, že cestovní kancelář využívá pro svou komunikaci hlavně online formu komunikace, která byla následně využita i v návrhu marketingové komunikace pro rok 2022. Klíčová slova: Cestovní kancelář, marketingová komunikace, sociální sítě.
Postoj generace Z k "indoorizaci outdoorových sportů"
Veselá, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Postoj generace Z k "indoorizaci outdoorových sportů" Cíle: Hlavním cílem mé bakalářské práce je objasnit postoj generace Z k rostoucí nabídce outdoorových sportů v umělých, bezpečných a kontrolovaných podmínkách. Objasnění postojů by vedlo ke zlepšení porozumění spotřebitelských přání a preferencí různých účastníků patřících do generace Z. Metody: V práci je využívána metoda kvantitativního výzkumu, a to konkrétně elektronické dotazování, jehož cílem je zjistit postoje a motivaci minimálně 150 respondentů, patřících do generace Z. Soubor respondentů byl tedy určen částečně ovlivněným výběrem. Výsledky: Výsledek práce lze obecně formulovat tak, že generace Z má pozitivní postoj k indoorizaci outdoorových (lifestylových) sportů. Generace Z oceňuje vlastnosti jak indoorizovaného světa, tak přírodního prostředí. Můžeme ale pozorovat tendence upřednostnění indoorizovaných center především na základně praktických důvodů, jako časová a distanční dostupnost, větší efektivnost tréninku, nebo možnost sportovat celoročně i za špatného počasí. Výsledky ukázali, že respondenti reprezentující generaci Z jsou, co se týče vybraných lifestylových sportů, více aktivní v indoorizovaném prostředí. Klíčová slova: outdoorové sporty, indoorizace, lifestylové sporty, generace Z, komercializace, motivační faktory

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.