Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová hodnota značky se sportovním vybavením v České republice
Fingerhut, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová hodnota značky se sportovním vybavením v České republice Cíle: Hlavním cílem tétobakalářské práce je výzkum marketingové hodnotyznačky BU1, která se specializuje především na výrobu fotbalových brankářských rukavic a dalších sportovních produktů.Navazujícím cílem je poté konstrukce jistých doporučení, sestavených na základě provedeného zkoumání, která by měla posílit stávající pozici této společnosti na trhu. Metody: Pro účely práce byla zvolena jedna z kvantitativních metod marketingového výzkumu, a to sice elektronické dotazovaní. Ke sběru dat od respondentů sloužil online dotazník vytvořený pomocí aplikace Google forms. Jako výzkumný soubor byl zvolen vzorek respondentů, kteří se alespoň nějakým způsobem pohybují v oblasti fotbalu. Dotazování se tedy účastnili fanoušci, hráči, realizační týmy, trenéři a tak dále. K rozhodnutí o zkoumaném vzorku velmi výrazně přispěl fakt, že cílová skupina výše uvedené společnosti se skládá především ze zákazníků právě z fotbalové sféry. Výsledky: Po vyhodnocení všech odpovědí bylo možné konstatovat, že spotřebitelé z fotbalového prostředí mají poměrně silné povědomí o zkoumané společnosti. Toto povědomí se stává ještě silnějším ve spojení s brankařskými rukavicemi, což vyplynulo při zjišťování takzvaného "top of mind efektu". Ačkoli značka...
Transformace Československa v porovnání s Polskem a Maďarskem
Fingerhut, Tomáš ; Chalupecký, Petr (vedoucí práce) ; Fabianková, Klára (oponent)
Předmětem této práce je srovnání procesu transformace v Československu, Maďarsku a Polsku. Cílem práce je srovnat počáteční stav vybraných ekonomik na začátku transformace s jejím průběhem. Na základě tohoto srovnání práce hodnotí, jaký měl počáteční stav ekonomik vliv na formu a průběh transformace. Hlavní část práce tvoří analýza transformačních procesů jednotlivých zemí, včetně jejich počátečního stavu a stavu před začátkem transformace. V poslední části práce je československá, maďarská a polská transformace srovnávána pomocí makroekonomických ukazatelů. V závěru je rovněž srovnán reformní proces, který umožnil transformaci zkoumaných ekonomik z centrálně plánovaného systému na tržní systém.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.