Název:
Marketingový mix fitness centra FreshKruháč za pandemické situace
Překlad názvu:
Marketing mix of fitness center FreshKruháč during the pandemic situation
Autoři:
Pavelková, Simona ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový mix fitness centra FreshKruháč za pandemické situace Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení doporučení pro zlepšení fungování fitness centra FreshKruháč za krizové situace. Doporučení budou vycházet ze zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu a z identifikace problematických oblastí fitness centra za pandemie. Metody: Zhodnocení marketingového mixu bylo provedeno analýzou webových stránek a sociálních sítí centra. Dále byl proveden rozhovor s vedením centra za účelem zjištění informací, které nebyly dohledatelné a k sestavení seznamu slabých a silných stránek. Poslední využitou metodou bylo párové srovnávání, které stanovuje důležitost slabých a silných stránek centra za pandemie. Výsledky: Na základě zhodnoceného marketingového mixu byl s vedením centra vytvořen seznam slabých a silných stránek. Určení jejich důležitosti metodou párového srovnávání, které bylo realizováno zaměstnanci vybraného fitness centra, sloužilo jako podklad pro návrhy na zlepšení. Doporučení slouží pro efektivnější fungování centra při další potenciální krizové situace. Naopak souhrn nejdůležitějších silných stránek je inspirací pro další fitness centra. Klíčová slova: marketing, služby, párové srovnávání, covid-19, fitness centrumTitle: Marketing mix of fitness center FreshKruháč during the pandemic situation Objectives: The main goal of this bachelor's thesis is to propose recommendations to improve operation of the fitness center FreshKruháč in crisis situation. Recommendations will be based on evaluation of individual tools of the marketing mix and on the identification of problematic areas during pandemic. Methods: The evaluation of the marketing mix was carried out by analysing the center's website and social networks. In addition, the interview was conducted with the center's management to identify information that was not traceable and to compile a list of strengths and weaknesses. The last method used was pairwise comparison, which determines the importance of the center's weaknesses and strengths during the pandemic. Results: Based on the evaluated marketing mix, a list of strengths and weaknesses was developed with the management of the center. The determination of their importance by means of a pairwise comparison method, which was carried out by the staff of the selected fitness centre, served as a basis for suggestions for improvement. The recommendations serve to make the centre more effective in the next potential crisis situation. On the contrary, the summary of the most important strengths provides...
Klíčová slova:
covid-19; fitness centrum; marketing; párové srovnávání; služby; covid-19; fitness center; marketing; pairwise comparison; services