Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Závislost postavení týmů v žebříčku FIFA na dosažených výsledcích na vrcholných turnajích
Kotrba, Lukáš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Závislost postavení týmů v žebříčku FIFA na dosažených výsledcích na vrcholných turnajích Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění závislosti postavení týmů v žebříčku FIFA na dosažených výsledcích na vrcholných turnajích. Jedná se o Mistrovství světa ve fotbale v letech 1998, 2002, 2006, 2010 a 2014. Metody: Ve své práci jsem použil metod korelační a regresní analýzy, korelační koeficientu a regresní přímky. Výsledky: Veškeré výsledky budou prezentovány v analytické části práce. Byla zjištěna závislost mezi sledovanými parametry a rostoucí tendence této závislosti. Největší závislost byla na MS 2014, kde dosahovala vysokých hodnot. Nejmenší byla na MS 1998 a 2002, kde výsledky dosahovaly podprůměrných hodnot. Klíčová slova: Fotbal, FIFA, Světový žebříček FIFA, Mistrovství světa ve fotbale, korelační analýza, regresní analýza, korelační koeficient, regresní přímka
Marketingový mix Českého svazu Taekwon-Do ITF
Štochl, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Marketingový mix Českého svazu Taekwon-Do ITF Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingového mixu Českého svazu Taekwon-Do ITF a vytvoření návrhu na jeho zlepšení. Dílčí cíle obsahují popis managementu organizace a prostředí, v němž organizace působí. Metody: Pro účely práce byl využit kvalitativní marketingový výzkum. Využito bylo metod hloubkového interview a případové studie. Pro účely práce byla provedena také SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce je návrh na optimalizaci marketingového mixu. Navrženy byly především úpravy propagace, využití sponzoringu a také aktualizace některých složek produktu a jejich cen. Klíčová slova: Marketingový mix, Taekwon-Do, případová studie
Marketingový mix společnosti HERVIS sport a móda, s.r.o.
Krajčovič, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Marketingový mix společnosti Hervis Sport a móda, s. r. o. Cíle: Hlavním cílem této práce je rozbor stávajícího marketingové mixu a na základě zvolených metodologických postupů navrhnout jeho změny a úpravy, které povedou ke zlepšení chodu společnosti a jejího hospodářského výsledku, zvýšení kvality poskytovaných doplňkových služeb a lepší komunikaci s potenciálními zákazníky. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena za pomocí kvantitativního sběru dat. Stěžejním nástrojem práce je situační analýza podniku, a to jak z hlediska vnějšího, tak vnitřního prostředí. Primárním zdrojem informací jsou data sekundární. Výsledky: Výsledky zkoumání naznačily, že společnost Hervis Sport a móda, s. r. o. za svými konkurenty v mnoha aspektech zaostává a nedrží si zrovna příznivé postavení. Díky zvoleným metodologickým postupům jsem shromáždil dostatečné množství potřebných informací, které mi umožnili navrhnout opatření pro jednotlivé prvky marketingového mixu vybrané společnosti. Klíčová slova: marketing, propagace, marketingový mix, situační analýza, doporučení, SWOT analýza
Identifikace osobnosti značky mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji
Višněvský, Andrej ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název práce: Identifikace osobnosti značky mezinárodní sportovní události mistrovství světa v ledním hokeji Cíle práce: Pomocí metody měření osobnosti značky identifikovat charakteristické vlastnosti vystihující značku mistrovství světa v ledním hokeji u pražské populace. Metoda: Po prostudování literatury zabývající se osobností značky byla vybrána standardizovaná metoda měření osobnosti značky podle autorů Geuens, Weijters, De Wulf (2009), která byla dále upravená o doporučení týkající se měření mezinárodních sportovních událostí podle Jany Petráčkové (2012). Výsledky: Značka mistrovství světa v ledním hokeji je nejvíce vystihována dimenzemi odpovědnost, aktivita a emocionalita. Tuto sportovní událost nejvíce charakterizují vlastnosti stabilní, aktivní a důvěryhodný. Na druhé straně nejméně vystihujícími dimenzemi mistrovství světa v ledním hokeji byly houževnatost a osobitost. Nejméně typickou vlastností se stala charakteristika odvážný. Klíčová slova: osobnost značky, marketingový výzkum, mezinárodní sportovní událost, mistrovství světa v ledním hokeji
Marketingová komunikace Juniorského maratonu společnosti Prague International Marathon, s.r.o.
Kohoutová, Petra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Marketingová komunikace Juniorského maratonu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. Cíle: Cílem práce je popis a zhodnocení marketingové komunikace Juniorského maratonu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. na základě provedených analýz a vytvoření návrhu na zefektivnění marketingové komunikace. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda výzkumu - deskriptivní případová studie, která byla zpracována na základě analýzy textů a dokumentů a kvalitativního rozhovoru. Výsledky: Výstupem práce jsou návrhy na zefektivnění marketingové komunikace, které byly zpracovány na základě zhodnocení současné komunikace. Práce bude předložena společnosti PIM. Klíčová slova: marketing, komunikační mix, propagace, běžecký závod
Marketingový mix Bohemians Praha 1905 a návrhy na jeho zlepšení
Horák, Lubomír ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Marketingový mix Bohemians Praha 1905 a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Celkové zhodnocení jednotlivých složek marketingového mixu klubu Bohemians Praha 1905 a na základě získaných podkladů následně navrhnout konkrétní řešení vylepšující současný marketingový mix, který povede k větší spokojenosti fanoušků. Metody: Pro získání informací o současném marketingovém mixu je použito strukturované interview. Zjišťování spokojenosti fanoušků Bohemians Praha 1905 se současným marketingovým mixem probíhá prostřednictvím elektronického dotazování. Pro analýzu současného marketingového mixu je použita případová studie. Analýza podmínek se zkoumá prostřednictvím PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil a následně je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Prostřednictvím studie byly zjištěny nedostatky v oblasti marketingového mixu Bohemians Praha 1905. Jako největší nedostatek se jeví chybějící parkoviště pro návštěvníky fotbalového utkání, které by bylo v blízkosti stadionu. Dalším důležitým nedostatkem při poskytování služby je špatný stav toalet na stadionu. Klíčová slova: marketingový mix, marketing, sportovní marketing, Bohemians Praha 1905
Inovace marketingu sportovního centra Squash Sport
Jerieová, Berenika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Inovace marketingu sportovního centra Squash Sport Cíle: Náplní práce je porovnání současné situace dvou sportovních zařízení, která byla založena ve stejné době podle podobné koncepce. Cílem práce je na základě nalezených rozdílů podat návrhy na zlepšení méně úspěšného zařízení. Metody: V této bakalářské práci byla použita komparativní metoda, a to na základě předchozího pozorování a konzultací s vedoucími sportovních zařízení. Výsledky: Výsledky jsou zpracovány v tabulkách. Z celkového porovnání vyplynuly hlavní rozdíly mezi srovnávanými zařízeními, které byly podkladem pro následné návrhy na zlepšení méně úspěšného zřízení. Klíčová slova: sportovní zařízení, marketingový mix, komparativní analýza
Marketingový výzkum spokojenosti účastnic Evropského týdne žen v letech 2009 - 2011
Omcirk, Vilém ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti účastnic Evropského týdne žen v letech 2009 - 2011. Cíle práce: Prezentace a interpretace výsledků marketingového výzkumu v letech 2009 - 2011, ověření hypotéz, doporučení organizátorům akce dle zjištěných výsledků. Metoda: Kvantitativní výzkum v letech 2009 - 2011, písemné dotazování, analýza spokojenosti zákazníků. Výsledky: Veškerá zjištění jsou prezentována v praktické části práce, ověřují předem stanovené hypotézy, jsou důležitým zdrojem informací organizátorům akce a reflektují vývoj spokojenosti účastnic v letech 2009 - 2011. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, sportovní management, sportovní marketing.
Využití marketingu v práci pedagogických pracovníků
Omcirk, Vilém ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; RUDA, Tomáš (oponent)
Předmětem diplomové práce je oblast marketingu na poli vzdělávacích institucí. První část diplomové práce se zaměřuje na teoretická východiska marketingu, marketingu služeb se specifiky marketingu vzdělávacích institucí, marketingový výzkum, marketingové řízení se specifiky vzdělávacích institucí a marketingovou komunikaci. Praktická část se věnuje realizaci marketingového výzkumu, provedení analýzy marketingové komunikace a provedení strategické analýzy vzdělávací instituce. Na tomto základě poté navrhuje využití marketingu v práci pedagogických pracovníků školy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.