Název: Marketingový mix společnosti HERVIS sport a móda, s.r.o.
Překlad názvu: The analysis of HERVIS Sport a móda, s. r. o marketing mix
Autoři: Krajčovič, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: doporučení; marketing; marketingový mix; propagace; situační analýza; SWOT analýza; marketing; marketing mix; promotion; recommendation; situation analysis; SWOT analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/65375

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-334510


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet