Název: Marketingový mix Českého svazu Taekwon-Do ITF
Překlad názvu: Marketing mix of Czech Taekwon-Do ITF Federation
Autoři: Štochl, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingový mix; případová studie; Taekwon-Do; case study; Marketing mix; Taekwon-Do

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/66237

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-335372


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet