Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 486 záznamů.  začátekpředchozí274 - 283dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pracovní listy zaměřené na nutriční výchovu žáků 2. stupně základních škol
Cajthamlová, Renata ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá tvorbou a užitím pracovních listů v předmětu Výchova ke zdraví. Pracovní listy jsou zaměřené na nutriční chování žáků 2. stupně. V teoretické části je definováno, jak se pracovní listy tvoří a jaké náležitosti mají pracovní listy mít. Praktická část obsahuje výzkumné šetření provedené mezi pedagogy Výchovy ke zdraví a konkrétní 3 pracovní listy pro žáky a 3 metodiky pro učitele. Výzkumné šetření bylo provedeno kvantitativní metodou, kde 30 pedagogů odpovídá na otázky v dotazníku, které zjišťují jejich pohled na využívání pracovních listů ve výuce a na potřebnost tvorby ucelených souborů pracovních listů do výuky Výchovy ke zdraví. Pracovní listy jsou realizovány pro žáky 2. stupně se zaměřením na nutriční chování a metodiky pro učitele, jak s pracovními listy ve výuce pracovat. Pracovní listy obsahují učební úlohy se zaměřením na složky potravy, faktory ovlivňující zdraví a poruchy příjmu potravy. Praktická část diplomové práce zahrnuje i doplňující materiál s informacemi pro pedagogy o tématech, které pracovní listy obsahují. KLÍČOVÁ SLOVA pracovní listy, Výchova ke zdraví, nutriční chování žáků, složky potravy, obezita, poruchy příjmu potravy
Implementace problematiky zdraví do pregraduálního vzdělávání pedagogů
Janáčová, Šárka ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit, jak se staví budoucí učitelé ke zdraví a zda jsou připraveni předávat informace o problematice zdraví svým žákům. Současně odhaluje, jakým způsobem připravuje pedagogická fakulta budoucí učitele, co se týče otázky zdraví a jeho podpory. Teoretická část se věnuje osobnosti učitele, obecně otázce zdraví, ale i konkrétně zdraví učitelů, determinantům zdraví, otázce zdravotní gramotnosti a také syndromu vyhoření. Praktická část je zaměřena na výzkumné šetření osobních postojů budoucích učitelů ke zdraví a jejich informovanosti v tomto směru. Výstupem práce je navržení volitelného předmětu, jehož zařazení do studijního programu na pedagogických fakultách může poskytnout studentům možnost získání potřebných informací týkajících se zdraví v návaznosti na rozvíjení zdravotní gramotnosti žáků v jejich budoucí učitelské profesi.
Zdravotní gramotnost pedagogů se zaměřením na jejich působení v oblasti nutriční výchovy
Tomanová, Michaela ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Práce se zabývá úrovní zdravotní gramotnosti budoucích i současně praktikujících pedagogů. Zaměřena je na vybranou oblast zdravotní gramotnosti, a to na výživu. Cílem práce je zjistit, jakou úrovní zdravotní gramotnosti ve zmíněné oblasti disponují pedagogičtí pracovníci a jestli své znalosti uplatňují nejen v profesním, ale i v osobním životě. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V části teoretické se věnuje vymezení pojmů zdraví, zdravotní gramotnost, charakteristice skupiny pedagogů a jejich rozdělení do podskupin, dále jsou v této části popsány aspekty zdravého stravování a doporučení od odborníků týkající se zdravého způsobu života. Praktická část obsahuje analýzu dat získaných pomocí dotazníkového šetření, v závěru jsou tyto poznatky shrnuty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 486 záznamů.   začátekpředchozí274 - 283dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.