Název: Hodnocení individualizovaného přístupu žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni základních škol
Překlad názvu: Evaluation of individual approach for students with specific learning disabilities at the second stage of primary school
Autoři: Vacková, Kateřina ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Marádová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Klíčová slova: druhý stupeň základní školy; individualizovaný přístup; prepuberta; puberta; sebehodnocení; specifické poruchy učení; základní škola; elementary school; individualized approach; puberty; second grade of elementary school; self-assessment; Specific learning disabilities

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/84926

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-355783


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-03, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet