Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 653 záznamů.  začátekpředchozí246 - 255dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití CRM pro posílení konkurenční pozice vybrané společnosti
Vašková, Helena ; Barboříková, Irena (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Řízení vztahů se zákazníky je tématem napříč všemi obory. Jeho význam spočívá především v budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Tato diplomová práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky s využitím informačního systému. Cílem práce je analýza stávající úrovně řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti a návrh opatření vedoucích k jejímu zlepšení.
Spokojenost zákazníků s nabízenými službami a produkty vybrané společnosti a návrhy na zvýšení její úrovně
Matlas, Michal ; Kada, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků s nabízenými službami a produkty kavárny a bistra Lakeview. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první z nich jsou popsány základní pojmy související s tématem. V následující analytické části práce bude řešena aktuální situace v podniku z pohledu zákazníků na základě posbíraných dat z dotazníkového šetření. V závěrečné fázi jsou předloženy návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti návštěvníků kavárny v oblasti nabízených produktů a služeb.
Analýza efektivity marketingové strategie a její další využití ve výrobní firmě
Wiener, Marek ; Veselá, Jitka (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje základní analýzu marketingové strategie výrobní firmy a následně návrhy na její zlepšení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je věnována současnému marketingu, která obsahuje srovnání finančních a lidských zdrojů. V druhé části je popsán návrh marketingové strategie a její implementace. V diplomové práci je zmíněna i optimalizace výrobního systému. Cílem práce je nastavit marketingovou strategii tak, aby se zvýšil prodej, zisk a zároveň se definovaly náklady na marketing firmy. Výstupem práce je odhalit silné a slabé stránky, příležitosti, hrozby a podrobné kroky, které mohou obsahovat nejen finanční a lidské zdroje, ale i schopnosti a know-how společnosti. Práce má poskytnout ucelenou formu současné marketingové strategie a podrobně popsat její funkčnost.
Mezinárodní marketingová strategie v oblasti herního průmyslu a mikrotransakcí
Urbánek, David ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na mezinárodní marketing v oblasti herního průmyslu. Zaměřuje se na pojetí, trendy a možnosti tvorby marketingové strategie na trhu s mikrotransakcemi. V teoretické části práce budou vymezeny základní pojmy a vytvořena teoretická východiska v oblasti marketingu mikrotransakcí, chování zákazníků a možnosti jejich zaujetí. V praktické a návrhové části bude vytvořen návrh marketingové strategie pro vyvíjenou hru autorem této práce na základě kvalitativního výzkumu a teoretické části, která má za účel zvýšit počet aktivně platících zákazníků za prémiové služby ve hrách.
Využití guerilla marketingu v předvolební kampani
Horáčková, Simona ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá aplikací guerilla marketingu v předvolební kampani. První část obsahuje teoretické východisko, kde objasňuji marketingovou komunikaci, současné trendy v marketingové komunikaci a také definuji pojem guerilla marketing, včetně informací vzniku celého tohoto marketingového směru. Vlastní praktická část se nejprve zabývá analýzou konkrétní předvolební kampaně, na jejímž vývoji a aplikaci jsem se podílela. Kampaň proběhla před komunálními volbami v Humpolci na podzim roku 2014. Dále navazuje dotazníkové šetření, kde zkoumám znalost pojmu guerilla marketing mezi širokou veřejností včetně názoru na konkrétní kampaň, která ve městě proběhla. Na závěr práce zařazuji návrhy na zlepšení kampaně pro její příští využití.
Proposal for a Digital Marketing Strategy on the Slovak Market for Increasing Brand Awareness
Nepožitková, Lucie ; Schwartzhoffová,, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master's thesis main aim is to propose an effective and feasible digital marketing strategy oriented to the Slovak market for a selected company. The thesis is formed from a theoretical part, analytical part, and proposed solutions. The theoretical part relates to marketing and marketing strategy. The analytical part examines the internal and external factors of the surrounding environment, influencing the selected company. Based on the performed analyses, a digital marketing strategy is proposed to increase brand awareness and, thus, sales of the selected company in the Slovak market.
Company´s Business Development Plan on the Markets of Automation and Technical Diagnostic
Červeň, Jakub ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
This master thesis deals with the business development activities of the company 4dot Mechatronic Systems, s.r.o. which operates on the market of industrial automation and technical diagnostic. The internal and external environment is analyzed based on the knowledge from the theoretical section of the thesis to determine the current company's situation and analyze the environment which directly influences the company. Lastly, suggestions and recommendations for the business development of the company are proposed.
Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company
Veselý, Tomáš ; Rejka, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
International marketing strategy, marketing, hotel strategy, Google Analytics, segmentation
Návrh komunikační strategie
Konečný, David ; Jirušek,, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním návrhů na zlepšení marketingové komunikace pro Jadernou elektrárnu Dukovany. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska nezbytná pro sestavení komunikační strategie. Druhá část obsahuje analýzy potřebné k získání informací pro závěrečnou, tedy návrhovou část. Samotný návrh komunikační strategie pak vychází ze závěrů provedených analýz zaměřených na komunikaci provozovatele JE Dukovany a analýzy vybraných nástrojů komunikace elektrárny. Dále vychází z kvantitativního dotazníkového šetření, které bylo zpracováno pro zjištění současného vztahu mladých lidí k elektrárně Dukovany a obecně k tématu jaderné energetiky.
Proposal for New Brand Development
Tomanka, Peter ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor's thesis develops on the issue of strategic brand development of classic men's clothing. The work is divided into three parts. The theoretical part defines the theoretical basis, which are used to create and build brand strategy. After defining the theoretical knowledge, then the analytical part. This section can participate in market and customer research. The results of market analysis are processed in the work. These results serve as a basis for the creation of the proposal part.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 653 záznamů.   začátekpředchozí246 - 255dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.