Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití guerilla marketingu v předvolební kampani
Horáčková, Simona ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá aplikací guerilla marketingu v předvolební kampani. První část obsahuje teoretické východisko, kde objasňuji marketingovou komunikaci, současné trendy v marketingové komunikaci a také definuji pojem guerilla marketing, včetně informací vzniku celého tohoto marketingového směru. Vlastní praktická část se nejprve zabývá analýzou konkrétní předvolební kampaně, na jejímž vývoji a aplikaci jsem se podílela. Kampaň proběhla před komunálními volbami v Humpolci na podzim roku 2014. Dále navazuje dotazníkové šetření, kde zkoumám znalost pojmu guerilla marketing mezi širokou veřejností včetně názoru na konkrétní kampaň, která ve městě proběhla. Na závěr práce zařazuji návrhy na zlepšení kampaně pro její příští využití.
Vliv nepravidelného stravovacího a pohybového režimu na vznik dětské obezity
Horáčková, Simona ; Pejšová, Hana (vedoucí práce) ; Weidenthalerová, Edita (oponent)
Tématem této bakalářské práce je dětská obezita, která je v současné době stále velkou výzvou nejen české pediatrie. Práce se zaměřuje zejména na souvislost mezi dětskou obezitou a nepravidelným stravovacím a pohybovým režimem dětí mladšího školního věku. Teoretická část se zaměřuje na prevalenci dětské obezity, zdravotní rizika s ní spojená, faktory ovlivňující vznik dětské obezity a také na to, jaké jsou možnosti, týkající se jak výživových, tak pohybových doporučení. Kapitola 1.9 se dodatečně věnuje epidemiologické situaci Covid-19 související se zavedením různých režimových opatření mající dopad na stravovací a pohybový režim dětí. Hlavním cílem praktické části je zjistit, jaké jsou stravovací a pohybové návyky dětí mladšího školního věku. Dále porovnat, jakou roli hraje frekvence jednotlivých zvyklostí s hmotnostním percentilem dětí a také poukázat na rizikové chování dětí a rodičů v souvislosti s nárůstem hmotnosti u dětí a doporučit vhodné intervence. V praktické části jsou nejprve zhodnoceny jak graficky, tak písemně výsledky z anonymního, kvantitativního dotazníkového šetření, který byl určený pro rodiče dětí mladšího školního věku (6-11 let). Dotazník se skládal z 23 otázek, z čehož první otázka byla otevřená a zjišťovala věk, pohlaví, výšku a hmotnost dítěte. Tyto údaje pak sloužily k...
Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz
Horáčková, Simona ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Diplomová práce má za cíl analyzovat současné využití marketingových nástrojů a na základě interpretovaných výsledků z dílčích analýz navrhnout inbound marketingovou strategii pro e-shop Stips.cz, který prodává zážitky online. Teoretická část vysvětluje pojem inbound marketing, určená pravidla a jednotlivé fáze inbound marketingové metodiky. Další část práce se zaměřuje na výčet inbound nástrojů a druhu obsahu. V analytické části je zkoumán aktuální stav webových stránek a faktory přímo na webu i mimo něj. Na základě analýzy skutečného využití inbound nástrojů je následně připravena inbound marketingová strategie, jež obsahuje návrhy na zlepšení a využití konkrétních inbound nástrojů, které jsou relevantní pro e-shop Stips.cz.
Využití guerilla marketingu v předvolební kampani
Horáčková, Simona ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá aplikací guerilla marketingu v předvolební kampani. První část obsahuje teoretické východisko, kde objasňuji marketingovou komunikaci, současné trendy v marketingové komunikaci a také definuji pojem guerilla marketing, včetně informací vzniku celého tohoto marketingového směru. Vlastní praktická část se nejprve zabývá analýzou konkrétní předvolební kampaně, na jejímž vývoji a aplikaci jsem se podílela. Kampaň proběhla před komunálními volbami v Humpolci na podzim roku 2014. Dále navazuje dotazníkové šetření, kde zkoumám znalost pojmu guerilla marketing mezi širokou veřejností včetně názoru na konkrétní kampaň, která ve městě proběhla. Na závěr práce zařazuji návrhy na zlepšení kampaně pro její příští využití.
Franchising v oboru fitness pro ženy
Horáčková, Simona ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat a porovnat dvě franchisy v oboru fitness, které působí v České republice a zmapovat jejich dosavadní konkurenci na trhu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z franchisingu, definice franchisingu a výhody a nevýhody ze strany vlastníka licence. Dále následuje výčet metod, které budou použity v praktické části a běžně se vyskytují v podnikatelských plánech. V praktické části je provedena analýza konkurence, definování cílového trhu, marketingový mix, SWOT analýza a také vypracován finanční plán na pět let. Následuje hodnocení investice pomocí čisté současné hodnoty, vnitřního výnosového procenta a doby návratnosti. Po analýze obou franchis je provedena závěrečná komparace.

Viz též: podobná jména autorů
1 HORÁČKOVÁ, Štěpánka
3 Horáčková, Stanislava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.