Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proposal for a Digital Marketing Strategy on the Slovak Market for Increasing Brand Awareness
Nepožitková, Lucie ; Schwartzhoffová,, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master's thesis main aim is to propose an effective and feasible digital marketing strategy oriented to the Slovak market for a selected company. The thesis is formed from a theoretical part, analytical part, and proposed solutions. The theoretical part relates to marketing and marketing strategy. The analytical part examines the internal and external factors of the surrounding environment, influencing the selected company. Based on the performed analyses, a digital marketing strategy is proposed to increase brand awareness and, thus, sales of the selected company in the Slovak market.
Podnikatelský projekt
Nepožitková, Lucie ; MBA, Jiří Pacák, (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Jejím hlavním cílem je vytvořit podnikatelský plán pro developerský projekt, který povede k realizaci výstavby rodinných domů v okolí Olomouce. K jeho vytvoření slouží vybrané analýzy – SWOT analýza, bod zvratu, životaschopnost projektu a dotazníkové šetření vybrané cílové skupiny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.