Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 614 záznamů.  začátekpředchozí221 - 230dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Matezex, s.r.o.
Hanáková, Lucie ; Unzeitigová, Petra (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti MATEZEX s.r.o. Cílem práce bylo pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak jsou stávající zákazníci s nabízejícími službami společnosti spokojeni. Získaná data byla vyhodnocena a z uvedených výsledků byly vytvořeny návrhy na opatření tak, aby vedly k větší spokojenosti zákazníků.
Podnikatelský záměr- Sportclub RAFK
Bábor, Tomáš ; Ujčíková, Miroslava (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou vytvoření podnikatelského záměru a plánování budoucích podnikatelských činností. Práce by měla být pomocným vodítkem pro sestavení kvalitního podnikatelského záměru z teoretického hlediska, který se bude opírat i o vlastní návrh z praxe, a to převzetí Sportclubu RAFK v Rajhradě.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s III. důchodovým pilířem
Filkuka, Martin ; Hedija, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl pomocí marketingového výzkumu zjistit spokojenost studentů vysokých škol se třetím pilířem důchodového systému. V první části jsou uvedeny cíle práce včetně potřebných metod. Následující teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, marketingového výzkumu a také definováním zákazníka a jeho spokojenosti, včetně metod, kterými se měří. Mimo jiné je zde popsáno obecné fungování důchodových systémů a jednotlivých pilířů. Praktická část obsahuje marketingový výzkum, vyhodnocení nashromáţděných dat a vlastní návrhy na zlepšení tohoto produktu.
Efektivnost marketingových činností ve strojírenství v České republice
Milichovský, František ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Kožená, Marcela (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na aktuální potřeby podnikové efektivnosti a výkonnosti v oblasti marketingových činností. V průmyslovém prostředí je předpokladem úspěchu splnění strategických marketingových cílů ve vazbě na podnikové strategie. V práci je pozornost soustředěna na jednotlivé systémy výkonnosti a skupiny metrik, které jsou uplatňovány právě v oblasti strojírenství ve vazbě na realizované marketingové činnosti. Cílem dizertační práce je navrhnout metodiku výběru marketingových metrik, které jsouv přímé vazbě na efektivnost podniku a jeho marketingových činností v oblasti strojírenství v České republice. K prozkoumání dané oblasti poznání bylo využito primárního a taktéž sekundárního výzkumu. V rámci primárního výzkumu byly provedeny řízené rozhovory formou případových studií a na základě získaných poznatků realizováno dotazníkové šetření, podložené získanými poznatky českých a zahraničních literárních zdrojů. Práce obsahuje podrobné zhodnocení celého empirického výzkumu, včetně testování stanovených hypotéz, na jehož základě je stanovena metodika výběru marketingových metrik ve strojírenství v České republice. Přínosy lze spatřovat jak v rovině teoretické, praktické, tak také pedagogické.
Rozšíření obchodních aktivit prostřednictvím zavedení e-shopu
Kučírková, Kateřina ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit prostřednictvím založení eshopu v podniku Sýry & Vína VEČERKA. První část práce se zabývá vymezením problému, cílem práce a metodami řešení. Teoretická část se věnuje teoretickým východiskům řešené problematiky. Další část práce obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, které následně shrneme ve SWOT analýze. Na základě výsledků těchto analýz navrhneme společnosti řešení, které povede k rozvoji jejich obchodních aktivit.
Návrh rozvoje obchodních aktivit společnosti ADALO, s r. o.
Mindl, Petr ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení nového obchodního modelu vybraného podniku působícího v oblasti vývoje informačních systémů a webových aplikací. Na základě teoretických poznatků je v práci zpracována analýza strategické pozice podniku a následně návrh nového obchodního modelu. Na závěr práce obsahuje ekonomické zhodnocení stanovených variant vývoje a hodnocení rizik.
Marketingová strategie podniku
Odehnal, Jan ; Herynk, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Allrisk, s.r.o. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Podnikatelský záměr Rehabilitačního centra Znojmo
Domanižová, Petra ; Štohl, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu podnikatelského záměru pro již existující firmu, která funguje od 90. let v rehabilitační oblasti zaměřené především na děti do věku 15 let. Práce se skládá z teoretických východisek, analytické části a vlastního návrhu řešení, kde je zpracován samostatný podnikatelský záměr, který se snaží o zlepšení prosperity zaběhlé firmy
Marketingový plán pro firmu GTrade, s.r.o.
Čáchová, Barbora ; Ing.Pavel Gron (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingového plánu pro společnost G-Trade s.r.o. a zavedení marketingových strategií do řízení společnosti. V teoretické části práce jsou nastíněny předpoklady pro marketingové plánování a charakteristiky stavebního trhu. V další kapitole je popsána společnost G-Trade s.r.o. a analyzována její současná situace. V praktické části je vytvořen návrh marketingového plánu s cílem zvýšení obratů společnosti o 7 mil. Kč do konce roku 2011.
Komunikační strategie pro firmu Bowling Blansko
Vomela, Radim ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem „Komunikační strategie pro firmu Bowling Blansko“ se zabývá marketingem a převážně komunikační strategií. Cílem práce je vytvořit návrh komunikační strategie pro vybranou firmu. První část práce se věnuje marketingovým pojmům, marketingové komunikaci a trendům, které s touto problematikou souvisejí. V druhé části se práce zaměřuje na analýzu současného stavu firmy. Na základě jednotlivých analýz jsou v závěrečné části práce navržena opatření vedoucí k efektivnější komunikaci se zákazníky a k jejich celkové spokojenosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 614 záznamů.   začátekpředchozí221 - 230dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Šimberová, Iva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.