Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 220 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zobrazení vedlejších účinků vakcín proti covid-19 v českém televizním zpravodajství
Zelbová, Judita ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na to, jakým způsobem byly v době pandemie nemoci covid-19 mediálně prezentovány vedlejší účinky očkování proti této nemoci. Jejím cílem bylo zjistit, jakým způsobem o vedlejších účincích referovaly české celostátní televizní stanice ve večerních zpravodajských relacích, jaké byly rozdíly v podání mezi stanicemi a jaké si k prezentování tématu zvaly odborníky. Práce primárně využívá kvalitativní obsahovou analýzu a doplňkově kvantitativní obsahovou analýzu. Práce ukazuje, že tři ze čtyř sledovaných televizních stanic (ČT1, Nova a Prima) přistupovaly koncepčně k prezentování tématu velmi podobným způsobem, TV Barrandov se v tomto směru zcela vymyká. Všechny televize prezentovaly vedlejší účinky na základě podložených dat s důrazem na informace získané od relevantních organizací (Evropská léková agentura, Státní ústav pro kontrolu léčiv) a odborníků (nejčastěji epidemiologů, imunologů a lékařů různých odborností). Obecně byly vedlejší účinky zobrazeny oproti očekávání poměrně okrajově a stěžejním tématem se staly pouze v období jara 2021, kdy se objevilo větší množství nežádoucích reakcí u očkovací látky AstraZeneca.
Strategic communication of sustainability and social responsibility of Plzeňský Prazdroj: A Case study of the Pro Chmel project
Chánová, Lucie ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Ačkoli se dnes od organizací očekává, že budou společensky angažovanější než kdykoli předtím, a téměř žádná společnost se tomu nevyhne, téma společenské odpovědnosti udržitelné politiky se datuje až do 19. století. Tato práce prozkoumává jak vývoj společenské odpovědnosti a jejích přidružených témat jako udržitelnost, etika v podnikání či legitimita, tak zároveň řeší komunikační stránku této problematiky. Komunikace společensky odpovědných aktivit i udržitelného přístupu dané firmy se stala zásadní otázkou při budování důvěry udržování legitimity podniku v očích stakeholderů. Práce se věnuje zásadám a pravidlům komunikace, které má Plzeňský Prazdroj v rámci sdílení společensky odpovědných a udržitelných témat nastavené. Zároveň prozkoumává vývoj ivých firemních reportů o udržitelnosti a to konkrétně v analytické části diplomové práce se autorka věnuje kritické analýze projektu PRO CHMEL, kde využívá nejen obsahovou kvantitativní analýzu vybraných komunikačních kanálů projektu, doplněnou o jeho mediální pokrytí, ale také hloubkové rozhovory s vybranými stakeholdery.
Best practices strategické komunikace českých firem se zaměřením na web a komunikaci značky
Jančarová, Tereza ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá strategickou komunikací českých firem a jejich značek na webových stránkách a formulací best practices pro tuto oblast strategické komunikace. V České republice v současnosti není dostatek výzkumů, které by se touto problematikou zabývaly a principy nejlepší praxe pro komunikaci firem na webu v oboru také chybí. Práce si klade za cíl: vytvořit soubor teoretických poznatků o vybraném tématu strategické komunikace; popsat, jak české firmy komunikují na svých webových stránkách; a formulovat best practices pro strategickou komunikaci firem a značek na webových stránkách. Teoretická část je zaměřena na definování a popis klíčových pojmů a vytvoření báze poznatků pro výzkum. V metodologické části jsou stanoveny výzkumné otázky a charakterizovány vybrané metody zkoumání - obsahová analýza a rozhovory s odborníky z oboru. Pro kvantitativní obsahovou analýzu byl rovněž vytvořen Model tematických okruhů. Hypotéza předpokládá, že nadpoloviční většina vybraných firem nekomunikuje na webových stránkách své cíle ani vize a mise. Z výsledků vyplývá, že většina firem strategická sdělení nekomunikuje, což potvrzuje hypotézu. Zároveň bylo zjištěno, že se v komunikaci firem objevují témata, která se opakují napříč vzorkem a většina zachovává neutrálně formální tón komunikace v...
Komunikace v myslivosti
Vavřich, Adam ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací největší české zájmové myslivecké organizace - Českomoravské myslivecké jednoty, z.s. Dále se práce zabývá názorem veřejnosti na oblasti myslivosti a komunikace v myslivosti. Hlavním cílem práce je představit komunikační mix Českomoravské myslivecké jednoty, marketing této organizace a její interní komunikaci. První část práce je věnována vymezení teorie v oblasti myslivosti, komunikace a marketingu zájmových sdružení. Je zde představen teoreticko-metodologický rámec zkoumaných pojmů a subjektů. V metodologické části jsou podrobně popsány výzkumné cíle a použité metody výzkumu. Praktická část obsahuje samotný výzkum, který je ve své podstatě rozdělen na dvě hlavní části - jednu tvoří dotazníkové šetření a druhá je podrobně zaměřena na jednotlivé složky komunikačního mixu Českomoravské myslivecké jednoty. Na závěr praktické části je představen soubor doporučení v oblasti komunikace a public relations Českomoravské myslivecké jednoty. V oblasti komunikace mysliveckých organizací neexistuje, kromě této bakalářské práce, mnoho odborných prací. Práce rozšiřuje penzum teoretických znalostí v oblasti myslivosti a komunikace zájmových neziskových organizací.
Potenciál produktu Smell-O-Vision v rámci olfaktorického marketingu
Polejová, Eliška ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Bakalářská práce s názvem Potenciál produktu Smell-O-Vision v rámci olfaktorického marketingu se zabývá využitím digitálního aromatického zařízení v rámci olfaktorického marketingu. Práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část se zabývá olfaktorickým marketingem a jeho využitím. Je zde popsána jeho funkce a krátce i jeho historie. Druhá kapitola představuje produkt Smell-O-Vision a jeho vývoj a další kapitola na něj navazuje s dostupnou technologií v současnosti. Tato část je zakončena legislativním výkladem a možnými riziky zařízení. Praktická část práce se zabývá vlivem vůní na motivaci k nákupu. Data jsou sbírána pomocí dotazníkového šetření v kombinaci s terénním experimentem, který simuluje zařízení Smell-O- Vision a snaží se odpovědět, zda má toto zařízení vliv na nákupní chování. Experiment však tuto hypotézu nepotvrzuje. Proto je dále diskutováno provedení experimentu, jeho proměnné a návrh dalšího šetření do budoucna. Poslední kapitola se zabývá praktickým využitím zařízení Smell-O-Vision. Probírá již proběhlé olfaktorické kampaně a jejich další potenciální rozšíření do veřejného i soukromého sektoru.
Nanoinfluencer marketing
Panýr, David ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Diplomová práce se zabývá nanoinfluencer marketingem. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy jako je ústní šíření, influencer marketing nebo věrohodnost doporučení. Hlavním obsahem analytické části je zpracování případových studií z kampaní využívající placené či neplacené influencery. Jsou zde uvedeny cíle každé kampaně, její průběh, specifika a výsledky, které jsou následně vyhodnoceny. Tyto kampaně probíhaly na sociálních médiích Facebook a Instagram. Analýza nanoinfluencer marketingu je podpořená dvěma rozhovory, jeden s představitelem agentury zaměřující se na ústní šíření a druhý s marketingovou expertkou značky, s níž proběhla komunikační kampaň s influencery. Práce nabízí srovnání obou typů influencerů, tedy placených a neplacených nano. Je porovnána jejich efektivita a vhodnost využití. Zároveň jsou definovány segmenty trhy využívající nanoinfluencery a je posouzena jejich vhodnost a úspěšnost v těchto spolupracích.
Komparace způsobu komunikace protipandemických vládních opatření v ČT a deníku Blesk
Dušková, Lucie ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
This thesis analyses the communication of two major Czech media during the health crisis - the covid-19 pandemic. The thesis focuses on the first wave of the pandemic and through a comparative analysis examines the content of the public television broadcaster- Czech Television and the tabloid Blesk. The aim of the thesis is to find out how these two different media outlets presented key messages concerning anti-pandemic measures, and especially how they framed the messages. The theoretical part draws on the literature on media communication and briefly defines related concepts such as media function, construction of reality in the media, agenda setting and framing, then describes the differences between tabloid and news coverage and introduces the media studied. The thematic focus of the research follows the communication of the media in an unprecedented situation; therefore, the thesis further focuses on the role of the media in times of crisis, focusing on the extraordinary situation of the covid- 19 pandemic. The thesis then describes the research methodology in which I will present the methods used and the aim of the research. The methodology is followed by the analytical part, which is based on a content analysis of media messages related to anti-pandemic measures. The thesis then tries to...
Perception of stereotypes in advertisement by children of age 4 - 6 and 11 - 13
Kovačovičová, Dominika ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalárska práca sa venuje vnímaniu genderových stereotypov v reklame u detí v dvoch vekových skupinách, a to vo veku 4 až 6 rokov a 11 až 13 rokov. Deti sú považované za bezbrannejšie voči pôsobeniu reklamy oproti dospelým. To platí pre vplyv na nákupné správanie, aj pre osvojovanie si zobrazeného obsahu, napríklad v prípade stereotypov. Cieľom skúmania bolo zistiť, či a ako deti v týchto dvoch vekových skupinách vnímajú genderové stereotypy v reklame a vzájomne tieto skupiny porovnať. V rámci skúmania boli využité rozhovory a vybrané aktivity zamerané na rôzne typy reklám, na porozumenie rozhodovaciemu procesu na základe nich, na skúmanie toho, ako deti replikujú stereotypy vo vlastnej tvorbe a na porozumenie tomu, čo je pre deti v reklamách významné. V práci sú zahrnuté aj možné prístupy a problematika výskumu s deťmi a v neposlednom rade aj etika tohto výskumu. Na základe výskumu bolo zistené, že deti v mladšej vekovej skupine výrazne viac replikujú genderové stereotypy v reklame aj mimo nej a gender využívajú aj na obhajobu svojich rozhodnutí a volieb. V staršej vekovej skupine boli na druhú stranu genderové stereotypy menej badateľné a deti v tejto skupine sa výrazne viac sústredili na jednotlivé prvky použité v reklame, ktoré boli pre ne rozhodujúce.
Užití současných AI nástrojů, jejich vývoj , limitiy a predikce ve strategickém boji v informační válce
Štěpánová, Barbora ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Práce se bude zabývat sou asným stavem AI technologií v provázání s dezinformacemi a informa ní válkou, jejich možným vývojem, limity a obavami. V rámci teorie budeme vycházet z již ustálených koncept prací, mapujících sou asný stav, ale i predikujících budoucnost, formulujících možné limity a pokládajících otázky do budoucna. K pochopení sou asného stavu jsou prezentovány i r zné p ípadové studie relevantní k tématu. V praktické ásti bude proveden výzkum formou focus group, která bude diskutovat záv ry a podn ty vzešlé z teoretické ásti a analýz. Následovat bude diskuse výsledk a záv r, ve kterém nastíníme p ínos mezidisciplinární debaty, zhodnotíme vliv fact-checkingu, možnosti financování nebo roli lov ka v hybridním p ístupu.
Percepce inkluze v marketingu beauty sektoru
Szewieczková, Anna ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje percepci inkluze v reklamách kosmetického průmyslu českými spotřebiteli. Práce si klade za cíl přiblížit, jakým způsobem spotřebitelé na zapojení inkluze do reklam reagují a jak jednotlivé faktory DEI přijímají. V teoretické části se práce věnuje vnímání krásy v průběhu času, trendům samotného kosmetického průmyslu či teoretickým konceptům inkluze, diverzity a inkluzivního marketingu. Taktéž jsou představena společenská témata, která se ve veřejném diskurzu v souvislosti s tématem inkluze objevují. V závěru teoretické části jsou vyobrazeny praktické ukázky inkluzivního marketingu a jsou popsány jeho legislativní úpravy či doporučení pro využívání, stejně jako jsou zde představeny výsledky již proběhlých výzkumů, které se inkluzí v reklamě a jejím vnímáním zabývají. V neposlední řadě je nastíněna i rozmanitost a specifika českého trhu. Výzkumná část práce je postavena na kvalitativní metodě ohniskových skupin. Čtyři ohniskové skupiny o celkem 22 respondentech byly rozděleny dle místa bydliště a stupně vzdělání respondentů. Výsledky výzkumu naznačují, že inkluzi v reklamě respondenti vnímají převážně kladně, přestože existují rozdíly mezi percepcí jednotlivých faktorů inkluze. Rozdíly mezi respondenty různých sociálních skupin ovšem výzkum neprokázal.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 220 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.