Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Potenciál produktu Smell-O-Vision v rámci olfaktorického marketingu
Polejová, Eliška ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Bakalářská práce s názvem Potenciál produktu Smell-O-Vision v rámci olfaktorického marketingu se zabývá využitím digitálního aromatického zařízení v rámci olfaktorického marketingu. Práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část se zabývá olfaktorickým marketingem a jeho využitím. Je zde popsána jeho funkce a krátce i jeho historie. Druhá kapitola představuje produkt Smell-O-Vision a jeho vývoj a další kapitola na něj navazuje s dostupnou technologií v současnosti. Tato část je zakončena legislativním výkladem a možnými riziky zařízení. Praktická část práce se zabývá vlivem vůní na motivaci k nákupu. Data jsou sbírána pomocí dotazníkového šetření v kombinaci s terénním experimentem, který simuluje zařízení Smell-O- Vision a snaží se odpovědět, zda má toto zařízení vliv na nákupní chování. Experiment však tuto hypotézu nepotvrzuje. Proto je dále diskutováno provedení experimentu, jeho proměnné a návrh dalšího šetření do budoucna. Poslední kapitola se zabývá praktickým využitím zařízení Smell-O-Vision. Probírá již proběhlé olfaktorické kampaně a jejich další potenciální rozšíření do veřejného i soukromého sektoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.