Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 436 záznamů.  začátekpředchozí188 - 197dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie podniku
Stehlík, Petr ; MBA, Petr Adamus, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro brněnskou lékárnu U lázní. Úkolem je posoudit současný stav a na základě výsledků analýzy navrhnout vhodná opatření, která povedou ke zlepšení a zefektivnění komunikační mix podniku. Součástí práce je také vyhodnocení informací aplikací fuzzy logiky.
Marketingová strategie podniku
Haščáková, Veronika ; Želinský, Peter (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Predmetom tejto bakalárskej práce je analýza súčasnej situácie vybraného podniku a následne návrh marketingovej stratégie, prostredníctvom ktorej by podnik mal dosiahnuť stanovené ciele.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Zatloukalová, Veronika ; Netopil, Tomáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků tenisového klubu AGROFERT Prostějov. Práce vychází z teoretických poznatků, které se týkají spokojenosti zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který je nedílnou součástí práce. V praktické části je klub nejdříve popsán a analyzován, a dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky dotazníkového šetření. V závěru práce jsou sepsány výsledky a navrhnuta opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků daného klubu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Šlosárková, Iveta ; Vaňous, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků vybrané thajské restaurace v Brně. Pomocí relevantních metod jsou navržena vhodná opatření vedoucí ke zvýšení dosavadní úrovně spokojenosti zákazníků. K tomu je využit marketingový průzkum. Ten na základě sběru dat formou dotazníkového šetření získaná data analyzuje a poskytuje podklady pro vyhodnocení a sestavení návrhů ke zvýšení celkové úrovně spokojenosti zákazníků.
Marketingová strategie produktu
Maradová, Markéta ; Erlebach, Jiří (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií pro společnost Václav Hrabec s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část popisuje teoretické poznatky na základě odborné literatury, jako jsou marketingové pojmy a postupy při vytváření marketingové strategie. V analytické části je uvedena analýza současné vnější a vnitřní marketingové situace podniku. V poslední, tedy návrhové části je popsán návrh marketingové strategie.
Marketingová komunikace vybrané společnosti na zahraničním trhu
Králová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti na zahraničním trhu, která vyrábí bylinné produkty z kategorie zdravá výživa. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů souvisejících se zkoumanou problematikou. V analytické části jsou provedeny analýzy současného stavu vybrané společnosti a jejího podstatného okolí. Součástí je rovněž marketingový průzkum, který je proveden na základě kvalitativního i kvantitativního přístupu. Závěrečná část poskytuje návrhy na zlepšení komunikační strategie společnosti na slovenském B2C trhu.
Rozvoj obchodních aktivit v LenovoShopu
Hrubešová, Markéta ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti M Computers s. r. o., konkrétně s rozvojem obchodních aktivit v Lenovoshopu, který společnost spravuje. Na základě teoretických poznatků budou v této práci provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí pro zhodnocení současného stavu dané společnosti. Výsledkem práce budou poskytnuty návrhy a doporučení, které povedou ke zvyšování povědomí a obratu prodeje v Lenovoshopu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Uhrová, Brigita ; Marcolová Klímková, Markéta (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Předmětem této práce je výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Bruker s.r.o. spojený s návrhy na zlepšení její úrovně. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů, technik a průběhu marketingového výzkumu. V praktické části je proveden výzkum spokojenosti zákazníků pomocí dotazníkového šetření. Získané výsledky jsou analyzovány a formulovány do souboru návrhů a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků vybrané firmy.
Marketingová strategie produktu
Křešťák, Filip ; Cleary, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice revitalizace e-shopu a jejím hlavním cílem je na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro produktové řady nabízené na e-shopu vybrané společnosti. Diplomová práce je členěna do tří hlavních částí, které představují teoretická východiska, analýzu problému a vlastní návrhy řešení. Vymezení teoretického rámce následuje samotné provedení analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a na jejich základě je realizován vlastní marketingový průzkum. Zjištěné skutečnosti jsou výchozím bodem pro navržení vhodné marketingové strategie.
Marketingový výzkum
Adam, František ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na míru spokojenosti klienta s nabízeným produk-tem v oblasti zdravotnictví.Práce obsahuje teoretickou část, kde popíšu pojmy, které se zaměřením práce souvisí. V další části budou provedeny analýzy vněj-šího a vnitřního prostředí a sestaven dotazník. Na základě informací z těchto analýz navrhnu návrhy na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 436 záznamů.   začátekpředchozí188 - 197dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.