Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie podniku
Haščáková, Veronika ; Želinský, Peter (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Predmetom tejto bakalárskej práce je analýza súčasnej situácie vybraného podniku a následne návrh marketingovej stratégie, prostredníctvom ktorej by podnik mal dosiahnuť stanovené ciele.
Marketingová strategie podniku
Haščáková, Veronika ; Želinský, Peter (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Predmetom tejto bakalárskej práce je analýza súčasnej situácie vybraného podniku a následne návrh marketingovej stratégie, prostredníctvom ktorej by podnik mal dosiahnuť stanovené ciele.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.