Název: Marketingová strategie produktu
Překlad názvu: The Product Marketing Strategy
Autoři: Křešťák, Filip ; Cleary, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza vnitřního a vnějšího prostředí; e-commerce; e-shop; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový průzkum; SWOT analýza.; analysis of internal and external surroudings; e-commerce; e-shop; Marketing; marketing mix; marketing research; marketing strategy; SWOT analysis.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67255

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-547753


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet