Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 276 záznamů.  začátekpředchozí121 - 130dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání leaderů na trhu a jejich přímé konkurence s primárním zaměřením na společnosti Alza.cz a CZC.cz
Veverka, Martin ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářské práce se zaměřuje na přímé konkurenty leaderů na různých trzích a na jejich marketingové strategie a praktiky. V teoretické části jsou rozebírány důležité faktory značek jako branding a positioning a tyto teoretické termíny jsou prokládány příklady z praxe. Praktická část pak popisuje pomocí hloubkových rozhovorů a analýz marketingovou strategii společnosti CZC.cz, kterou používá proti svému úspěšnějšímu konkurentovi Alza.cz. Cílem práce je zjistit, jestli je profilování do pozice druhé nejúspěšnější firmy v daném segmentu pro značky výhodné a jestli jsou mezi různými odvětvími a strategiemi nějaké spojitosti.
Mistrovství světa ve florbale 2018 a jeho vliv na popularitu florbalu v České republice
Bílek, Filip ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Cílem této práce je popsat event marketing jako jednu z částí komunikačního mixu, ukázat jeho potenciál a provést výzkum, který pomůže zjistit, zda event Mistrovství světa ve florbale 2018 zvýšil popularitu florbalu v České republice a zda se v důsledku pořádání této akce zvýšila sledovanost mužské nejvyšší domácí florbalové soutěže. Práce představí podstatu event marketingu, florbal a jeho historii a data z pořádání Mistrovství světa ve florbale 2018. V praktické části se tato bakalářská práce bude věnovat měřitelnosti popularity a sledovanosti florbalu v návaznosti na pořádání domácího světového šampionátu v roce 2018 v Praze. Pomocí kvantitativního šetření na téma vlivu Mistrovství světa ve florbale 2018 na popularitu florbalu v České republice, deskriptivní statistiky studie agentury SportCal - GSI Event Study - IFF Men's World Floorball Championships 2018 a porovnání televizní sledovanosti mužské nejvyšší domácí florbalové soutěže Superligy florbalu za roky 2017/2018 a 2018/2019 práce zjistí efektivitu pořádání velkých mezinárodních sportovních akcí na domácí popularitu daného sportu. Hlavním přínosem této práce je výsledek výzkumu, který pomůže odpovědět na otázku, zda pořádání velkých mezinárodních sportovních akcí, v tomto případě Mistrovství světa ve florbale 2018, přispěje ke zvýšení...
Používání barev v marketingové komunikace na základě jejich vnímání odlišnými kulturami
Marková, Alena ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá interkulturním marketingem spolu s vnímáním a symbolikou barev v rámci jednotlivých kultur. Hlavním cílem práce je zjistit, zda vybrané společnosti pracují s barevným schématem na svých webových stránkách dle toho, jak barvy vnímají jednotlivé kultury. První část práce teoreticky ukotvuje pojem kultura, kde se soustředí na její aspekty, osvojování či vývoj. Na tuto část navazuje kapitola o interkulturní komunikaci, která primárně popisuje proces expanze společnosti na nový trh z marketingového hlediska. Značná část práce se věnuje teorii barev, jejich vlastnostem a vzhledem k cíli práce také tomu, jak jsou jednotlivé barvy vnímány v odlišných částech světa a tomu, jaké asociace vyvolávají. V praktické části je metodou kvalitativní obsahové analýzy zkoumáno, zda se barevná paleta zkoumaných společností v odlišných zemích liší a pokud ano, zda se liší v souladu s vnímáním barev v těchto zemích. Pro tento účel byly zvoleny weby řetězců s rychlým občerstvením McDonald's a Burger King. Dle výsledků provedené analýzy se společnosti drží spíše svého globálního konceptu, a pokud již se schématem pracují, neděje se tak primárně z důvodu vnímání barev odlišnými kulturami.
Inkluze v módním průmyslu a její vnímání v českém prostředí
Rosová, Sylvie ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Prácesezabývátémateminkluzev módnímprůmysluajejímvnímánímv českémprostředí. Témajenejdřívteoretick yrozebíráno ve dvou rovinách,těmijsouinkluzev módnímprůmyslu a inkluzivní marketing. Teoretická část rozebírá nejen inkluzi jako všeobecné téma, ale soustředísetakéna5v módnímprůmyslučastodiskriminovanýchskupin,atonalidirůzných ras a etnik, lidi nosící nadměrn ou velikost, lidi nad 50 let, lidi z LGBTQ+ komunity a handicapované jedince. Tyto skupiny jsou v oblasti inkluze považovány za nejdůležitější. Z pohledu marketingupakpopisuje,jakjemožnéjednotlivémenšinyzapojitajakýmájej ich zapojenípotenciální vlivnafirmuanazákazníka. Inkluzivnímarketingjedálevysvětlentaké vespojenís dalšímisouvisejícímipojmy,jakojenapříkladCSRnebomultikulturnímarketing. Praktickáčástnavazujenateoretickouazasazujedanétémado českéhoprostředí. Zkoumáa popisuje způsob,jakýmčeštíspotřebitelévnímajíinkluziv módnímprůmyslu.Nejprveprobírá názor respondentů na inkluzi obecně a následně po vzoru teoretické části řeší jednotlivé minorityzvlášť . Výsledkyjsoudále rozděleny podlepohlavía porovnávány zaúčelemzjištění, jak se mužský názor na inkluzi liší od ženského. Získaná data jsou nakonec zasazena do kontextučetbyaporovnávánas tvrzenímipředešlýchautorů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 276 záznamů.   začátekpředchozí121 - 130dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 KOUDELKOVÁ, Pavlína
16 KOUDELKOVÁ, Petra
2 Koudelková, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.