Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 610 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozdíly ve vnímání značek adidas a Nike švédskými a českými spotřebiteli
Chudá, Eliška ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Rozdíly ve vnímání značek adidas a Nike švédskými a českými spotřebiteli Cíl: Cílem této bakalářské práce je identifikovat a charakterizovat konkrétní rozdíly mezi českými a švédskými spotřebiteli ve vnímání sportovních značek adidas a Nike. Dílčím cílem bude zhodnotit výsledky pro každou zemi zvlášť. Metody: Pro sběr dat k bakalářské práci byla využita kvantitativní metoda. Pomocí dvou elektronických dotazníků v českém a švédském jazyce byla získávána data o vnímání značek adidas a Nike. Výsledky dotazníků jsou zachyceny v grafech a tabulkách a následně je provedena komparace. Překlad byl realizován pomocí přímého modifikovaného překladu. Výsledky: Z výzkumu lze říci, že jsou značky v obou zemích vnímány velmi pozitivně. Čeští sportovci mají ke značkám mírně pozitivnější přístup, Švédi ke značkám zastávají více neutrální názor. Byla zjištěna podobnost v hodnocení vlivu vybraných vlastností u obou značek v porovnávaných zemích. Klíčová slova: sportovní značka, Česká republika, Švédsko, vnímání zákazníka, komparace, hodnota značky, positioning značky
Media protokoly pro fotbalové stadiony v rámci nejvyšší fotbalové ligy ČR
Bohuslav, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Media protokoly pro fotbalové stadiony v rámci nejvyšší fotbalové ligy ČR Cíle: Cílem této práce je vytvořit Media protokol pro klub FK Mladá Boleslav. Media protokol je dokument, který obsahuje klíčové informace a pravidla pro zástupce médií na daném stadionu během zápasového dne v rámci nejvyšší české fotbalové soutěže. Struktura Media protokolu bude zároveň sloužit jako vzor pro ostatní kluby účinkující v této soutěži. Metody: Struktura Media protokolu byla vytvořena na základě analýzy veřejných a interních dokumentů. Informace obsažené v Media protokolu byly získány na základě polostrukturovaného rozhovoru. Tyto informace byly poté doplněny o graficky upravené fotografie, které byly pořízeny během zápasu nejvyšší české fotbalové soutěže a upraveny v programu Adobe Photoshop. Výsledky: Výsledkem této práce je Media protokol pro klub FK Mladá Boleslav, který se skládá ze sedmi sekcí, jež jsou určeny pro zástupce médií. Jednotlivé sekce poté obsahují relevantní informace a pravidla týkající se mediální infrastruktury na stadionu FK Mladá Boleslav. Finální podoba protokolu byla schválena členy Ligové fotbalové asociace a členy klubu FK Mladá Boleslav. Vytvořená struktura protokolu bude v budoucnu sloužit ostatním klubům české nejvyšší fotbalové soutěže jako šablona. Kluby tak budou schopny,...
Důsledky manažerských rozhodnutí ve vybraném sportovním klubu
Brožová, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Důsledky manažerských rozhodnutí ve vybraném sportovním klubu Cíle: Hlavním cílem této práce je identifikovat klíčová manažerská rozhodnutí, která se odehrála ve vedení vybraného sportovního klubu a při kterých začalo docházet ke zhoršení výkonů A-mužstva a vyzkoumat, jaké kroky k tomuto propadu mohly vést. Metody: Pro zjištění důsledků manažerských rozhodnutí ve vybraném sportovním klubu jsem nejdříve analyzovala výsledkové tabulky nejvyšší soutěže a klubové výsledky, dále také manažerské prostředí, procesy a zkoumala aplikaci manažerských rozhodnutí v praxi, poté jsem provedla čtyři polostrukturované rozhovory. Výsledky: Dosažené výsledky odhalují klíčová rozhodnutí, která manažeři učinili a jejich dopad byl negativní na výkony vybraného sportovního klubu. Jako hlavním nedostatkem se ukázalo nedostatečné vzdělání manažerů s kombinací špatného hospodaření s klubovým rozpočtem a příliš neprofesionální vystupování. Klíčová slova: manažer, sportovní manažer, manažerské rozhodování, manažerské funkce
Aktivace sponzoringu v softballovém klubu v Praze
Novotná, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Aktivace sponzoringu ve vybraném softballovém klubu v Praze Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce bude aktivovat sponzoring v softballovém klubu v Praze pomocí vytvoření nabídek sponzoringu na míru předem vybraným společnostem. Metody: Práce využívala metody kvalitativního charakteru. Nejprve se výzkum soustředil na analýzu stávajícího stavu sponzoringu ve vybraném softballovém klubu v Praze pomocí hloubkového rozhovoru s generálním manažerem klubu a krátkých rozhovorů se stávajícími sponzory o jejich spokojenosti. Poté na základě rozhovoru se specialistou na sponzoring a poznatky z rozhovorů s partnery byl sestaven seznam možných benefitů pro sponzory. Na závěr byly vytvořeny návrhy pro vybrané společnosti. Výsledky: Výsledky z provedeného výzkumu a analýzy současného stavu sponzoringu klubu poskytly východiska pro vytvoření návrhů aktivací sponzoringu pro vybrané firmy. Tyto návrhy zohledňují potřeby, cíle a filosofie jednotlivých firem a klubu. Klíčová slova: aktivace, sponzoring, softball, financování sportu, marketing
Chování zákazníka v běžecké prodejně
Tajšl, Adam ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Chování zákazníka v běžecké prodejně Cíle práce: Hlavním cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu identifikovat chování jednotlivých skupin zákazníků v běžecké prodejně. Metody: K získání výsledných dat byla využita metoda pozorování. Výzkum proběhl v jedné prodejně na základě formuláře obsahujícího 16 rozdílných formulářových položek. Výsledky: Na základě vypracovaných formulářů byla vyhotovena statistická šetření, z kterých bylo popsáno chování zákazníků. Zákazníci chodí do prodejny pro radu, většina zákazníků jsou muži a hlavní zákaznickou skupinou obchodu jsou rekreační běžci. Výsledky výzkumu přinesly i další zajímavé zjištění, na základě, kterých lze zlepšit zákaznický servis prodejny. Klíčová slova: Běžecká obuv, prodej, výběr zákazníků, komunikace se zákazníkem
Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour
Sekeráková, Aneta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit návrhy a doporučení pro budoucí aktivaci sponzoringu vybraných partnerů RunTour, a to v návaznosti na prezentaci a analýzu aktivace těchto partnerů v roce 2018. Za vedlejší cíl lze považovat systematické zpracování problematiky aktivace sponzoringu, které česká literatura stále nenabízí. Metody: Z hlediska metod byla zvolena případová studie, která čerpá z pozorování autora v místě konání běžeckých závodů RunTour a především pak z rozhovorů s kompetentními zástupci vybraných partnerů. Pro analýzu profilu běžeckého seriálu a sponzorujících společností byla využita analýza dokumentů a rozhovor s organizátorem akce. Výsledky: Vzhledem k popisnému charakteru zkoumání není jednoduché výsledky práce stručně shrnout. Lze však konstatovat, že všechny tři vybrané partnerské firmy si význam aktivace sponzoringu uvědomují a byli jednoznačně otevřeni návrhům a doporučením autora. Navzdory různé velikosti firem bylo všeobecně doporučeno vzájemné navázání spolupráce mezi partnery. Z návrhů aktivace sponzoringu, které mají největší potenciál pro realizaci v praxi, je možné jmenovat tvorbu ambasadorského projektu, aplikování principu storytellingu, úpravu nabídky pokrmů, posílení interní aktivace nebo využití...
Public Relations v kontextu vybrané kauzy ve fotbalovém prostředí
Hanuš, Marek ; Kaprálková, Michaela (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Public relations v kontextu vybrané kauzy ve fotbalovém prostředí Cíle: Hlavním cílem této práce je analyzovat a porozumět roli public relations při řešení a zvládání kontroverzních situací ve fotbalovém prostředí v rámci odlišného vnímání určité problematiky a vyhodnotit působení public relations klubu ve vybrané kauze. Metody: V této práci byly využity kvalitativní metody - analýza textů, dokumentů, webových stránek, sociálních sítí, tiskových zpráv nebo vyjádření klubů a stakeholders. K zajištění vyšší objektivity a věrohodnosti závěrů bylo také využito metody triangulace. Výsledky: Zvolenou kauzou pro tuto práci bylo odvetné utkání Evropské ligy mezi týmy Rangers FC a SK Slavia Praha a následné obvinění z rasismu vůči slávistickému obránci Ondřeji Kúdelovi. Tato kauza vyvolala celosvětovou odezvu. V rámci provedeného výzkumu lze konstatovat, že Slavia se v této situaci úspěšně vyrovnala s výzvami public relations. Z pohledu strategií public relations se klub nejprve postavil za svého hráče a odmítl jakékoli spojení klubu a hráče s rasismem, čímž získal na důvěryhodnosti u české veřejnosti. Následně se zaměřil na snížení napětí široké veřejnosti prostřednictvím sdělení, která potvrdila jeho pevný postoj vůči rasismu a diskriminaci. Dalším krokem bylo vydání prohlášení, ve kterém klub...
Management vybraného profesionálního basketbalového klubu v ČR
Koubová, Karolína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Management vybraného profesionálního basketbalového klubu v ČR Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je provést interní analýzu vybraného profesionálního basketbalového klubu a odhalit klíčové body, které mají vliv na vedení klubu. Následně zpracovat doporučení pro klub, aby efektivně zlepšil své vedení. Metody: V rámci výzkumu byla provedena analýza vnitřního prostředí podle McKinseyho rámce 7S. Pro sestavení analýzy byla použita sekundární a primární data. Primární data byla získána z polostrukturovaných rozhovorů. Na základě těchto získaných informací byla navržena doporučení, co by klub měl zlepšit pro své budoucí fungování. Výsledky: Na základě provedené analýzy bylo zjištěno, že klub má dobře nastavenou strukturu a sdílené hodnoty. Z prováděných rozhovorů bylo zjištěno, že všichni zaměstnanci v klubu uznávají stejné hodnoty a že každý ví, jakou zastává pozici a komu je podřízený. Problém byl zjištěn v nedostatku použitých technologií při komunikaci a ve velice nízkém rozvoji pracovních dovedností zaměstnanců. Klub neposkytuje žádnou formu seberozvoje svých zaměstnanců. Klíčová slova: McKinseyho rámec 7S, strategie, sdílené hodnoty, struktura, styl řízení, schopnosti, spolupracovníci, systémy
Archetypy značek TOP 10 českých sportovců
Pichlová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Archetypy značek TOP 10 českých sportovců Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je určení archetypů značek TOP 10 českých sportovců generací Y. Ti jsou vybrání na základě výsledků ankety Sportovec roku 2022. Metody: V bakalářské práci je využita kombinace kvantitativního výzkumu s prvky kvalitativních metod. Nejvhodnějším způsobem k získání potřebných informací od generace Y bylo zvoleno elektronické dotazování. Dotazníkové šetření zahrnuje nejprve demografické údaje a poté projektivní techniky - respondent přiřazuje barvy k jednotlivým značkám sportovců na základě emocí, které v něm sportovec vyvolává. Následně jsou k jednotlivým značkám sportovců na základě psychologie barev a limbického modelu přiřazeny archetypy značek. Výsledky: Určení archetypů značek sportovců pomocí projektivních technik vycházející ze psychologie barev je realizovatelné. Bylo však zjištěno, že pro určování archetypů značek je nutné to, aby výzkumný soubor daného sportovce znal. U sportovců, které výzkumný soubor neznal, nebylo možné určení archetypu - u Víta Přindiše a Jakuba Vadlejcha. U Jakuba Vadlejcha však bylo možné vytyčit alespoň dimenze, v kterých by se sportovec mohl archetypově pohybovat. Ester Ledecké byl přiřazen archetyp Neviňátko. Barboře Špotákové archetyp Milenec. Další sportovci byli spojování s...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 610 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
2 Voráček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.