Název: Rozdíly ve vnímání značek adidas a Nike švédskými a českými spotřebiteli
Překlad názvu: Differences in the perception of the brands adidas and Nike by Swedish and Czech consumers
Autoři: Chudá, Eliška ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota značky; komparace; positioning značky; sportovní značka; vnímání zákazníka; Česká republika; Švédsko; brand equity; brand positioning; comparison; customer perception; Czech Republic; sports brand; Sweden

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/190638

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621214


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet