Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Talent management v regionálním školství
Petáková, Jana ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Diplomová práce se zabývá specifickou oblastí managementu, a to řízení talentovaných pracovníků v regionálním školství. Práce si klade otázky jako kdo je talentovaný pracovník, je talent vítaný ve školském prostředí, jaké metody uplatňují ředitelé škol při talent managementu, jakým problémům čelí a jak se jim snaží předcházet? První polovina práce je věnována teoretickému ukotvení pojmů nadání a talent včetně diferenciace nadání od talentu prostřednictvím Gagného modelu z roku 2020, dále je vysvětlen pojem talent management a popsány metody talent managementu při identifikaci, rozvoji a udržování talentovaných pracovníků v organizaci. Práce se vztahuje k oblasti řízení lidských zdrojů v regionální školství, a proto jsou v práci uvedeny i stěžejní dokumenty mající vztah k rozvoji pedagogických pracovníků. Cílem práce je zjistit, jaké metody využívají ředitelé škol při řízení talentovaných pracovníků. K dosažení cíle práce byl zvolen kvalitativní výzkum, který sbíral data prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s řediteli škol a dále skrze analýzu dokumentů daných škol. Rozhovory byly analyzovány metodou kódování a rovněž byla použita datová triangulace k zjištění validity dat z rozhovorů. Při analýze rozhovorů byly zaznamenávány různé přístupy ředitelů při uplatňování metod talent managementu,...
Změny klimatu tříd druhého stupně základní školy způsobené distanční výukou
Šrámek, Josef ; Liška, Roman (vedoucí práce) ; Kolek, Jindřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou změny klimatu třídních kolektivů způsobené distanční výukou. Výzkumné šetření se zabývá souvislostmi mezi fungováním třídních kolektivů v dnešní době a sociálními vazbami mezi žáky, které byly narušeny distanční výukou. Zabývá se klimatickými typy školního prostředí, jejich pozitivy i negativy. Objasňuje role jednotlivých pracovních pozic školy a vysvětluje kompetence a možnosti vlivu těchto postů na ovlivňování třídního klimatu. V poslední části teoretické části pak nastiňuje možnosti diagnostických šetření ve školním prostředí a výběr pro výzkumné šetření této práce. Výzkum se uskutečnil pomocí kvantitativního dotazníkového šetření formou elektronického dotazníku uzavřenými otázkami. Respondenty byli žáci 8. ročníku základní školy. Výsledky šetření byly interpretovány pomocí výsečových grafů a okomentovány. Odpovědi, které vybočovaly z průměru ostatním respondentů, byly porovnány s dalšími odpověďmi konkrétních respondentů, zaneseny do grafu a následně okomentovány. Jako poslední kritérium bylo stanovení směrodatné odchylky pro zjištění míry rozptylu odpovědí jednotlivých respondentů. Na stanovené výzkumné otázky bylo na základě výsledků šetření odpovězeno, stejně tak byla vyřešena hypotéza. Následně byla doporučena opatření, možnosti a návrhy řešení pro...
Psychologie učení dospělých - role emocí v učení dospělých
Janatová, Katarína ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou psychologie učení. Zaměřuje se na zjišťování vlivu druhu a intenzity emocí na učení a na zvládání testových zátěží. Hledá souvislosti mezi motivací k učení a setrváním ve studiu u dospělých studentů. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány jednotlivé jevy související s učením, testováním a prožíváním emocí vysokoškolskými studenty v kombinované formě studia. V této části je také popsán netradiční student se svými specifiky, jež jej odlišují od studenta tradičního. Jsou zde vymezeny také bariéry a úskalí, kterým musí tento jedinec během učení čelit a překážky, jež překonává. V úvodu této části jsou položeny výzkumné otázky a stanoveny hypotézy, kterými se práce zabývá. V empirické části je popsán smíšený výzkum a jeho realizace. Kvalitativní výzkum probíhal na základě hloubkových nestrukturovaných rozhovorů. Pomocí standardizovaného dotazníku Achievement Emotions Questionnaire (AEQ) - Reinhard Pekrun, Thomas Goetz et al. byla sesbírána data v rámci kvantitativního výzkumu. Z dotazníku byla využita pouze ta část, jež se týká prožívání emocí těsně před testováním, během něj a po testování. Výsledky výzkumu byly vyhodnoceny, popsány a porovnány s odbornou literaturou a vybranými výzkumnými šetřeními. Autoři těchto výzkumů shodně...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
9 LIŠKA, Radek
9 Liška, Radek
3 Liška, Radomír
4 Liška, Radovan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.