Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 128 záznamů.  začátekpředchozí109 - 118další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Role and Importance of Humorous Television Programs in Czechoslovak Television in The Years of Normalization (1969-1989) Phenomenon of Comic Pair Lasica and Satinský
Cvancingerová, Jana ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Kruml, Milan (oponent)
Diplomová práca "Postavenie a význam humoristických relácií v Československej televízii v rokoch normalizácie. Fenomén humoristickej dvojice Lasica a Satinský," pojednáva o význame humoristických relácií v programovej štruktúre Československej televízie v rokoch 1969-1989. Práca sa venuje otázkam televíznej zábavy, jej vývoju, ktorý ovplyvňovali viaceré kritériá. Práca poukazuje na kontext vtedajšej televíznej zábavy, na možnosti vysielania humoristických programov a ich postaveniu v programe televízie. V práci sa poukáže na typy, tematiku jednotlivých zábavných programov a moderátorov jednotlivých relácií, ich prínos v oblasti televíznej zábavy. Práca sa pokúša o hlbšiu analýzu televíznej zábavy, konkrétne humoristických relácií Milana Lasicu a Júliusa Satinského. Ich umeleckú televíznu činnosť porovná na základe kritérií ako: forma humoru, špecifiká dvojice atď., s vybranými humoristickými reláciami ČST. Dôležitou súčasťou práce je analýza vyjadrovacích prostriedkov, ktoré humoristi vo vysielaní užívajú.
Programová diverzita českých celoplošných televizí v letech 1998-2006
Čihák, Marek ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Kruml, Milan (oponent)
V diplomové práci s názvem Programová diverzita českých celoplošných televizí v letech 1998 - 2006 se věnujeme normativnímu požadavku společnosti na rozmanitost masových médií a přístupu samotných masových médií k tomuto požadavku: rozlišujeme mediální diverzitu nastolenou tržním modelem médií a modelem veřejné sféry. Zároveň se pokoušíme o vyhledání požadavků mediální diverzity v příslušných právních předpisech České republiky, respektive Evropské unie. Ve výzkumné části diplomové práce se zabýváme jednou z mnoha úrovní diverzity v prostředí masových médií, a to diverzitou televizních programových typů, kterými rozumíme televizní žánry akceptované zainteresovanými skupinami: např. akademickou obcí, televizními stanicemi nebo publikem. Do naší analýzy zařazujeme celoplošné televizní stanice vysílající v letech 1998 až 2006 prostřednictvím pozemních vysílačů v analogovém kódu a zaměřující se na většinového diváka - ČT1, Prima televizi a televizi Nova. Pomocí indexů poměrné entropie a odlišnosti zkoumáme rozmanitost nabídky programových typů na vertikální úrovni (v rámci vybrané televizní stanice) i na horizontální úrovni (napříč sledovanými televizními stanicemi). Při užití výše uvedených indexů vycházíme ze studií Heikkiho Hellmana.
Konkretizace televizního žánru docusoap a sestavení mediální mapy realizovaných pořadů žánru ve Velké Británii
Lorenc, Hynek ; Dominik, Šimon (oponent) ; Kruml, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Konkretizace televizního žánru docusoap a sestavení mediální mapy realizovaných pořadů žánru ve Velké Británii" se zaměřuje na televizní žánr docusoap, který patří do široké skupiny žánrů se souhrnným názvem reality television. První kapitola představuje nejdůležitějí pořady, které měli vliv na vývoj televizního žánru reality television. Druhá kapitola je zaměřena na žánr docusoap. Poslední část představuje realizované projekty žánru docusoap vysílaných ve Velké Británii.
Joe Sacco a Guy Delisle : dva pohledy na komiksovou žurnalistiku
Bárta, Jan ; Sládková, Hana (oponent) ; Kruml, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Joe Sacco a Guy Delisle: Dva pohledy na komiksovou žurnalistiku" pojednává o možnosti existence komiksové žurnalistiky na příkladu komiksové tvorby dvou současných autorů tzv. non-fiction komiksu, Joea Sacca a Guye Delisleho. Na začátek se pokouším definovat fenomén komiksu a představit jeho výrazové prostředky a speciální techniky, poté následuje stručný exkurz do historie komiksu; zvláštní pozornost je věnována americkému a francouzsko-belgickému komiksu. Po zasazení obou autorů do historického kontextu ve zkratce představím jejich život, tvorbu a srovnám jejich vizuální styl. Hlavní částí práce je pak rozbor a srovnání investigativní komiksové reportáže Footnotes in Gaza Joea Sacca a komiksového cestovního deníku Burma Chronicles Guye Delisleho. Na závěr se na základě zjištěného budu snažit zodpovědět, zda je komiksová žurnalistika možná a v čem by mohl být její přínos.
Analýza českých televizních motoristických magazínů
Bureš, David ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce Analýza českých televizních motoristických pořadů je bližší charakteristika televizního formátu motoristický (či automobilový) magazín. Práce definuje základní pojmy typické pro danou problematiku, popisuje historii motoristických pořadů v českém prostředí a pomocí obsahové analýzy zjišťuje, co je obsahem dnešních motoristických magazínů vysílaných v českém prostředí. Výsledky obsahové analýzy jsou následně vysvětleny pomocí analýzy historických dokumentů a rozhovoru s jedním z autorů televizního motoristického magazínu. Obsah sledovaných magazínů (Auto Moto Revue, Autosalon a Garáž) je rovněž srovnán s britskou motoristickou show Top Gear a původní podobou Auto Moto Revue, která patří mezi vůbec nejstarší televizní motoristické magazíny na světě.
Obraz válečných zajatců v amerických médiích po nástupu Baracka Obamy
Jelínek, Jiří ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Americký vztah k válečným zajatcům, přesněji řečeno jeho mediální zobrazení, je hlavním motivem této bakalářské práce. Tato práce si klade za cíl zjistit, zda tento vztah v amerických filmech a seriálech odpovídá reálnému přístupu americké administrativy k zajatcům. Ten se totiž od roku 2001 velmi proměňoval v závislosti na situaci v Afgánistánu a Iráku, ale také ve vztahu k rozhodnutím nejvyššího soudu a podpoře americké veřejnosti. Tato práce čerpá zj. z oficiálních dokumentů americké administrativy, a také z několika vybraných snímků (24 hodin, Ve jménu vlasti, 30 minut po půlnoci a Přízraky z Abu Ghraib). Výchozí teze, že se reálný přístup odrazil i ve snímcích, byla v práci v zásadě potvrzena, avšak rozdíly mezi snímky byly značné, a proto nelze výrok jednostranně paušalizovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 128 záznamů.   začátekpředchozí109 - 118další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 KRUML, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.