|
Návrh marketingové komunikace pro cestovní agenturu
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu, přesněji oblastí komunikačního mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Cílem práce je zdokonalit marketingovou komunikaci společnosti s jejími zákazníky a to za pomoci návrhů, které se dotýkají prvků komunikačního mixu. Práce je dělena na 3 části – teoretickou, která obsahuje důležité poznatky z dané oblasti, analytickou, která hodností současný stav společnosti i jejího okolí a návrhovou, kde jsou uvedeny návrhy vedoucí ke splnění stanoveného cíle práce.
|
| |
|
Návrh marketingových aktivit cestovní agentury
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Na základě analýzy navrhuji takové změny v marketingovém mixu, které pomohou společnosti získat nové zákazníky a udržet stávající. Návrhy však hlavně pomohou společnosti vylepšit její dobré jméno a image seriózní a kvalitní cestovní agentury.
|
| |
|
Návrh marketingových aktivit cestovní agentury
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Na základě analýzy navrhuji takové změny v marketingovém mixu, které pomohou společnosti získat nové zákazníky a udržet stávající. Návrhy však hlavně pomohou společnosti vylepšit její dobré jméno a image seriózní a kvalitní cestovní agentury.
|
|
Návrh marketingové komunikace pro cestovní agenturu
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu, přesněji oblastí komunikačního mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Cílem práce je zdokonalit marketingovou komunikaci společnosti s jejími zákazníky a to za pomoci návrhů, které se dotýkají prvků komunikačního mixu. Práce je dělena na 3 části – teoretickou, která obsahuje důležité poznatky z dané oblasti, analytickou, která hodností současný stav společnosti i jejího okolí a návrhovou, kde jsou uvedeny návrhy vedoucí ke splnění stanoveného cíle práce.
|
|
Komparace monetární expanze vybraných ekonomik po nedávné finanční krizi a její přesah na devizový trh
Holeček, Jan ; Pfeifer, Lukáš (vedoucí práce) ; Pikhart, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce usiluje o analýzu měnově-politických opatření, používaných vybranými centrálními bankami po nedávné krizi nestandardních hypoték a následné finanční krizi, s důrazem na nestandardní nástroje měnového uvolňování. V souvislosti s nestandardními nástroji měnové politiky se práce v druhé části věnuje tématu měnových válek, respektive dopadu finanční krize a následné reakce hospodářské politiky na měnový kurz vybraných ekonomik. Jako ukazatel podhodnocení či nadhodnocení měnového kurzu, uvádí práce odchylku od základního rovnovážného kurzu, při jehož výpočtu se přihlíží k vývoji běžného účtu.
|
|
Internetový marketing webového portálu se zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače
Havíř, Vojtěch ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce představuje problematiku internetového marketingu se zvláštním zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače. V rámci této diplomové práce je zvolen konkrétní webový portál, u kterého je provedena analýza úspěšnosti optimalizace a vyhodnocení efektivity zdrojů návštěvnosti. Cílem této práce je poskytnout doporučení provozovatelům portálu, kteří na jejich základě mohou zvýšit návštěvnost portálu. Mimo výše uvedeného je obsahem i ucelený přehled základních metod marketingu na internetu, včetně bližšího popisu jednotlivých faktorů ovlivňujících SEO. Práce je zaměřena jak na OnPage faktory, tak na OffPage faktory.
|
|
Analýza obchodní strategie firmy Invia
Chytilová, Kristýna ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Práce Analýza obchodní strategie firmy Invia je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na principy trhu cestovního ruchu. Popisuje subjekty, které na tomto trhu vystupují a specifika služeb a produktů cestovního ruchu. Zvláštní pozornost je věnována prodeji zájezdů přes Internet. Druhá část práce analyzuje obchodní strategii cestovní agentury Invia., největšího prodejce zájezdů online v České republice. Nejdříve je popsána firma základní charakteristikou, poté jsou rozpracovány jednotlivé části obchodní strategie, včetně SWOT analýzy.
|
|
Podnikání na internetu jako služba
Drozd, Michal ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Cílem této práce je popsání podnikatelského záměru komplexní internetové agentury, která bude poskytovat široké spektrum služeb přesahujících i působnost internetu. Teoretická část definuje právní rámec, internetové prostředí a možné strategie úspěchu. V praktické části se pak věnuji konkrétnímu podnikatelskému plánu. Nejprve je popsáno personální obsazení včetně požadavků na jednotlivé pozice. Analýza konkurence spolu s popisem okolí firmy podporují realistická očekávání v plánu prodejů. Ve finanční části je provedena podrobná kalkulace jednotlivých produktů a sestavení finančních plánů. Podnikatelský záměr je zakončen SWOT analýzou.
|