|
Digitální nomádství – management, řízení lidí na dálku
Ďopanová, Nela ; Háša, Stanislav (vedoucí práce) ; Havíř, Vojtěch (oponent)
Bakalářská práce se zabývá prací na dálku, konkrétně pak digitálním nomádstvím se zaměřením na specifika manažerské pozice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická vychází převážně z odborné literatury dostupné k tomuto tématu, seznamuje s dnešními přístupy a podává základní přehled o této problematice. Praktická je následně založena na kvalitativním výzkumu, kde bylo formou strukturovaného rozhovoru vyzpovídáno deset nomádů, kteří se podělili s jejich fungujícími přístupy a metodami pro řízení svých zaměstnanců na dálku. Cílem práce je seznámit se stále rozrůstajícím trendem práce na dálku. Formulovat dnešní přístupy k řízení vzdálených zaměstnanců, obohatit je vlastním výzkumem a následně podat nejdůležitější principy a rady pro řízení lidských zdrojů na dálku. Závěrem práce je nastíněn výhled tohoto trendu do budoucnosti.
|
|
Internetový marketing webového portálu se zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače
Havíř, Vojtěch ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce představuje problematiku internetového marketingu se zvláštním zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače. V rámci této diplomové práce je zvolen konkrétní webový portál, u kterého je provedena analýza úspěšnosti optimalizace a vyhodnocení efektivity zdrojů návštěvnosti. Cílem této práce je poskytnout doporučení provozovatelům portálu, kteří na jejich základě mohou zvýšit návštěvnost portálu. Mimo výše uvedeného je obsahem i ucelený přehled základních metod marketingu na internetu, včetně bližšího popisu jednotlivých faktorů ovlivňujících SEO. Práce je zaměřena jak na OnPage faktory, tak na OffPage faktory.
|
|
Metody optimalizace webových stránek pro internetové vyhledávače
Havíř, Vojtěch ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Tématem této bakalářské práce je optimalizace webových stránek pro vyhledávače. V angličtině je tato aktivita známa pod názvem "Search Engine Optimization" (SEO). Teoretická část práce obsahuje stručné informace o vyhledávačích na českém internetu. Následuje přehled metod, které je možné v rámci optimalizace využít pro lepší hodnocení vyhledávači a také metod, které pomáhají jen krátkodobě a jsou vyhledávači v případě odhalení penalizovány. V další části práce je uveden přehled nejužitečnějších nástrojů, které poskytují různé typy informací o úrovni optimalizace webové stránky nebo jiné údaje, které mohou při optimalizaci výrazně pomoci. V praktické části práce je zhodnocena úroveň optimalizace pro vyhledávače studentského portálu unium.cz a jsou popsány důležité změny, které provozovatelé uskutečnili. Následně je zhodnocen jejich přínos k návštěvnosti serveru. Na závěr jsou uvedeny doporučené úpravy, které by mohly napomoci portálu unium.cz k lepšímu umístění ve výsledcích vyhledávačů.
|