Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétní kavárny
Vodehnalová, Hana ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracována pro kavárenské zařízení Kavárna v parku. Zabývá se marketingovou komunikací zejména oblastí podpory prodeje a reklamy. V teoretické části jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingu, včetně marketingové komunikace, nástrojů reklamy a podpory prodeje, chování zákazníka. Analytická část práce je zaměřena na popsání současného stavu marketingové komunikace, zkoumání zákaznických preferencí a konkurenčního prostředí. Návrhová část práce zahrnuje konkrétní doporučení vlastních návrhů pro zlepšení marketingové strategie podniku, přičemž tato doporučení vycházejí z analýzy podniku.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Haraštová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení strategií podpory prodeje a reklamy společnosti Flipky. Práce je rozdělena na 3 části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část práce se věnuje teoretickým základům marketingové komunikace, podpory prodeje a reklamy. Druhá část práce představuje konkrétní společnost, na niž je práce zaměřena, analyzuje marketingové strategie společnosti a věnuje se analýze vybraného trhu. Výsledkem práce je komplexní hodnocení a doporučení k dosažení cíle pro konkrétní společnost, která povede k expanzi na vybraný trh a zlepšení marketingových strategií.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Krajčová, Aneta ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení finanční situace podniku TON a. s. za období 2019–2022. První část obsahuje teoretická východiska, objasnění základních pojmů a vybraných ukazatelů finanční analýzy. V praktické části jsou použity metody a ukazatele na vybranou firmu. Závěrečná část práce se zabývá návrhy na zlepšení finanční situace společnosti.
Návrh změn konceptu motivačního programu pro zaměstnance ve vybrané organizaci
Slouková, Sandra ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Petrová, Kateřina (vedoucí práce)
Vbakalářské práci se zabývám návrhy na zlepšení motivačního systému společnosti. Specifikuji základní pojmy, které se týkají motivace, motivačního programu a odměňováním zaměstnanců. Na základě analýzy, provedené pomocí dotazníkového šetření, vyhodnotím získaná data a zjistím nedostatky motivačního programu. V závěru práce navrhuji konkrétní změny motivačního systému společnosti, které by společnosti pomohly ke zvýšení motivace a spokojenosti zaměstnanců. Tyto navrhované změny obsahují zavedení Sick days, měsíčních prémii, flexibilní pracovní doby, teambuildingových akcí a nefinanční odměny.
Rozvoj osobnosti liniových manažerů
Kocour, Vojtěch ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hodnocením a rozvojem manažerských dovedností ve společnosti JYSK s.r.o. Pomocí dotazníkového šetření a rozhovoru se zástupcem společnosti zkoumá klíčové dovednosti manažerů a efektivitu aktuálních vzdělávacích a hodnotících metod. V průběhu práce byly v některých oblastech identifikovány nedostatky. Na základě těchto dat přináší práce návrhy na minimalizaci zjištěných nedostatků.
Rozvoj manažerských dovedností v podniku
Procházka, Richard ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na proces rozvoje manažerských dovedností v podniku. Práce je strukturována do tří částí. První část tvoří přiblížení teoretických východisek nezbytných pro sestavení práce. Tato východiska jsou zaměřena na manažerské dovednosti a jejich rozvoj. Druhá část je věnována analýze konkrétního podniku a obsahuje dvě metody zkoumání čímž poskytuje celkový pohled na zkoumanou problematiku. Tato část je navržena tak, aby odhalila potenciální nedostatky v rámci manažerských dovedností a jejich rozvoje. Poslední část se věnuje formulaci návrhů a doporučení k vyřešení zjištěných nedostatků.
Reklama a podpora prodeje Basketbalového klubu BK Vyškov
Slouková, Daniela ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Basketbalového klubu Vyškov, z.s., zejména problematikou reklamy a podpory prodeje. První část se zaměřuje na vysvětlení teorie, a to především z oblasti marketingu, komunikačního mixu, reklamy a podpory prodeje. V analytické části se práce zaměřuje na představení klub, jeho analýzu současného stavu, analýzu konkurence a samotný marketingový průzkum. V návrhové části přicházím s vlastními návrhy na zlepšení marketingové komunikace, které pomohou budovat značku klubu a rozšířit povědomí o něm. Vycházím z poznatků, které vyplynuly ze všech provedených analýz a též z vlastních zkušeností získaných působením v klubu.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Havránková, Leona ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku podpory prodeje a reklamy společnosti AD Gastronomie AG, která provozuje irský pub. Práce obsahuje teoretickou část, ze které poté vychází část analytická. Účelem analytické části je představení společnosti a analýza její současné marketingové situace. Výsledky dílčích analýz poté určují, jaká doporučení lze firmě navrhnout. Tato doporučení by po realizaci vedla ke zlepšení podpory prodeje a reklamy společnosti, což by zajistilo oslovení nových zákazníků a udržení zákazníků současných.
Systém odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti a návrhy na jeho zlepšení
Otépka, David ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Procházková, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti. Teoretická část shrnuje poznatky týkající se odměňování pracovníků a jejich motivace. Analytická sekce detailně zkoumá aktuální stav odměňování a míru spokojenosti s ním. V návrhové části jsou pak prezentovány vlastní návrhy na vylepšení současného systému odměňování.
Rozvoj malého rodinného podniku
Perničková, Lucie ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj malého rodinného podniku s názvem Vinařství Bukovský, které se nachází v obci Přítluky v Jihomoravském kraji. Práce se skládá ze tří částí. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vztahující se ke zkoumanému tématu a podrobný popis vybraných analytických metod. V analytické části je za pomocí těchto analýz zhodnocen současný stav podniku a odhaleny jeho nedostatky. V návrhové části jsou podrobně rozepsány jednotlivé návrhy rozvoje vinařství.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 BEDNÁŘOVÁ, Marcela
7 BEDNÁŘOVÁ, Marie
7 BEDNÁŘOVÁ, Martina
4 BEDNÁŘOVÁ, Michaela
3 BEDNÁŘOVÁ, Monika
3 Bednárová, Miroslava
7 Bednářová, Marie
1 Bednářová, Marina
7 Bednářová, Martina
6 Bednářová, Michala
3 Bednářová, Miroslava
3 Bednářová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.