Fakulty UK (VŠKP)

Fakulty UK (VŠKP) Nalezeno 192,380 záznamů.  začátekpředchozí191404 - 191413dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání známkování a slovního hodnocení učiteli, žáky a rodiči.
Zedníková, Martina ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Linková, Marie (oponent)
Svou diplom ovou práci jsem zam ěřila na problem atiku vním ání znám kování a slovního hodnocení učiteli, žáky a rodiči na prvním stupni ZŠ. V teoretické části jsem se podrobně zabývala názory teoretiků. Soustředila jsem se na pojem hodnocení, typy a funkce hodnocení a dále pak již na samotné slovní hodnocení a tradiční klasifikaci (známkování). Provedla jsem teoretickou analýzu výhod a nevýhod zkoum aných forem hodnocení. Cílem em pirické části byl průzkum a následně zhodnocení situace, na kolik se shodují či liší názory teoretiků s praxí ve školách. Chtěla bych zdůraznit, že dle mého názoru vyplývají z výzkum u dva nej důležitější poznatky. Není ideální ani jeden způsob hodnocení, ale kom binace a využití obou, tj. ja k slovního hodnocení, tak i tradičního znám kování. Při hodnocení hrají také velm i důležitou roli i rodiče. Ti svojí spoluprácí s dětm i a školou napom áhají k tomu, aby se na hodnocení podíleli učitelé a žáci společně. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Nutriční chování dospívajících a školní stravování
Zapletalová, Irena ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Vodáková, Jitka (oponent)
Tématem diplomové práce je nutriční chování dospívajících a školní stravování. První část obsahuje hodnocení vlivu stravování na zdravotní stav dospívajících vzhledem ke způsobu stravování, jsou zde rozebrány jednotlivé složky potravy a jejich množství, které je potřebné pro příznivý vývoj dospívajícího. V další kapitole se zabývám tím, co to je školní stravování, jeho historií, zmiňuji se o školním stravování v cizích zemích a srovnávám ho se školním stravováním v České republice. V této kapitole je dále zahrnuta legislativa a její vývoj. V další kapitole rozebírám úlohu školy při zajištění stravovacího a pitného režimu žáků. Následující kapitola je věnována výzkumu s cílem zjistit, jak žáci vybraných základních škol využívají školní stavování a jaké k němu mají postoje. Poslední kapitola je věnována vyhodnocení výzkumného šetření a navrhnutí opatření. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Srovnání středoškolských učitelů matematiky a občanské nauky
Král, Josef ; Rendl, Miroslav (vedoucí práce) ; Pavelková, Isabella (oponent)
V současné době existují dva základní modely, které umožňují nahlížet na učitelskou profesi z hlediska interakce konkrétních činitelů. Oba tyto modely jsou uvedeny například v publikaci M. Kubínové: Projekty ve vyučování matematice (cesta к tvořivosti a samostatnosti), která je uvedena v seznamu použité literatury. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Fakulty UK (VŠKP) : Nalezeno 192,380 záznamů.   začátekpředchozí191404 - 191413dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.