| |
| |
|
Vnímání známkování a slovního hodnocení učiteli, žáky a rodiči.
Zedníková, Martina ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Linková, Marie (oponent)
Svou diplom ovou práci jsem zam ěřila na problem atiku vním ání znám kování a slovního hodnocení učiteli, žáky a rodiči na prvním stupni ZŠ. V teoretické části jsem se podrobně zabývala názory teoretiků. Soustředila jsem se na pojem hodnocení, typy a funkce hodnocení a dále pak již na samotné slovní hodnocení a tradiční klasifikaci (známkování). Provedla jsem teoretickou analýzu výhod a nevýhod zkoum aných forem hodnocení. Cílem em pirické části byl průzkum a následně zhodnocení situace, na kolik se shodují či liší názory teoretiků s praxí ve školách. Chtěla bych zdůraznit, že dle mého názoru vyplývají z výzkum u dva nej důležitější poznatky. Není ideální ani jeden způsob hodnocení, ale kom binace a využití obou, tj. ja k slovního hodnocení, tak i tradičního znám kování. Při hodnocení hrají také velm i důležitou roli i rodiče. Ti svojí spoluprácí s dětm i a školou napom áhají k tomu, aby se na hodnocení podíleli učitelé a žáci společně. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
|
|
Nutriční chování dospívajících a školní stravování
Zapletalová, Irena ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Vodáková, Jitka (oponent)
Tématem diplomové práce je nutriční chování dospívajících a školní stravování. První část obsahuje hodnocení vlivu stravování na zdravotní stav dospívajících vzhledem ke způsobu stravování, jsou zde rozebrány jednotlivé složky potravy a jejich množství, které je potřebné pro příznivý vývoj dospívajícího. V další kapitole se zabývám tím, co to je školní stravování, jeho historií, zmiňuji se o školním stravování v cizích zemích a srovnávám ho se školním stravováním v České republice. V této kapitole je dále zahrnuta legislativa a její vývoj. V další kapitole rozebírám úlohu školy při zajištění stravovacího a pitného režimu žáků. Následující kapitola je věnována výzkumu s cílem zjistit, jak žáci vybraných základních škol využívají školní stavování a jaké k němu mají postoje. Poslední kapitola je věnována vyhodnocení výzkumného šetření a navrhnutí opatření. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |