Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,646 záznamů.  začátekpředchozí2435 - 2444dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie
Pospíšilíková, Vendula ; Kašpar, Michal (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Tenisovou halu ROCI. Teoretická část se zaměřuje na problematiku týkající se marketingu, marketingové strategie a marketingového mixu. Obsažena je také oblast vytváření analýz hodnotících vnější a vnitřní prostředí podniku. Analytická část popisuje stávající situaci. Na základě provedeného marketingového výzkumu formou dotazníků jsou následně formulována taková doporučení, která slouží pro sestavení vhodné marketingové strategie.
Marketingový mix podniku
Valouch, Vladimír ; Chovan, Peter (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix QUICK bistra. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a vybrané analýzy. Následně v analytické části jsou uvedeny informace o společnosti, ale zejména je provedena analýza prostředí podniku, marketingového mixu a SWOT analýza na základě definovaných teoretických východisek. Poslední část práce zahrnuje případné návrhy ke zlepšení marketingového mixu podniku.
Podnikatelský záměr - založení prodejny s módním zbožím
Bonomová, Nella ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na založení prodejny s módním trendy oblečením a doplňky Shopaholic Fashion v Brně-Bystrci na Kamechách součásti je také internetový obchod. Práce se skládá z teoretických poznatků, analytických východisek vnitřního a vnějšího prostředí součástí je také v marketingového šetření zjištění preferencí při nákupu. Na základě těchto poznatků je vytvořena návrhová část diplomové práce včetně ekonomického zhodnocení.
Návrh na založení malého podniku
Bráblík, Richard ; Mihola, Petr (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší založení reálného a konkurence schopného podnikání na kvalitně sestaveném podnikatelském plánu. Pro účel podnikání bude navrženo centrum sportovních aktivit. Sportovní centrum bude nabízet pohybové aktivity, pronájem prostor, vlastní prodej a pohostinskou činnost. K řešení byly použity Porterova analýza pěti sil, SLEPTE analýza, průzkum trhu pomocí dotazníkového šetření a SWOT analýza. Stěžejní kapitolou jsou Vlastní návrhy řešení, které jsou rozděleny dle jednotlivých podkapitol podnikatelského plánu. Cílem práce je návrh založení malého podniku.
Podnikatelský záměr - založení fitbox centra
Albrechtová, Monika ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je sestavení podnikatelského záměru na založení FitBox centra A&M a to v konkrétní lokalitě města Litovel. Na základě teoretických poznatků pramenů volně aplikovaných do praktické části bude zejména formou analýzy zjišťováno, jaký je současný stav trhu a reálné možnosti pro vybrané podnikání. Kalkulace nákladů bude jedním z hlavních pilířů pro samotné vytvoření návrhu business plánu.
Návrh marketingové strategie
Rozsypal, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost ELEKTROINSTAL NR, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti z pohledu makroprostředí, mikroprostředí, vnitřního prostředí a analýzy SWOT. Na základě informací zjištěných v této části jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingových aktivit firmy, které povedou ke splnění vytyčeného cíle společnosti.
Podnikatelský plán pro Malinový ráj
Dudová, Nikola ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracovaná jako návrh podnikatelského plánu pro založení malého podniku v oblasti vlastní zemědělské prvovýroby. Vypracovaný podnikatelský plán vychází z analýz prostředí plánovaného podniku a také z primárního výzkumu. Teoretická východiska práce pojednávají o základních pojmech souvisejících s podnikatelskou činností současného stavu. Návrhová část obsahuje samotný podnikatelský plán a perspektivy realizace tohoto podnikatelského plánu spolu se zhodnocením rizik.
Marketingový mix podniku
Bilík, Tomáš ; Horáková, Kateřina (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového mixu restaurace Sherwood. V teoretické části jsou uvedeny definice základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Analytická část práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a analýzu současného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěrečné části uvedeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Marketing Strategy for the Selected Company
Rehuš, Martin ; Bordera, MBA Víctor (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
My diploma thesis deals with the marketing strategy of the Medplaya Hotel Bali, which is a three-star hotel located close to Málaga, Spain. It is made up of three attached buildings that form a modern vacation complex. The theoretical part defines terms related to marketing strategy which then serve to process the analytical part. Based on research results of questionnaires and fundamental analysis of internal and external factors, proposed recommendations will be made for the development and improvement of services of the Medplaya Hotel Bali.
Podnikatelský plán na založení jazzového klubu
Bartušek, Tomáš ; Heloňa, Pavel (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na založení jazzového klubu a meeting pointu v Brně. Práce je rozdělena na tři části: teoretická východiska práce, část analytickou a část návrhovou. Teoretická východiska se zaměřují na získání potřebných teoretických poznatků k vytvoření podnikatelského plánu. V analytické části se potom autor zaměřuje na zhodnocení podmínek trhu a v návrhové části posléze dojde k vytvoření samotného podnikatelského plánu se všemi náležitostmi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,646 záznamů.   začátekpředchozí2435 - 2444dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.