Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 97 záznamů.  začátekpředchozí87 - 96další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kritéria úspěchu CRM ve formě SaaS v ČR
Maňáková, Helena ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Kacerovský, Jiří (oponent)
Customer relationship management je přístup zahrnující sofistikované metody, které napomáhají komplexnímu zvládnutí vztahů s firemními zákazníky. Tvrdá konkurence v globálním měřítku, kdy dochází k zostřování podmínek obchodování, vede podniky k zamyšlení nad svým portfoliem zákazníků. V České republice se stále více hovoří o zákaznické orientaci a péči o vztahy se zákazníky. Poznání zákazníků je klíčovým faktorem úspěchu. Tomu napomáhají informační technologie pro řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Firmy si uvědomují nákladnost těchto technologií a hledají levnější a dostupnější řešení. Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnotit kritéria úspěchu CRM softwaru jako služby v České republice. Předmětem práce je stanovit metodu zjištění jednotlivých aspektů úspěchu, provést výzkum a zhodnotit jeho výsledky. Práce obsahuje podled na úrovně CRM, souhrn kritérií pro výběr CRM aplikace, popis technologie SaaS -- software jako služba, výzkum s uvedenými výsledky a závěr.
Využívání dostupných znalostí při řešení vybraných problémů
Bartošová, Anna ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Práce se zaměřuje na to, jak vybraná organizace přistupuje k využívání znalostí a jejich inovativní aplikaci při řešení konkrétního problému.
Informace a znalosti v systémech pro podporu rozhodování
Drábek, Josef ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Heller, Petr (oponent)
Práce se zaměřuje hlavně na systémy pro podporu rozhodování, vliv informací a znalostí na tyto systémy a vývojové posuny v této oblasti informačních technologií. Postupně nás seznámí s rozhodovacím procesem, jeho druhy a používanými modely. Taky se zaměří na techniky a nástroje používané při získávání a uchovávání informací a znalostí. Vytvářením nových znalostí ukáže schopnost učení organizace i za pomoci znalostního managementu. Nakonec vyhodnotí vývojové možnosti a omezení systémů pro podporu rozhodování a poukáže na nedostatky oproti člověku.
Support of decision making process in entreprenurship
Procházková, Katarína ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Nábělková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice rozhodování v podnikání.Postupne definuje pojem manažerské rozhodování, management znalostí. Propojení obou pojmů je v Business Intelligence, které dává data do srozumitelné podoby. Jeden ze systémů, které Business Intelligence využívají, je i řízení vztahů se zákazníky (CRM). Je to systém, který napomáhá k uspořádání vztahů se zákazníky, sbíra o nich data a nabízí bohatý zdroj informaci, podle kterých sa dokáže podnik rozhodnout o svých dalších podnikatelských záměrech. Praktická část je věnovaná systému CRM v organizaci AIESEC, která ho každodenne využívá ve svých činnostech. Cílem této práce je navrhnout postup řešení pro CRM, aby ho bylo možné ve vyšší míře využívat na úrovni rozhodování, celkové rozhodování zefektivnit a zrychlit. Navržené jsou dvě varianty, z kterých jsem na základě zadaných kritérií vybrala jednu, která je pro organizaci AIESEC vhodnější.
Knowledge management a implementace řízení znalostí v organizaci
Zdvihal, Josef ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
V dnešní době, kdy se většina odvětví potýká s nárůstem množství informací, je třeba, aby žádná organizace neopomíjela výhody plynoucí z umění řídit a zpracovávat tyto informace. Analýzy úspěchu a neúspěchu v posledních letech stále více poukazují na působení faktoru znalostí. S rozvojem znalostního managementu se zvyšuje pozornost nejen technologiím, ale především lidské složce ? intelektuálnímu kapitálu. Znalostní management řeší možnosti sdílení konkrétních znalostí mezi pracovníky, vytváření bází znalostí, odvozování nejlepších praktik na základě těchto znalostí, apod. Typicky turbulentní ekonomické prostředí nutí organizace k neustálému zlepšování celkového chodu a urychlování ekonomického rozvoje. Kvalitní a vhodně řízené znalosti v organizaci jsou dnes nezbytné pro její efektivní fungování, stávají se významnou konkurenční výhodou a jsou častokrát i účinným nástrojem konkurenčního boje. Kromě vymezení základních pojmů, tedy znalostí a znalostního managementu, se tato práce zaměřuje především na způsob zavádění znalostí pomocí nejlepších praktik, jakým způsobem celý proces řídit a upozorňuje na některé důležité kroky při tomto procesu.
Knowledge management a jeho podpora
Šimková, Marie ; Zlonická, Helena (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Cílem práce je objasnění základních termínů týkajících se knowledge managementu jako jsou data, informace a především znalosti a popsání principů knowledge managementu jako takového. První část práce se věnuje popisu principů knowledge managementu. Jsou zde vysvětleny klíčové pojmy, popsán proces knowledge managementu a jeho hlavní cíle a systémy pro jeho podporu. Druhá část práce se věnuje aplikaci principů knowledge managementu na konkrétním případě. Jako zkoumaný objekt byla zvolena soukromá jazyková škola, která se potýká s problémy při řízení pracovníků a událostí důležitých pro její chod.
Srovnání českých a zahraničních manažerů z hlediska stylu řízení, jejich znalostí a kultury firmy.
Hájková, Jana ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Spálenka, Daniel (oponent)
Práce srovnává styly řízení a vedení českých a zahraničních manažerů na základě modelu Vrooma a Yettona. Dále pak porovnává české a slovenské manažery podle manažerské mřížky od Blake a Moutonové. Zkoumá vliv kulturních odlišností na chování a rozhodování manažerů. Porovnává styly řízení dvou skupin států.Do první patří Česká republika, Slovensko a Turkmenistán. Do druhé pak Rakousko, Itálie a Německo.
Management znalostí ve společnosti Efficio ltd.
Priecel, Mia ; Mládková, Ludmila (vedoucí práce) ; Truneček, Jan (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na posouzení vývoje systému určených pro správu informací a intelektuálního kapitálu a analyzuje, jakým způsobem poradenská firma Efficio ltd. využívá systém na bázi wiki pro řízení informací
Management znalostí
Jarošová, Milena ; Mládková, Ludmila (vedoucí práce) ; Cejthamr, Václav (oponent)
Teoreticko-metodologická část: Základní pojmy managementu znalostí, znalostní pracovník, proces tvorby a konverze znalostí, předpoklady a přínosy managementu znalostí. Souvislost managementu znalostí s kulturou a organizační strukturou organizace, měření výsledků managementu znalostí, učící se organizace a souvislost s managementem znalostí, nástroje řízení tacitních znalostí -- příběhy -typy, jak vytvořit úspěšný příběh, užití příběhů v praxi, komunity, učňovství. Organizace založená na hodnotách. Aplikační část: Charakteristika organizace, organizace založená na hodnotách v praxi, klasifikace příběhů vyprávěných ve firmě, firemní hodnoty, příběhy v maloobchodních prodejnách, příběhy v oddělení péče o zákazníky, příběhy v neprvoliniových odděleních. Návrhy na zlepšení řízení tacitních znalostí v organizaci -- školení zaměstnanců, vzájemné inspirování se, návštěvy prvoliniových oddělení, úprava firemních hodnot.
E-learning applications as a support for knowledge management in a company
Latiak, Martin ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Práce analyzuje vztah mezi e-learningem a řízením znalostí. Popisuje možnosti praktické aplikace tohoto vztahu z hlediska podpory znalostního managementu ve firmě. Zkoumá teoretické základy e-learningu a knowledge managementu. Práce se zaobírá taky způsoby tvorby, šíření a využití znalostí. Hledá průnik mezi metody, cíly a nástroji užívanými v rámci elektronického učení a řízení znalostí. Zkoumá možnosti využití konkrétních e-learningových aplikací, prezentuje relevantní statistické údaje a v závěru pojednává o možnostech řešení e-learningu v závislosti na velikosti společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 97 záznamů.   začátekpředchozí87 - 96další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.