Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace KPIs v mezinárodní společnosti
Jungwirth, Lubomír ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Kacerovský, Jiří (oponent)
Práce se zabývá problematikou řízení podnikové výkonnosti. Pohled na řízení výkonnosti není omezen pouze na oblast IT či informačního managementu, ale je rozšířen i o další prvky, např. manažerského účetnictví či integrovaného managementu. Stejně tak práce opouští tradiční pohled na měření výkonnosti pomocí finančních ukazatelů z minulosti. Cílem této práce je představit hlavní aspekty ovlivňující podnikovou výkonnost a celkovou prosperitu podniku a dále pak na příkladu konkrétní společnosti ukázat důležitost orientace na budoucí prosperitu podniku. Práce je členěna do několika částí, přičemž první část je zamřena na teoretická východiska řízení podnikové prosperity. Cílem této části práce je identifikovat a popsat veškeré aspekty, které mají vliv na prosperitu podniku. Druhá část práce se již zabývá konceptem řízení podnikové výkonnosti, používanými metodami a nástroji. Třetí část práce se zabývá už přímo jednou z klíčových funkcí konceptu řízení podnikové výkonnosti, kterým je funkce prognózování. Tato funkce je podrobně analyzována z pohledu potřeb firmy. Poslední část práce je aplikací teoretických poznatků z předchozích částí a to na příkladu konkrétní společnosti. Výsledkem poslední části jsou formulovaná doporučení a model, který lze uplatnit pro zlepšení fungování prognózování. Bohužel, oblast řízení podnikové výkonnosti, respektive prosperity je natolik široká, že rozsah této práce neumožnil postihnout celou tuto problematiku. Zejména pak výběr metod, které lze použít, byl značně zúžen a důraz byl kladen na nejpoužívanější metody. I přesto by ale práce měla poskytnout ucelený pohled na tuto problematiku.
Kritéria úspěchu CRM ve formě SaaS v ČR
Maňáková, Helena ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Kacerovský, Jiří (oponent)
Customer relationship management je přístup zahrnující sofistikované metody, které napomáhají komplexnímu zvládnutí vztahů s firemními zákazníky. Tvrdá konkurence v globálním měřítku, kdy dochází k zostřování podmínek obchodování, vede podniky k zamyšlení nad svým portfoliem zákazníků. V České republice se stále více hovoří o zákaznické orientaci a péči o vztahy se zákazníky. Poznání zákazníků je klíčovým faktorem úspěchu. Tomu napomáhají informační technologie pro řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Firmy si uvědomují nákladnost těchto technologií a hledají levnější a dostupnější řešení. Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnotit kritéria úspěchu CRM softwaru jako služby v České republice. Předmětem práce je stanovit metodu zjištění jednotlivých aspektů úspěchu, provést výzkum a zhodnotit jeho výsledky. Práce obsahuje podled na úrovně CRM, souhrn kritérií pro výběr CRM aplikace, popis technologie SaaS -- software jako služba, výzkum s uvedenými výsledky a závěr.
Optimalizace výpočetního systému pro zpracování 3D obsahu pro malé a střední firmy
Melichar, Jan ; Kacerovský, Jiří (vedoucí práce) ; Drchal, Jan (oponent)
Text práce se zabývá návrhem a doporučením optimálního řešení výpočetního systému pro zpracování 3D obsahu pro malé a střední firmy. Obsahovou náplní práce je: (1) úvod do problematiky zpracování 3D obsahu a renderovacích farem; (2) charakteristika současného stavu využívání distribuovaného renderování; (3) možnosti řešení realizace renderingu v rámci variant In-house, Outsourcing hardware a ASP (Application Service Provider); (4) průzkum v oblasti realizace renderingu; (5) definice metrik pro následné vyhodnocení zmíněných variant; (6) aplikace metrik a následný návrh a doporučení optimálního řešení výpočetního systému.
Optimalizace tisků v podniku
Veselý, Ondřej ; Kacerovský, Jiří (vedoucí práce) ; Lukač, Štefan (oponent)
Cílem práce je rozebrat problematiku optimalizování tiskových úloh v podnicích. Konkrétně návrh jednotlivých kroků vedoucích k optimálnímu tiskovému řešení, optimalizace a správa tisku externí firmou, tzv. outsourcing. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se dále skládá ze tří částí. První část rozbírá vhodnost použití tiskových zařízení na základě jejich vlastností a funkcí. Cílem je zobecnit a usnadnit rozhodnutí jaký typ zařízení kde použít. Druhá část práce se věnuje vlastním krokům procesu optimalizace, měkkým i tvrdým faktorům, které mají na tiskové řešení vliv. Kroky jsou analyzovány na základě informací čerpaných převážně z elektronických zdrojů od firem, které se optimalizací tiskového prostředí přímo zabývají. Poslední teoretickou částí je kapitola věnovaná outsourcingu tiskového řešení. V práci jsou popsány výhody i nevýhody této možnosti. Závěrem jsou pak jmenovány největší firmy které se outsourcingu tiskového řešení v České Republice věnují. Poslední částí je praktická analýza tiskového řešení v konkrétním podniku ? Sudop Praha a.s. Na základě konzultací a praktickým seznámením se se stávajícím řešením jsou navrhnuty kroky, které by řešení zlepšily. Informace jsou čerpány převážně z elektronických zdrojů, praktická část je pak výsledkem osobní návštěvy a konzultací se zaměstnanci podniku Sudop Praha a.s.
Datová úložiště a nabídka jejich outsourcingových služeb
Staněk, Pavel ; Kacerovský, Jiří (vedoucí práce) ; Tlustý, Zdeněk (oponent)
Ukládání a správě dat je v současnosti věnována velká pozornost. Práce se pokouší čtenáři podat ucelený přehled o této oblasti informačních technologií ? tedy datových úložištích pro firmy. V úvodu nastiňuje současné nároky kladené na datová úložiště a důvody růstu poptávky po nich. Dále pokračuje popisem technologií využívaných pro ukládání dat a jejich srovnáním nejen z technické ale i z ekonomické stránky. V předposlední kapitole nabízí náhled na situaci na trhu outsourcingu. Dále popisuje formy a služby nabízené v rámci outsourcingu datových úložišť. V závěru nabízí práce pohled na předpokládaný vývoj a prosazení popisovaných technologií s ohledem na konkrétní podnikový sektor.
Tvorba obchodně úspěšného webu
Snížek, Martin ; Kacerovský, Jiří (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Tato práce popisuje postup při tvorbě webu, který by měl být obchodně úspěšný. Cílem je shromáždit a popsat všechny potřebné kroky pro vytvoření takového webu. Nejedná se však o přesnou metodiku, ale spíše o volný návod. Při konkrétním webovém projektu by měly být vybrány kroky a způsob jejich realizace, které jsou pro daný projekt relevantní a jejichž provádění přinese patřičný efekt. V této práci popisuji své znalosti, zkušenosti a postřehy, které jsem získal během působení ve firmě H1.cz. Popisovaný postup je zároveň postupem, který se i v této firmě pro projekty nového webu používá. Popisovaný postup i celá práce je rozdělena na části: Vstupní studie, Analýza, Návrh, Implementace, Kontrola a Provoz webu. Na začátku práce se navíc zabývám tím, co je vlastně obchodně úspěšný web, ke kterému má celý postup směřovat. Obsahem Vstupní studie je seznámení se s oborem, ve kterém bude web působit, a odhad velikosti poptávky a předpokládaných nákladů. Analýza se zabývá cíli webu, cílovou skupinou, konkurencí a již existujícím webem. V Návrhu jsou popsány stanovení strategie webu a návrh struktury, navigace a jednotlivých stránek a sekcí webu. V části Implementace a Kontrola jsou popsány možnosti kontroly kvality při implementaci webu. V části Provoz webu se nacházejí vybrané poznatky vztahující se k využívání webu, jeho správě, propagaci a řízení pomocí KPI.
Internetové marketingové kampaně
Česák, Petr ; Kacerovský, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Jiří (oponent)
Tato práce je členěna do dvou základních částí ? teoretické a praktické. První část obsahuje kategorizaci online reklamy internetového marketingu. Srovnává jednotlivé druhy s jejich výhodami a nevýhodami se zaměřením na tzv. PPC reklamní systémy. Cílem první části je vytvoření uceleného přehledu nejpoužívanějších PPC reklamních systémů na českém trhu. Přehled nabízí srovnání jejich jednotlivých předností a nevýhod. Bližší pohled je věnován systému Sklik, se kterým jsem osobně pracoval. Druhá část se zabývá konkrétní případovou studií propagace firmy Textilforum, s.r.o. na internetu. V rámci práce je vytvořena analýza uskutečněných aktivit firmy za účelem zvýšení počtu návštěvníků webu v souvislosti se změnou tržeb. Součástí analýzy je i uskutečněná měsíční kampaň v PPC systému Sklik. Na základě této analýzy je pak doporučen další postup při propagaci firmy na internetu. Cílem této práce je tedy celkové nastínění problematiky internetového marketingu se zaměřením na PPC reklamu a analýza konkrétního případu využívající tuto metodu propagace.
Internetové aplikace pro mobilní zařízení - nejnovější trendy
Barák, Pavel ; Tofan, Lukáš (vedoucí práce) ; Kacerovský, Jiří (oponent)
Tato práce je zaměřena na oblast internetových aplikací, které jsou určené k provozu na mobilních zařízeních. Cílem je zmapovat aktuální situaci na trhu s těmito aplikacemi, popsat současné trendy a odhadnout budoucí vývoj. Celou práci lze rozdělit do tří částí. Úvodní kapitola popisuje přímo mobilní zařízení a následně technologie umožňující mobilní připojení k internetu. Představuje novinky v oblasti mobilního přenosu dat a to včetně prognóz, kdy se tyto technologie na trhu objeví. Druhá část je zaměřena na samotné programy. Popisuje jejich možnosti a nastiňuje budoucí rostoucí či klesající význam. V poslední části jsou představeny další technologie, které se postupně do mobilních zařízení začínají integrovat a využívat mobilními aplikacemi. Na konkrétních případech programů jsou ukázány možnosti spojení těchto technologií, mobilního zařízení a internetu. Čtenář by měl získat ucelenou představu o možnostech dnešních mobilních přístrojů a zároveň i informace, na kterou oblast mobilních aplikací se do budoucna zaměřit.
ServiceDesk a jeho úloha v metodice ITIL
Suchá, Ivana ; Kacerovský, Jiří (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato práce se zaměřuje na funkci Service Desku tak, jak je popisována v IT Infrastructure Library (ITIL). Práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. První část přináší obecné informace o rámci ITIL a hlavních procesech IT Service Managementu a zvláště se soustřeďuje na Service Desk, jeho úlohu, přínosy a vztah k dalším procesům ITIL. Druhá část obsahuje případovou studii z IT prostředí České národní banky, která identifikuje přínosy zavedení Service Desku v praxi.
Analýza nabídky open source nástrojů pro řízení informatiky
Doubravová, Lucie ; Kacerovský, Jiří (vedoucí práce) ; Janiš, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce poskytuje čtenáři nástin možností využití open source nástrojů pro řízení provozu informatiky. V první části práce jsou nejprve stručně představena základní pravidla open source nezbytná pro správné pochopení celé problematiky a popsány licence, se kterými se uživatel v praxi může nejčastěji setkat. V následující kapitole je zmíněna metodika ITIL, jako zástupce mezinárodně používaných metodik pro řízení provozu informatiky. Jednotlivé kategorie této metodiky slouží jako základní koncept pro oblasti výběru nástrojů. V této kapitole, jsou také uvedeny a stručně popsány servery, na nichž lze nalézt největší množství open source produktů a informací o nich. Dále jsou pak představeny výběrové podmínky, které musí vybrané nástroje splňovat. Ve třetí části práce jsou uvedeny pro každou kategorii konkrétní produkty. Ke každému produktu přísluší popis jeho základní funkcionality a technických parametrů. Čtvrtá část práce se zaobírá klady a zápory často zmiňovanými ve spojitosti s open source. Pátá část pak na základě několika odkazovaných studií a analýz hodnotí celkovou vhodnost využití open source z ekonomického hlediska. V poslední části práce jsou uvedeny dva různé příklady, popisující implementaci a využívání z představených produktů v praxi. Zájemce o open source po přečtení práce získá schopnost orientace v problematice i návod, jak a kde získat případné podrobnější informace. Zároveň by měl být schopný posoudit vhodnost využití představených nástrojů v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Kacerovský, Jaromír
1 Kačerovský, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.