Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  začátekpředchozí70 - 79dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivita rozvoje síly v přípravném období u týmu mladších dorostenek v házené
Brožová, Eva ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Malý, Tomáš (oponent)
Název práce: Efektivita rozvoje síly v přípravném období u týmu mladších dorostenek v házené Cíle práce: Cílem práce je zjistit, jak se u prvoligových mladších dorostenek z týmu TJ Jiskra Havlíčkův Brod mění silové schopnosti během kondiční přípravy v přípravném a v závodním období. Metoda: Prvním bodem mé práce byla důkladná analýza odborné literatury z oblasti kondiční přípravy, házené a testování. Ve své práci využívám metodu testování. Pro vyhodnocení získaných dat a pro porovnání výsledků použiji statistickou významnost rozdílu a věcnou významnost. Výsledky: Zjištěné výsledky zobrazují rozdíly v silových schopnostech v přípravném období mezi hráčkami prvoligového týmu a hráčkami SCM mladších dorostenek. Také zobrazují rozdíly v silových schopnostech během přípravného období a na konci závodního období. Klíčová slova: házená, silové schopnosti, přípravné období
Závislost televizní sledovanosti u vybraných kolektivních sportů na velikosti jejich členské základny
Furmánek, Jakub ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Landa, Pavel (oponent)
Název: Závislost televizní sledovanosti u vybraných kolektivních sportů na velikosti jejich členské základny Cíle: Hlavním cílem práce je zjištění závislosti mezi televizní sledovaností nejvyšší soutěže mužů u vybraných sportů (basketbal, florbal, házená a volejbal) na velikosti příslušné členské základny v letech 2008 až 2014. Dílčím úkolem je zmapování vývoje členských základen a televizní sledovanosti nejvyšších mužských soutěží vybraných sportů. Metody: V práci je použita analýza dat za pomoci lineární regrese, grafické analýzy reziduálních hodnot a výpočtu Pearsonova korelačního koeficientu a jeho statistického testování. Tyto analýzy jsou aplikovány na získaná data o televizní sledovanosti a o členských základnách sportovních svazů. Ve sledovaném období zjišťujeme závislost na základě Pearsonova korelačního koeficientu a jeho statistického testu. Výsledky: Získané modely lineární regrese mají u basketbalu, házené a volejbalu záporný trend, pro basketbal získaný model neprošel statistickým testem a u florbalu je střední a kladná síla asociace. Proto není vhodné získané modely využívat k popisu jmenované závislosti. Důvodem by mohla být chybovost statistiky ČUS. Z dílčích výsledků jsme zjistili poměr sledovanosti žen a mužů u domácích lig - 1:3 pro uvedené sporty, vyjma florbalu, kde je tento...
Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice
Chvalná, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice Cíl práce: Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření návrhu na úpravu marketingové komunikace oddílu házené TJ Sokol Praha Vršovice zaměřené na jeden z hlavních aktuálních problémů oddílu, kterým je velikost a struktura členské základny. V souvislosti s tímto návrhem bylo nutné provést marketingový výzkum k zjištění situace v oblasti užívání stávajících nástrojů marketingové komunikace. Metody: Vedle kvalitativní metody (rozhovor) bylo využito i metody kvantitativní (písemné dotazování). Výsledky: Data získaná z dotazníkového šetření byla zpracována ve výsledkové části. Na základě výsledků byl vytvořen návrh nové podoby marketingové komunikace zaměřené na nábor nových členů. Klíčová slova: marketingová komunikace, nábor členů, sportovní klub, házená
Popularita a postoje k házené v České republice
Šimůnek, Ondřej ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Popularita a postoje k házené v České republice Cíle: Cílem práce je zjistit postoje veřejnosti k házené a vnímání její popularity v České republice. V rámci toho je také cílem zkoumat četnost a formy kontaktu respondentů s házenou a povědomí o tomto sportu. Metody: Pro získání dat potřebných pro zpracování tématu je použita metoda elektronického dotazování pomocí dotazníku vytvořeného výhradně pro účely této práce. Zpracování teoretických východisek práce bylo dosaženo za pomoci metody studia pramenů Výsledky: Výzkumem byly zjištěny postoje české veřejnosti k házené a také vnímání její popularity v rámci České republiky. Na základě dotazování byly objeveny hlavní faktory ovlivňující popularitu házené a také možná opatření, která by měla sloužit k jejímu zvýšení. Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj házené, výzkum, házená, elektronické dotazování
Vztah vybraných faktorů herního výkonu a délky aktivní činnosti hráče v házené
Keclíková, Kateřina ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Buzek, Mario (oponent)
Název: Vztah vybraných faktorů herního výkonu a délky aktivní činnosti hráček v házené Cíle: Cíle práce jsme si stanovili dva. Jako první bylo zjistit jaké je složení hráček z hlediska délky kariéry na šampionátech v obdobní 2000-2010, dále nás zajímalo složení hráček u týmů, které se účastnili pravidelně všech šampionátů v tomto období. Druhým cílem bylo zjistit jaký vliv má délka kariéry u pravidelně se účastnících reprezentačních družstev na vybrané ukazatele herního výkonu. Metody: Jednalo se o kvantitativní sběr dat, která jsou k dispozici na stránkách jednotlivých mistrovství. Délku kariéry nám určoval opakovaný počet startů. Pro zjištění vlivu délky kariéry na vybrané ukazatele herního výkonu jsem použili metodu korelace. Zpracování jsme prováděli v programu Microsoft Excel a výsledky interpretovali číselnou a grafickou formou. Výsledky: V naší práci jsme se dozvěděli, že nejčastěji se hráčky účastní 1-2 mistrovství. Pouze u dvou ukazatelů herního výkonu je patrný vliv délky kariéry. Konkrétně se jednalo o počet získaných míčů a počet ztracených míčů. Při prozkoumání výsledků jednotlivých týmů, jsme nalezli značné rozdíly. Pouze u jednoho ze sledovaných reprezentačních družstev je viditelný vliv délky kariéry na výsledky. Klíčová slova:Hráčka, házená, brankářka, mistrovství, výkon, míč
Vliv efektivity rychlého útoku na výsledek utkání ve vrcholové házené
Houlík, Jiří ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Buzek, Mario (oponent)
Název práce : Vliv efektivity rychlého útoku na výsledek utkání ve vrcholové házené Cíle práce : Hlavním cílem této práce je zjistit, zda se efektivita rychlého útoku projevuje na výsledcích utkání v nejvýznamnějších akcích (ME, MS) vrcholové házené. Dále také zda případně existuje souvislost mezi efektivitou (popř. podílem rychlého útoku na celkovém počtu útoků) rychlého útoku a pořadím ve zmiňovaných soutěžích. Metody : statistická analýza, poměr, porovnání poměrů Výsledky : Bylo zjištěno, že čím byla na zkoumaných šampionátech vyšší úspěšnost rychlého útoku, tím lepšího umístění zúčastněná družstva dosáhla než družstva, která ji měla nižší. Ve vyhraných utkáních bylo použito více rychlých útoků a jejich úspěšnost je v nich vyšší než v prohraných utkáních. Ve vítězných utkáních bylo také zjištěno, že podíl RÚ je vyšší než u utkáních prohraných. Klíčová slova : házená, rychlý útok, efektivita rychlého útoku, podíl, porovnání podílů, pořadí ve vrcholových soutěží,
Házená a národní házená - sporty podobné i rozdílné
Krátká, Simona ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá házenou, národní házenou a rozdíly mezi těmito sporty. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vypsání základních informací o házené a národní házené, výčtem zásadních historických fakt, popisuje pravidla a hlavní rozdíly mezi těmito sporty. Praktická část práce je zaměřena na interpretaci výsledků zjištěných z kvantitativního výzkumu, který byl zaměřen na znalosti respondentů o házené a národní házené. Klíčová slova: Házená, národní házená, historie, pravidla, zásadní rozdíly.
Fyzioterapeutické postupy za využití SM systému u házenkářů s vertebrogenními potížemi
PÝCHOVÁ, Andrea
Tato bakalářská práce je zaměřena na vertebrogenní potíže u aktivních házenkářů a na možnosti jejich ovlivnění za využití SM systému (Spirální stabilizace páteře). Vertebrogenní potíže u házenkářů vznikají především v důsledku přetěžování určitých svalových skupin. Další příčinou bolestí zad u házenkářů může být kolísavá intenzita zatížení, úraz či chybná koordinace pohybu. V první kapitole teoretické části bakalářské práce je vymezena problematika vertebrogenních potíží. Další kapitola popisuje základní pravidla házené, s důrazem na velký vliv psychiky na výkon jednotlivých hráčů házené. Následující kapitola se věnuje principům cvičení SM systému a jeho metodice, jehož zakladatelem je MUDr. Richard Smíšek. Hlavním cílem této práce bylo zmapovat možnosti SM systému ve fyzioterapii u házenkářů a následně popsat efekt fyzioterapie za použití SM systému u konkrétních aktivních házenkářů s vertebrogenními obtížemi. Práce byla zpracována formou kvalitativního výzkumu. Sběr dat proběhl formou rozhovoru s odebráním anamnézy od tří probandek, které se aktivně věnují házené. Následně byl proveden komplexní vstupní a výstupní kineziologický rozbor a pozorování. V praxi se dále věnuji aplikaci konkrétních fyzioterapeutických metodik s následným pozorováním jejich účinnosti. Probandky byly také požádány o vyplnění informovaného souhlasu. Práci lze využít jako zdroj informací pro laickou i odbornou veřejnost. Stejně tak pro současné i budoucí fyzioterapeuty, které tento problém zajímá. Dále tato práce může sloužit jako podklad pro další a podrobnější zpracování tohoto tématu.
Reklama a propagace v házenkářských soutěžích
Pelikán, Lukáš ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá reklamou a propagací v průběhu sportovních utkání. Cílem práce je na základě pozorování a analýzy dokumentů zmapovat současný stav využívání prostředků reklamy a propagace v průběhu sportovních utkání házenkářských soutěží a následné navržení a doporučení změn. V teoretické části práce jsou nejprve vysvětleny základní pojmy jako je marketing, marketingový mix a komunikační mix. Dále se práce zaměřuje na jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jejich využití ve sportu, především jde o reklamu a podporu prodeje. V praktické části se práce zabývá organizací házenkářských soutěží v ČR. Následuje analýza prostředí vybraných týmů a jejich hal. Dále jsou zde rozebrány jednotlivé nástroje reklamy a podpory prodeje s ohledem na výsledky výzkumu. V závěru práce jsou poté zhodnoceny výsledky a navrženy změny a doporučení. Klíčová slova Házená, haly, marketing, komunikace, propagace, reklama, podpora prodeje

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   začátekpředchozí70 - 79dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.