Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,089 záznamů.  začátekpředchozí672 - 681dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konstrukční uspořádání křídla soutěžního letounu
Mahdal, Vít ; Hájek, Tomáš (oponent) ; Katrňák, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním uspořádáním křídla soutěžního letounu. Práce se skládá z pěti hlavních částí. První část popisuje soutěž Air Cargo Challenge, pro kterou je daný letoun navrhován. Dále je proveden výpočet letových obálek a zatížení, které působí na letadlo. V navazující kapitole je provedena pevnostní kontrola stávajícího modelu FabricK. Následující část bakalářské práce je věnována návrhu nového uspořádání nosníků. Poslední část porovnává výhody a nevýhody se starší verzí.
Zakončení křídla soutěžního modelu letadla
Zima, Martin ; Koutník, Tomáš (oponent) ; Doupník, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem zakončení křídla soutěžního modelu letadla FabricK I, který je navržen pro soutěž Air Cargo Challenge. První část bakalářské práce se věnuje specifikaci soutěže a letovým režimům letadla. Dále se práce zaměřuje na porovnání vybraných typů zakončení křídla. Nejvhodnější zakončení křídla je dále aplikováno pro letoun FabricK I.
Historie sportu osob se zdravotním postižením ve světě
ČERNÝ, Daniel
Bakalářská práce se zabývá historií sportu zdravotně postižených sportovců ve světě od jejího vzniku až po současnost. Práce je vymezena na hlavní kapitoly o vzniku a vývoji klasifikace zdravotně postižených sportovců, dále na kapitoly o vzniku a vývoji vrcholových organizací u sportovců s tělesným postižením, senzorickým postižením a u sportovců s intelektovým postižením. Poslední dvě kapitoly se zabývají historií paralympijských a deaflympijských her,kde jsou sepsány všechny sporty, které se na těchto hrách uskutečnily. Zpracovali jsme tuto problematiku od jejího počátku až po současnost, včetně vysvětlení charakteristiky zdravotního postižení a základních pojmů vyskytujících se v tomto tématu.
Globální ekonomický výhled - květen 2016
Česká národní banka
Květnové vydání měsíčníku Globální ekonomický výhled přináší pravidelný přehled aktuálního i očekávaného vývoje ve vybraných teritoriích se zaměřením na hlavní ekonomické veličiny: inflaci, růst HDP, předstihové ukazatele, úrokové sazby, měnové kurzy a ceny komodit. V tomto čísle dále zaostřujeme naši pozornost na jednu z nejčastěji kladených otázek v aplikované ekonomii, a to na fenomén konkurenceschopnosti. Zde se zaměřujeme na srovnání vývoje konkurenceschopnosti zemí sledovaných v rámci tohoto měsíčníku, a to pomocí několika souhrnných indikátorů. Z multikriteriálního hodnocení se nejvíce konkurenceschopnou ekonomikou napříč sledovaným obdobím a zeměmi jeví Spojené státy. V popředí žebříčku se nachází rovněž další vyspělá teritoria, jako jsou Německo, Japonsko, eurozóna a rovněž Česká republika.
Plný text: Stáhnout plný textPDF; Stáhnout plný textPDF
Nesoutěžní hra jako průvodce v hledání smyslu
KUBIŠTOVÁ, Lívia
Tato teoretická bakalářská práce se zabývá hrou a soutěží jako dvěma možnými přístupy člověka k aktivitám. Soustředí se na vztah těchto přístupů ke smyslu aktivity samé. Je naznačena možnost nahlížet soutěž z poměrně nové perpektivy není tu chápána jako opak spolupráce, ale jako protipól hry. Práce vychází především z myšlenek těchto autorů: Johan Huizinga, Roger Caillois, Morton Deutsch, Martin Buber, Viktor Emanuel Frankl a Alfried Längle.
Návrh marketingového mixu pro společnost STAMPI MOBIL, s.r.o.
Smeták, Daniel ; Dufek, Tomáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix společnosti STAMPI MOBIL s.r.o. Práce se zaměřuje na analýzu současného stavu podniku a jeho zhodnocení. Návrhová část této práce se zabývá konkrétními návrhy na zlepšení situace firmy ve svém okolí, které vedou k lepší konkurence schopnosti a vyšší finanční prosperitě.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Přichystalová, Romana ; Baláčová, Dita (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka s poskytovanými službami Wellness hotelu Ohrada. Práce dále obsahuje sestavení dotazníku a jeho následnou implementaci v hotelu. Teoretická část bakalářské práce vysvětluje základní pojmy a techniky jednotlivých marketingových analýz. Ve výsledku práce, na základě zodpovězených a zpracovaných dotazníků, je řešena problematika nespokojenosti zákazníků a doporučena řešení vedoucí ke zvýšení celkové úrovně společnosti.
Increase in the Company's Competitiveness
Chnápko, Martin ; Bilená, Katarína (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor's thesis analyzes the problems about increase of the Kellys bicycles company's competitiveness. This company deals with constructing and selling bicycles. Theoretical part of the thesis includes professional terms about competitiveness and market. In the practical part I am dealing with company introduction, market analyse and analysation of company activities in the marketing place. Analytic part follows the practical part and offers possible solutions of raising the company's competitiveness by marketing and non-marketing activities.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Horák, Tomáš ; Šteffl, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší možnosti posilování konkurenceschopnosti stavební společnosti RISTEKO s.r.o. na stavebním trhu za pomocí marketingových nástrojů a prozkoumání srovnatelné konkurence s důrazem na pozitivně ovlivňující prvky úspěšnosti na stavebním trhu. Cílem mé bakalářské práce je návrh marketingové aktivity společnosti RISTEKO s.r.o. vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti a možnosti získávání zakázek. Zaměřím se na analýzu současného stavu stavební společnosti, fungování jejího vnitřního a vnějšího prostředí.
Rozvoj značky podniku
Benedikovičová, Lucia ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zameriava na problematiku rozvoja brandingu spoločnosti zaoberajúcej sa predajom hudobných nástrojov. V prvej časti práce sú vymedzené teoretické poznatky k téme branding. V analytickej časti sú poznatky aplikované na skúmanú firmu. Na základe porovnania jednotlivých prvkov brandingu danej firmy a konkurencie sú spracované návrhy aktivít pre podporu rozvoja značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,089 záznamů.   začátekpředchozí672 - 681dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.