Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 656 záznamů.  začátekpředchozí621 - 630dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Podnikatelský plán nové pražské kavárny
Hartmanová, Kateřina ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Cílem této diplomové práce je dokázat, že koncept popsané kavárny bude v praxi zajímavý a výdělečný. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny nutné informace, které by měl začínající podnikatel vědět. Následně je zde popsána struktura podnikatelského plánu. Praktická část využívá informací získaných z teoretické části a obsahuje samotný podnikatelský plán kavárny "SIESTA café e vino". Je zde zpracována analýza trhu, konkurence, zákazníků, finančního plánu a nakonec SWOT analýza a analýza rizik. Praktická část je zakončena celkovým posouzením a zhodnocením plánu z hlediska proveditelnosti.
Cafe Home business plan
Waldeckerová, Nina ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vypracování kvalitního podnikatelského plánu na založení kavárny na získání potenciálního investora, který by byl ochoten projekt financovat. Teoretická část práce bude zaměřena na pojmy jako podnik, podnikatel a právní formy podnikání. Rovněž bude představena definice podnikatelského plánu a charakterizovány jeho jednotlivé složky. Praktická část navazuje na teoretickou část, kde jsou popsány konkrétní části podnikatelského plánu, aby vznikl ucelený a přehledný plán na založení kavárny Home.
Marketingový plán nové kavárny
Leová, Thi Huyen Trang ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu na založení nové kavárny, která se bude nacházet ve Vršovicích v městské části Praha 10. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, o které se opírá praktická část. V praktické části jsou zpracovány jednotlivé složky analýzy trhu, tj. analýza prostředí, tržního potenciálu, místa, služeb a marketingové pozice. Tyto analýzy vycházejí ze sekundárních dat a dat provedených primárním výzkumem metodou dotazníkového šetření. Na základě těchto analýz je dále navržena marketingová strategie. Výstupem práce je ucelený marketingový plán, který je v praxi využitelným podkladem pro kladné rozhodnutí o podnikatelské činnosti.
Zakladatelský finanční projekt kavárny
Lešniovská, Tereza ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Cílem této bakalářské práce je sestavení zakladatelského finančního projektu pro společnost Kino Káva s.r.o. V teoretické části jsou představeny základní pojmy týkající se podnikání, postup strategické a marketingové analýzy, zásady finančního řízení, cenová kalkulace, struktura majetku a kapitálu, problematika daní, zakladatelský rozpočet a poměrové ukazatele hodnotící zdraví podniku. V praktické části je nejdříve společnost představena, následuje analýza mikrookolí a makrookolí a poté se zaměřím na marketingový mix. Dále je sestaven zakladatelský rozpočet ve třech variantách -- realistické, optimistické a pesimistické vždy pro první tři roky podnikání. V závěrečné části jsou jednotlivé varianty zhodnoceny na základě účetních výkazů a poměrových ukazatelů.
Analýza možnosti vzniku nové kavárny - zakladatelský projekt
Šelmátová, Karolína ; Slunčík, Peter (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza možnosti vzniku nové kavárny a sestavení podnikatelského plánu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je charakterizován pojem podnikání a podnikatelská činnost v České republice, možné formy podnikání, povinnosti podnikatele a specifika v oblasti pohostinství. Dále je zde definován pojem podnikatelský plán, jeho účel, postup sestavení a jeho struktura. Teoretická část byla zpracována na základě sumarizace informací z odborné literatury a teoretických poznatků autorky získaných během studia na Vysoké škole ekonomické v Praze. Praktická část je tvořena samotným podnikatelským plánem včetně finančního plánu a zhodnocení pravděpodobnosti úspěšnosti kavárny. Tato část vznikla aplikováním teoretických poznatků.
Podnikatelský plán
Sýkorová, Lucie ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Cílem této práce je vypracovat podnikatelský plán na zahájení provozu nové kavárny. Vlastnímu plánovému dokumentu předchází teoretické vymezení pojmů podnikatel a podnikání, definování možných bariér vstupu do podnikání v České republice i v zahraničí, právních forem podnikání a určení specifik podnikatelské činnosti v pohostinství. Součástí práce je návrh možné podoby plánu, jehož pilíře tvoří analýza externího prostředí (pomocí PEST analýzy, Porterova modelu pěti konkurenčních sil aj.), marketingový plán a finanční plán. Samotný dokument "Podnikatelský plán: provozování podniku Kavárna XY, s.r.o." je pak vypracován na základě výše zmíněné teoretické předlohy.
Business plan: Café with concept of selling design products
Poláková, Nikola ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Cílem této diplomové práce je uvést na trh zajímavý koncept nové pražské kavárny, který bude v praxi zrealizovatelný, rentabilní a atraktívní pro zákazníky. Práce je rozdělená na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou.V teoretické části jsou uvedené základní informace určené pro začínajícího podnikatele. Jsou zde charakterizovány základní pojmy souvisící s podnikáním, model Lean Canvas, náležitosti a struktura podnikatelského plánu. Praktická část se opírá o informace uvedené v teoretické části a představuje zpracovaný podnikatelský plán kavárny, prodajního místa a galerie "Café at the Watchmaker". V praktické části je zpracovaný vlastní průzkum trhu, analýza konkurence, charakteristika zákazníků, finanční analýza, SWOT analýza a analýza rizik podnikání. V závěru této části diplomové práce je zhodnocení úspěšnosti a zrealizovatelnosti podnikatelského plánu.
Podnikatelský plán
Procházka, Jan ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru pro založení malé kavárny v Liberci, která bude mimo klasické služby kavárny nabízet i servisní služby pro cyklisty. V teoretické části práce jsou popsána teoreticko-metodologická východiska nutná k vypracování podnikatelského plánu. V praktické části je prezentován vlastní podnikatelský plán.
MARKETING STRATEGY OF CHOSEN COFFEE SHOP
Wirthová, Dominika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracovat marketingovou strategii vybrané kavárny. Kavárna je situována na Slovensku, proto východiskem k naplnění hlavního cíle bylo zpracování analýz makroprostředí na Slovensku, aktuálních trendů v pití kávy, kavárenském byznysu (v Evropě), konkurence ve městě. K naplnění cíle přispěly dále rozhovory s majitelkou kavárny, majiteli dalších úspěšných kaváren a sumarizace teoretických podkladů. Dílčím cílem bylo získání poznatků o cílové skupině "ženy ve věku 40 až 65", která byla předmětem dotazníkového výzkumu. Sumarizací získaných informací byla vypracována marketingová strategie a návrhy na zlepšení marketingového mixu, zaměřené na problematické oblasti kavárny.
Analýza internetového prostředí z pohledu potenciálního návštěvníka kavárny v Praze
Havránek, Michal ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Dvořáková, Olga (oponent)
Tato práce má vyzkoumat, jaké informace může získat uživatel internetu, jako potencionální návštěvník kavárny v Praze. Analýza je prováděna sekundárním výzkumem, kdy se nejdříve stanoví hodnotící kritéria, podle nichž se ohodnotí jednotlivé kavárny, které nalezne uživatel ve vyhledávači mezi prvními a poté se z výsledných dat udělá analýza a vyhodnotí výsledky. V závěru se shrne, jaké má uživatel možnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 656 záznamů.   začátekpředchozí621 - 630dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.