Název: Marketingový plán nové kavárny
Překlad názvu: Marketing plan for establishing a new café
Autoři: Leová, Thi Huyen Trang ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza trhu; Kavárna; Marketingová strategie; Marketingový plán; Analysis of the market; Café; Marketing plan; Marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46190

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195045


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet