Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí5 - 14další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační aktivity hudebního festivalu Colours of Ostrava v letech 2008-13
Böhmová, Eliška ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační aktivity hudebního festivalu Colours of Ostrava v letech 2008-13" se zabývá analýzou marketingové strategie, marketingového mixu a komunikačního mixu konkrétního hudebního festivalu v daném časovém úseku. Cílem teoretické části je podchytit teoretické koncepty výše uvedeného z pohledu specifického segmentu hudebních festivalů. V práci se také nachází stručná analýza dramaturgické změny festivalu, která v daném období proběhla. Dále jsou v práci popsány konkrétní komunikační trendy a příklady, jak s nimi festival Colours of Ostrava pracuje. Na závěr je komunikace zhodnocena a autorka přidává několik osobních doporučení.
Komunikační aktivity hudebního festivalu Rock for People v letech 2007-2012
Majerová, Marie ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce na téma Komunikační aktivity hudebního festivalu Rock for People mezi lety 2007-2012 ve své první části představuje festival Rock for People, zaměřuje se na jeho postupný vývoj od roku 1995 do současnosti, zmíněny jsou zde důležité změny, které měly vliv na jeho aktuální podobu. Druhá část se věnuje analýze jednotlivých komunikačních kanálů, kterou doplňuje o odpovídající teorii k danému tématu. Nejvíce prostoru je věnováno komunikaci v online prostředí. Ve třetí části jsou komunikační aktivity festivalu podrobeny komparaci s identifikovanou konkurencí. Závěrečná část obsahuje shrnutí práce a výsledky provedené komparace. Bakalářská práce je doplněna patřičnou obrazovou přílohou.
Hudební festival jako sociokulturní fenomén
Kocianová, Barbora ; Soukup, Václav (vedoucí práce) ; Soukup, Martin (oponent)
Práce se zaměřuje na komplexní postižení hudebního festivalu jako sociokulturního fenoménu v rámci případové studie hudebního festivalu Woodstock. Konkrétně se zabývá rolí festivalu Woodstock v kulturní revoluci šedesátých let 20. století ve Spojených státech amerických. Prostřednictvím vybraných sociálně-vědních koncepcí je zjišťováno, zda byl hudební festival Woodstock integrální součástí kulturní revoluce šedesátých let 20. století. Hudební festival Woodstock je událostí, která je odlišně interpretována, z toho důvodu je Woodstock v této práci analyzován neutrálně ze společenskovědního hlediska. Záměrem práce je přispět k rozšíření zkoumání této problematiky prostřednictvím kulturologické reflexe.
Analýza komunikačních aktivit Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms v roce 2011
Havelková, Alžběta ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
2 Abstrakt Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms v roce 2011" se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms, která byla uplatněna konkrétně v roce 2011. Práce popisuje festival z hlediska jeho organizačního uspořádání a charakteristiky hlavních činností, na jejichž základě deskriptivní metodou analyzuje využité prostředky komunikace v daném ročníku. Snaží se ilustrovat, zda a do jaké míry se daná kulturní organizace drží technik a strategií marketingové komunikace v souvislosti se specifickým využitím principů art marketingu. Jednotlivé komunikační techniky jsou konfrontovány a analyzovány na základě jejich vhodnosti pro kulturní organizaci. Ta jako taková musí v současnosti, kdy zájem o klasickou hudbu spíše upadá, o to více bojovat o své zákazníky. Využití správně zvolených marketingových technik je pro ni tudíž esenciální. Práce se podrobně zabývá všemi aspekty organizace, které mají ve výsledku vliv na zvolené aktivity komunikačního mixu. Důraz je kladen jak na historii a podstatu festivalu samotného, tak i na skladbu jeho produktů a zázemí organizace. V druhé části práce popisuje jednotlivé komunikační aktivity a snaží se je konfrontovat s obecnými principy art marketingu a marketingu pro kulturní organizace....
Příprava, organizace a řízení produktu kulturního cestovního ruchu ve městě Vlašim
KOVÁČOVÁ, Markéta
Na základě výsledků analýz, průzkumu současné nabídky akcí kulturního cestovního ruchu ve městě Vlašim, preferencí návštěvníků a možných omezení ze strany státních a samosprávných orgánů byla navrhnuta kulturně-společenská akce představující romskou kulturu jako produkt cestovního ruchu, včetně jejího materiálního, technického, administrativního, finančního a obchodního hlediska. Dalším cílem bylo zhodnocení přínosu navrhované akce pro rozvoj cestovního ruchu ve zkoumané oblasti.
Fundraising festivalu Štěrkovna Open Music
Ostárek, Matěj ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Šubrt, Daniel (oponent)
Cílem této práce je popsat současnou situaci ve fundraisingu festivalu Štěrkovny Open Music. Nejprve si obecně vymezíme pojem fundraising a jeho spojení s komerční sférou, s možností získávat zdroje financí pro uspořádání hudebního festivalu. Dále se budeme věnovat tomu, jak festival v současné době funguje v rámci fundraisingu, jaké používá metody a kde je prostor pro jeho zlepšení. V práci vyjmenujeme i benefity, které jsou ve spojení s podporou festivalu připraveny. V další části provedeme analýzu možností crowdfundingu, kde si položíme otázku, zda je tento způsob získávání prostředků pro hudební festival dobrou formou. Zaměříme se rovněž na průzkum, který proběhl po skončení festivalu Štěrkovna Open Music v roce 2014, a popíšeme, jaké byly podněty organizátorů k uskutečnění průzkumu, kterých oblastí se tento průzkum týkal a jaký byl výsledek, případně jaká může být implementace výsledků v dalších ročnících.
Řízení projektů v aplikaci na praktické úloze: Organizace hudebního festivalu Indie Sessions
Ngo Quang, Huy ; Melechovský, Jan (vedoucí práce) ; Čížek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce "Řízení projektů v aplikaci na praktické úloze: Organizace hudebního festivalu Indie Sessions" se zaměřuje na teorie a praxe řízení projektů. Úvodní část se zabývá esenciálními poznatky z teorie grafů. Druhá část se věnuje metodám a nástrojům pro řízení projektů. Stěžejní částí práce je praktická úloha, kde jsou využity získané znalosti na projekt festivalu Indie Sessions. Úloha je převedena do softwaru MS Project, pomocí kterého jsou provedeny různé analýzy, jako jsou nákladové, časové, rizikové nebo analýzy zdrojů. Celý projekt je zobrazen pomocí Ganttova diagramu.
Vizuální styl hip hopové subkultury,s přihlédnutím na koncepce vizuálního stylu hudebního festivalu Hip hop kemp
Chaloupková, Veronika ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat prostředí hip hopové subkultury v České republice a vymezit její vizuální projevy pro účely komunikace s touto skupinou. Teoretické část je zaměřená na definování pojmu subkultura. Přibližuje hip hopové prostředí s jeho historií a řeší oblast vizuálního projevu a vizuálního stylu. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky aplikovány na festivalu Hip Hop Kemp, který je zde představen. Závěrem práce je rozbor vizuálního stylu tohoto festivalu a vyhodnocení návaznosti na vizuální styl subkultur.
Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha
Pavlů, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubíčková, Lenka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami hudebního festivalu klasické hudby Dvořákova Praha. Jejím cílem je podrobná analýza jednotlivých reklamních a dalších marketingových činností Dvořákovy Prahy, na jejímž základě budou navržena doporučení, jak přispět ke zvýšení veřejného povědomí o festivalu. Práce je rozdělena do dvou částí. V úvodní části se práce zabývá teoretickými východisky, jak v marketingu obecně, tak v umění, kde se festival pohybuje. Následně je také vymezen marketingový výzkum, jeho proces a metody. V druhé části jsou tato východiska zpracována. Po představení Dvořákovy Prahy se práce věnuje konkrétní analýze marketingových aktivit festivalu a následně také výzkumu, provedenému za účelem zjištění povědomí veřejnosti o festivalu. V závěrečné části práce jsou využity poznatky z analýzy marketingového mixu a výsledků výzkumu k návrhu možných zlepšení v marketingové kampani tak, aby přispěla ke zvýšení povědomí o festivalu a k vyššímu zájmu veřejnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí5 - 14další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.