Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  předchozí5 - 14dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Integrace vývojových prostředků AVG do prostředí Visual Studio 2005
Rajman, Jakub ; Hrubý, Martin (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o vytváření malé aplikace zvané add-in pro Visual Studio. Add-in poskytuje vývojovému prostředí několik nových vývojových prostředků AVG. První nástroj nabízí podporu vizualizérů pro debugger Visual Studia. Druhou schopností add-inu je Editor a Manažer Code Snippetů pro jazyk C++. A posledním nástrojem je integrace Programové dokumentace AVG jako help do prostředí Visual Studia. Všechny tyto nástroje spolupracují s firemním serverem.
Zásuvný modul pro Code
Belica, Michal ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Martinek, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací zásuvního modulu pro zobrazení datových struktur při ladění ve vývojovém prostředí Code
Retargetable Analysis of Machine Code
Křoustek, Jakub ; Janoušek, Jan (oponent) ; Návrat,, Pavol (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Program analysis is a computer-science methodology whose task is to analyse the behavior of a given program. The methods of program analysis can also be used in other methodologies such as reverse engineering, re-engineering, code migration, etc. In this thesis, we focus on program analysis of a machine-code and we address the limitations of a nowadays approaches by proposing novel methods of a fast and accurate retargetable analysis (i.e. they are designed to be independent of a particular target platform). We focus on two types of analysis - dynamic analysis (i.e. run-time analysis) and static analysis (i.e. analysing application without its execution). The contribution of this thesis within the dynamic analysis lays in the extension and enhancement of existing methods and their implementation as a retargetable debugger and two types of a retargetable translated simulator. Within the static analysis, we present a concept and implementation of a retargetable decompiler that performs a program transformation from a machine code into a human-readable form of representation. All of these tools are based on several novel methods defined by the author. According to our experimental results and users feed-back, all of the proposed tools are at least fully competitive to existing solutions, while outperforming these solutions in several ways.
Interaktivní zpětný assembler
Mrva, Milan ; Přikryl, Zdeněk (oponent) ; Křoustek, Jakub (vedoucí práce)
V práci jsou popsané postupy a nástroje zpětného inženýrství v rámci softwaru. Uvedené jsou techniky ochrany před rozkladem či zkoumáním obsahu spustitelného souboru. Představené jsou příklady programů zabývajících se zpětným překladem. Dále se práce zaobírá architekturou procesoru s důrazem na mikroprocesory Intel a Motorola. Jsou ukázané rozdílné formáty spustitelných souborů. Byl implementovaný generický modulovatelný zpětný assembler.V tomto textu je představená jak jeho struktura, tak zásuvné moduly, které prezentují tři různé techniky disassemblovaní. Jeden z modulů používa vícevláknový parser, který je vlastním návrhem autora. Tyto přístupy jsou v závěru porovnané a je nastíněn další vývoj.
Simulátor a debugger procesoru PicoBlaze
Vampola, Pavel ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá procesorem PicoBlaze a možnostmi jeho simulace a ladění. Představí čtenáři strukturu procesoru, jeho instrukční sadu a existující vývojové nástroje. Popisuje návrh a implementaci pluginu pro QDevKit, který umožňuje simulaci a krokování procesoru na počítači i na přípravku FITkit.
Nástroj pro usnadnění vývoje a testování PHP aplikací
Pavelka, Jan ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Marušinec, Jaromír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je seznámení se s nástroji pro usnadnění vývoje a testování webových PHP aplikací a na základě analýzy obecných požadavků a konkrétních požadavků vývojářů IS VUT v Brně navrhnout a implementovat finální podobu celého nástroje. Práce zahrnuje seznámení se s důležitými pojmy týkající se ladících nástrojů PHP aplikací, analýzu a specifikaci požadavků pro vytvoření nástroje, návrh nástroje a popis jeho implementace včetně zhodnocení výsledků.
Ladicí nástroj pro víceprocesorový systém na čipu
Špaček, Michal ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Projekt Lissom se zabývá metodologií hardware/software co-design. V rámci tohoto projektu bylo vyvinuto prostředí pro návrh víceprocesorových systémů na čipu. Prostředí umožnuje i návrh aplikací pro víceprocesorové systémy. Součástí prostředí je i ladicí nástroj, který umožňuje ladění aplikací pro jednoprocesorové systémy. V této práci je vývojové prostředí popsáno a je navrženo a implementováno rozšíření stávajícího ladicího nástroje o možnosti ladění víceprocesorových systémů na základě požadavků standardu Nexus
Rozšíření generického ladicího nástroje v projektu Lissom
Hons, Petr ; Husár, Adam (oponent) ; Přikryl, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá seznámením s problematikou ladění a ladicích nástrojů. Dále popisuje princip ladicích informací, speciálně formátu DWARF s důrazem především na Call Frame Information (CFI), které umožňují ladicím nástrojům vizualizovat zásobník volání. Zároveň byla navržena a implementována rozšíření ladicího nástroje projektu Lissom přidávající podporu zásobníku volání, historie hodnot a příkazů step return a step over.
Využití formátu DWARF při ladění generických simulátorů mikroprocesorů
Janečka, Pavel ; Přikryl, Zdeněk (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Práce poskytuje základní seznámení s laděním na úrovni zdrojového kódu, formátem DWARF a jeho možným použitím. Dále představuje čtenáři s projektem Lissom, v jehož rámci práce vznikla. Náplní práce dále bylo využití získaných poznatků při rozšíření funkcí debuggeru v projektu Lissom.
Output breakpoints for Java
Jelínek, Jakub ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Hnětynka, Petr (oponent)
Cílem této práce bylo navrhnout podporu výstupních breakpointů pro jazyk Java a implementovat navržené řešení včetně integrace do prostředí Eclipse IDE. Výstupní breakpoint představuje místo na výstupním médiu (např. soubor, standardní výstup nebo socket), kde se má vykonávání programu zastavit. Místo na výstupním médiu je zobecněno jako zastavovací podmínka - může představovat např. absolutní pozici, konkrétní řádek a znak nebo výskyt textového řetezce. Navržené rešení je založeno na pozorování tříd odpovědných za výstup pomocí vstupních breakpointů na metodách, které jsou standardní součástí jazyka Java. Řešení je závislé na konkrétní verzi a implementaci JRE, neboť pozoruje také metody, které nejsou součástí veřejného Java API.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   předchozí5 - 14dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.