Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 414 záznamů.  začátekpředchozí405 - 414  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kritické faktory ovlivňující podnikání v segmentu webových her
Feige, Tomáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá formulací kritických faktorů úspěchu (CSF) ovlivňujících podnikání v segmentu webových her. Za tímto účelem nejprve vymezuje webové hry oproti ostatním online hrám a následně popisuje hlavní vývojové etapy této části trhu nejprve na světové a následně i na české úrovni. Jako další zdroj informací dále využívá výsledků analýzy aktuálního stavu trhu, která je rozdělena do dvou částí -- hráčské a vývojářské. Díky kombinaci získaných poznatků jsou pak v závěrečné části práce definovány samotné kritické faktory úspěchu včetně jejich základní charakteristiky a vlivu na celé podnikání v segmentu webových her -- to vše se zvláštním důrazem na rozdíly v přístupech českých a zahraničních vývojářů.
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Lejčková, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Předmětem diplomové práce "Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře" je seznámení se s marketingovou strategií cestovní kanceláře MILE s cílem navrhnout možná zlepšení na základě provedených analýz. První část práce zahrnuje obecný výklad marketingu a jeho specifik v cestovním ruchu. V druhé části dochází k aplikaci této teorie do praxe, je nastíněna základní charakteristika CK MILE a následuje analýza postavení společnosti na trhu cestovního ruchu. Za tímto účelem provádím analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, analýzu konkurence a vlastní dotazníkový výzkum. V další části analyzuji současnou marketingovou strategii cestovní kanceláře MILE. Výsledkem jsou konkrétní návrhy na zlepšení tržního zacílení, stanovených cílů, marketingové strategie a marketingového mixu.
Analýza trhu a možnosti zavedení nových produktů
Poul, Jaroslav ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Tuza, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou trhu cigaret. Cílem je definovat trh a nalézt vlastnosti, které jsou pro něj charakteristické. Dále práce poskytuje pohled střední firmy na trh, který je ovládán několika dominantními hráči, zjišťuje její postavení a možnosti zavedení nových značek s omezenými rozpočty v tak regulovaném prostředí, jako je tabákový průmysl.
Analýza trhu s biopotravinami v ČR
Valenta, Ondřej ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Starý, Jiří (oponent)
Tato baklářská práce je zaměřena na trh s produkty ekologického zemědělství v ČR. Po první části by měl být čtenář obeznámen se záklandími fakty o vývoji trhu, jeho současné pozici a předpokládaném vývoji. Druhá část obsahuje spotřebitelský průzkum. Během tohoto průzkumu byly každému respondentovi položeny různé otázky. Po důkladné analýze se jejich odpovědi staly stavebním kamenem celé práce, která díky nim v závěru osvětluje problémy přímo spojené se zkoumaným trhem.
Feasibility study - accomodation facility in Bojnice
Kubačka, Martin ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Práce zkoumá možnosti realizace ubytovacího zařízení v lokalitě Bojnice za využití prostředků: analýza tržní situace, stanoveni technické specifikace, výpočet ekonomických ukazovatelů a definováni rizik.
Marketing telekomunikačních operátorů a Internet
Balcarová, Martina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Svatoš, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trhu mobilních telekomunikačních operátorů v České republice a jejich počínáním v oblasti marketingu. Teoreticky se zaměřuje na současné trendy v marketingové komunikaci, marketingem na internetu a mobilním marketingem. Aplikační část mapuje historický a současný vývoj trhu mobilních operátorů v ČR a dále nastiňuje aktivity jednotlivých operátorů v oblasti marketingových strategií, marketingové komunikace a využití elektronického marketingu.
Podnikatelský plán
Slabá, Kateřina ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Martinec, Tomáš (oponent)
Předmětem této diplomové práce je komplexně shrnout jednotlivé kroky, které je potřeba podstoupit před otevřením vlastního podniku, vypracování podnikatelského plánu pro nově vznikající restauraci a zhodnocení, zda je tento podnikatelský záměr proveditelný, reálný a zda má šanci na úspěch. Diplomová práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická je zaměřena na vysvětlení stěžejních pojmů souvisejících s danou problematikou, tzn. co je podnikání, podnik, popis profilu úspěšného podnikatelem, činnosti, které by měl podnikatel provést před vlastním podnikáním včetně činností, kterých by se měl vyvarovat. Dále následuje popis nejdůležitějších aspektů podnikatelského plánu, tj. význam, uživatelé, zásady zpracování i podrobná struktura a náležitosti. Praktická část obsahuje konkrétní podnikatelský plán restaurace na Mělnicku. Zabývá se volbou právní formy podniku, optimálním umístěním restaurace a zřizováním provozovny, přes analýzu trhu, tvorbu produktu, plánování vhodné marketingové strategie až po sestavení provozního a finančního plánu včetně prognózy vývoje hospodaření na několik let dopředu. Plán byl tvořen tak, aby mohl být předložen peněžním institucím při žádosti o finanční podporu a zároveň aby mohl sloužit jako stěžejní dokument při strategickém řízení a vedení restaurace jejich majiteli.
Oceňování značky jako nehmotného majetku firmy
Šťastná, Zuzana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Vodička, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceňováním značky jako nehmotného majetku firmy. Teoreticky je zde pojednáno jaký je rozdíl mezi značkou a ochrannou známkou, jaká je důležitost značky a podstata budování značky. Jsou zde popsány také oblasti, ve kterých je využíváno oceňování značky. Vybraná společnost je v praktické části podrobena několika analýzám a hodnota její značky je zjištěna pomocí metody licenční analogie.
Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR.
Šuchmová, Pavla ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem "Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR" se zabývá analýzou trhu, která předchází uvedení značky na trh. Hlavním cílem práce bylo určit, zda-li je daná módní značka zajímavá pro české spotřebitelky a jestli je český trh zajímavý pro danou značku. Zkoumaná značka Friis & Company nabízí ultraženské doplňky dle posledních módních trendů a svým zákaznicím chce zprostředkovat "kousek luxusu pro každý den". Cílovou skupinou značky jsou mladé ženy ve věku od 15 do 35 let. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí -- teoretické a praktické. Teoretická část diplomové práce charakterizuje mimo jiné také hlavní trendy a specifika módního průmyslu, specifika kupního rozhodování žen a vztah žen k módě. Praktická část práce představuje zkoumanou značku a poskytuje následující analýzy: PEST analýzu českého trhu, analýzu spotřebního chování mladých českých žen ve vztahu k módním doplňkům, analýzu módních značek na českém trhu a test konceptu dané značky u českých spotřebitelek. Praktická část diplomové práce vychází z velké části z vlastního dotazníkového šetření.
Marketingová koncepce florbalové značky
Veselý, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Jírů, Pavel (oponent)
Hlavní náplní práce je analýza současného postavení florbalové značky Canadien na českém trhu a na základě výsledků analýz návrh kroků ke zlepšení marketingové koncepce společnosti Charlies and Co., s.r.o. (výhradního distributora značky Canadien v ČR) pro následující období. Teoretická část práce shrnuje poznatky o pojetí marketingu v oblasti sportu, modelu řízeného marketingu ve sportu a základních marketingových nástrojích v této oblasti. Praktická část nejprve analyzuje a segmentuje český florbalový trh a prezentuje výsledky provedeného marketingového výzkumu zaměřeného na hodnocení jednotlivých florbalových značek dle několika kritérií. Nejdůležitější poznatky o trhu a značce následně shrnuje analýza Swot. Závěr práce je věnován návrhu vhodné budoucí strategie značky Canadien a konkrétních kroků pro jednotlivé nástroje marketingového mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 414 záznamů.   začátekpředchozí405 - 414  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.