Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 626 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.07 vteřin. 
Rozvoj značky vybrané společnosti
Horák, Jan ; Fait, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou značky společnosti Strojírenský zkušební ústav, s.p., která svým zákazníkům nabízí služby zkušebnictví, inspekce a certifikace. V teoretické části je provedena literární rešerše zaměřenou na problematiku marketingu a značek. Klíčová je potom analytická část, která obsahuje podrobnou analýzu aktuálního stavu značky „Strojírenský zkušební ústav“. Práce dále obsahuje dotazníkové šetření zaměřené jak na vnitřní prostředí podniku, tak na jeho zákazníky. Na provedený výzkum navazuje návrhová část s možnými návrhy, jak značku dále rozvíjet.
Strategický rozvoj značky
Slámová, Petra ; Svobodová, Karolína (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje značky vybraného podniku, kterým je výrobna s rozvozem pizzy a burgerů Comics Pizza & Burgers v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části práce jsou vymezena teoretická východiska sloužící k tvorbě strategie budování a rozvoji značky. Na základě poznatků z teoretické části a vymezení metodiky následuje analytická část. Tato část nejprve popisuje základní údaje o podniku. Následně je v analytické části zpracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí podniku a zároveň zhodnocena současná situace podniku z hlediska postavení na trhu, zákazníků a konkurence. Tyto analýzy vedou k vyhodnocení zjištěných poznatků a k tvorbě návrhů v poslední části diplomové práce.
Využití nástrojů online marketingu pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Keprdová, Šárka ; Svoboda, Štěpán (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím využití nástrojů online marketingu. Na základě teoretických znalostí z odborné literatury a provedených analýz současného stavu společnosti jsou vypracovány návrhy opatření přispívající k podpoře rozvoje značky pomocí vybraných online marketingových nástrojů (SEO, PPC, sociální sítě).
Optimalizace marketingového mixu produktové řady konkrétní společnosti
Jendřejek, Adam ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je Optimalizace produktové řady ponožek pro cílovou skupinu mladých zákazníků. Tato práce je vypracovaná pro společnost Northman Outdoor s.r.o., která se zabývá převážně zakázkovou výrobou ponožek a nově i prodejem vlastní značky produktů. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická; kde jsou popsány teoretická východiska, které se týkají daného tématu marketingového mixu. Analytická část se zaměřuje na analýzy podniku a výzkum mezi studenty středních škol. Tyto analýzy a výzkum jsou následně využity pro návrh komunikačního mixu podniku. V poslední části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy týkajících optimalizace produktové řady ponožek.
Budování značky pro posilování konkurenceschopnosti
Březa, Michal ; Šítková, Lucie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodní značky „Hračkomat“ společnosti Nejlepší hračky, s.r.o. V teoretické části se zabývám strategickým budováním a vytváření hodnoty značky. Praktická část obsahuje představení společnosti, rozbor vynaložených marketingových aktivit na podporu prodeje a budování značky. Analytická část obsahuje návrhy marketingových aktivit na budování značky a zvýšení konkurenceschopnosti.
Posílení konkurenceschopnosti značky na základě rozvoje komunikace značky
Jankechová, Natália ; Veselá, Helena (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá rozvojom komunikácie značky MAGGI za účelom zvýšenia jej dôveryhodnosti u zákazníkov a posilnenia jej konkurencieschopnosti. Aktuálna situácia značky je vymedzená predovšetkým pomocou analýz identity značky podľa Kapferera a Ko Floora a vymedzením konkurenčnej pozície značky. Na základe poznatkov získaných v analytickej časti je vypracovaný súbor doporučení v oblasti komunikácie značky.
Strategický rozvoj značky
Beran, Jaromír ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy pro rozvoj a budování značky u maloobchodní společnosti Goled, která se zabývá online prodejem LED osvětlení. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky. Nejprve je analyzována společnost, samotná značka Goled a její postavení vůči zákazníkům a konkurenci. Práce využívá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy vhodného budování a rozvoje značky Goled.
Strategie budování značky podniku
Holešovský, Jakub ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce za zabývá strategií budování značky Daflex System. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska pro tvorbu strategie budování značky. Na základě poznatků z teoretické části a využití metodiky následuje Analytická část. Tato část zpočátku popisuje základní údaje o firmě. Následně jsou v této části zpracovány analýzy zákazníků, dodavatele a konkurence. Tyto analýzy pak vedou k vyhodnocení zjištěných poznatků a vytvoření návrhů v poslední návrhové části.
Application of Branding Concepts for Development of Competitiveness
Tesařová, Mariana ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Posed master’s thesis is focused on application of branding concepts for development of competitiveness of product of educational institution, specifically “Entrepreneurship and Small Business Development” field of study. Based on literature review, Ko Floor methodology and Brand Prism concept, current situation of field of study is evaluated. Furthermore, analysis of selected competitors and customer requirements, together with industry analysis, are obtained in order to identify brand position of field of study within the Czech Republic market of higher education. Based on the results from conducted analysis, proposal of solutions towards development of concept of brand for development of competitiveness of ESBD field of study are identified.
Tvorba marketingových strategií při budování goodwill stavebního podniku
Rumanová, Beáta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na goodwill stavebních firem, jeho budování a marketingové aktivity s ním spojené. Teoretická část popisuje základní pojmy důležité k pochopení problematiky, jako jsou podnik, goodwill, značka nebo marketing. Závěr teoretické části je věnován marketingovému strategickému procesu. V praktické části je proveden průzkum tří stavebních firem, pomocí kterého jsou navrženy marketingové strategie při budování goodwill společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 626 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.